Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat eet jij bij...

<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 16 Okt 2015 22:46

Re: Wat eet jij bij...

... stoofperen? Aardappelen en vlees. (Maar blegh, nooit stoofperen bij mij op het menu)
--- hachee? Gekookte aardappelen en mijn favoriet is eigenlijk aardappelpuree.
... lamskotelet? Gebakken krieltjes en groente met een lekker sausje.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 18 Okt 2015 09:38

Re: Wat eet jij bij...

Stoofperen: die eet ik als bijgerecht bij zowat alles of anders al toetje met kaneelijs❤️

Hachee: bij stamppotten, met puree en groenten (wortels, rode kool, boontjes vind ik zelf het lekkerst)

Lamskotelet: gebakken aardappels (of overkrieltjes) met een salade of knoflookboontjes
27-12-2011
03-06-2013
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:44

Bericht 19 Okt 2015 00:08

Re: Wat eet jij bij...

Zijn wij dan de enige die hachee met rijst eten?? Mijn man wil niet anders, voor mezelf doe ik er ook altijd rode kool bij.

En stoofperen eten wij ook als bijgerecht.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 23 Okt 2015 19:31

Re: Wat eet jij bij...

Stoofperen met konijn!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 24 Okt 2015 17:03

Re: Wat eet jij bij...

dodo schreef:Zijn wij dan de enige die hachee met rijst eten?? Mijn man wil niet anders, voor mezelf doe ik er ook altijd rode kool bij.

Zo eet ik het ook het liefst, met rijst! Maar man en kinderen liever met aardappels.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers