Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mama's mooiste?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 15 Okt 2015 11:24

Re: Mama's mooiste?

Yadira schreef:Ik ken een klein meisje die gewoon echt lelijk is. Je hoort dat niet over een kind te zeggen, dat weet ik wel, maar het is gewoon zo. Ze heeft een heel evil gezicht, wat o.a. komt door een unibrow met heel hoekige wenkbrauwen. Ik vind dat zo zielig.

Je kan ook moeilijk beginnen met epileren bij een kind van twee, maar oh ik duim dan heel hard dat onze kinderen beter uit de verf komen.


Ik heb dat met Teen Mom, met die dochter van Farrah, Sophia. Ik vind het zo'n klein engerdje!! Ik hoop echt dat dat nog goed komt haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Okt 2015 11:27

Re: Mama's mooiste?

Leaf schreef:
Yadira schreef:Ik ken een klein meisje die gewoon echt lelijk is. Je hoort dat niet over een kind te zeggen, dat weet ik wel, maar het is gewoon zo. Ze heeft een heel evil gezicht, wat o.a. komt door een unibrow met heel hoekige wenkbrauwen. Ik vind dat zo zielig.

Je kan ook moeilijk beginnen met epileren bij een kind van twee, maar oh ik duim dan heel hard dat onze kinderen beter uit de verf komen.


Ik heb dat met Teen Mom, met die dochter van Farrah, Sophia. Ik vind het zo'n klein engerdje!! Ik hoop echt dat dat nog goed komt haha.

Hahaha. Sophia's wenkbrauwen worden inmiddels wel geëpileerd. :lol:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Okt 2015 11:33

Re: Mama's mooiste?

Boerenkool schreef:
Ik vind mensen die heel duidelijk uitdragen dat hun kindje de mooiste is, in hun ogen, overigens wel heel irritant. Wij hebben vrienden die een kindje hebben van dezelfde leeftijd als mijn dochter. Wij vonden het geen mooie baby. Maar zij waren helemaal lyrisch. Ieder ander kind was verschrikkelijk, een bollie, of gewoon lelijk (dat zeiden ze dan echt zo). En hun dochter was zo mooi, want zo lang en slank en dun, en zo anders dan andere kinderen. Ik ergerde me daar rot aan en snapte echt niet wat ze in dat kind zagen :laughcry:
En hoewel ik ook op een roze wolk zat die niet helemaal terecht was achteraf, heb ik dit nooit zo naar andere mensen toe uitgesproken.


Ja, maar dat is ook wel erg onsympathiek gedrag, daar zou ik me ook dood aan ergeren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 15 Okt 2015 11:43

Re: Mama's mooiste?

Oh dat wist ik niet eens Yadira! Hahaha.

Ik heb ook zo iemand in mijn omgeving als Boerenkool omschrijft. Ze vinden hun zoon helemaal fantastisch mooi, maar echt op iedere foto staat hij suf kijkend met zijn mond open...of eten over zijn hele gezicht. En dan idd allemaal lelijke dingen over andere kinderen zeggen, waardoor je eigenlijk alleen nog maar kritischer naar hun eigen kind gaat kijken...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2015 12:14

Re: Mama's mooiste?

Ik ken ook een kind dat niet echt een pronkstukje is, maar de ouders zien dat zelf ook wel.

En een andere moeder vindt haar eigen dochter wel aardig goed gelukt, maar pocht daar absoluut niet over.

Niet iedereen is beneveld door een zogenaamde roze/blauwe wolk gelukkig. Ik heb daar een soort van allergie voor.
<<

Anoniem140

Bericht 15 Okt 2015 12:18

Re: Mama's mooiste?

Ik vind mijn zoon wel een van de knapste kinderen die ik ken, hij was al een mooie baby. Maar de allermooiste, nee dar zou ik nooit zeggen.
<<

Geel

Bericht 15 Okt 2015 12:22

Re: Mama's mooiste?

Parisienne schreef:Sowieso is mooi, in de zin van uiterlijke kenmerken, een groot begrip. Wat de ene mooi vindt, vindt de ander weer niet mooi.
Zeker. En volgens mij vind je ook sneller mooi wat dichtbij je ligt, wat je herkent in jezelf of in je omgeving. En kinderen zijn natuurlijk bij uitstek het voorbeeld van.
<<

Anoniem219

Bericht 15 Okt 2015 12:28

Re: Mama's mooiste?

Ik vind mijn dochter wel een mooi meisje, maar ik vind een heleboel kinderen wel mooi.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 15 Okt 2015 13:55

Re: Mama's mooiste?

Ik vind mijn dochter wel een heel mooi meisje. Ze krijgt ook buitenhuis heel veel aandacht, dat vind ik soms wel irritant worden.

En als ik eerlijk ben geef ik toe dat ik sommige kinderen en vooral baby's echt heel lelijk vind.... :redface:
Maar ja kunnen ze ook niks aan doen.
04-2014
10-2015
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Okt 2015 14:08

Re: Mama's mooiste?

Ik zie maar zelden kinderen die ik echt lelijk vind. Vrijwel allemaal hebben ze wel iets leuks of moois.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Okt 2015 17:05

Re: Mama's mooiste?

Ik vind mijn dochter een ontzettend mooi meisje en denk dagelijks wow wat zie je er toch super schattig/leuk/mooi uit! Ze is dus moeders mooiste!
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 15 Okt 2015 19:53

Re: Mama's mooiste?

Ik sluit me aan bij Aagje, dat wilde ik ook zeggen.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 15 Okt 2015 20:39

Re: Mama's mooiste?

Aagje! schreef:Ik vind mijn dochter wel een mooi meisje, maar ik vind een heleboel kinderen wel mooi.


Ik vind jouw dochter echt heel erg mooi. Prachtige uitstraling heeft ze.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 15 Okt 2015 22:42

Re: Mama's mooiste?

Wat Susan zegt, ik vind veel kinderen mooi of gewoon leuk maar zie niet vaak kinderen die ik echt lelijk vind.
En natuurlijk vind ik mijn eigen zoon ook wel erg goed gelukt en stiekem net iets knapper dan andere kinderen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Okt 2015 23:04

Re: Mama's mooiste?

Mijn baby is af en toe een plaatje om te zien. Vooral wanneer hij met zijn grote ogen op een bepaalde manier de wereld in kijkt. Maar de mooiste ter wereld? Nee, er zijn echt wel mooiere baby's. Maar met alle liefde die ik voor hem voel en hem dus ook vanuit dat gevoel bekijk, maakt dat hij voor mij wel de mooiste is. Mama's mooiste dus :).

Ik vind mijn stiefzoontje wel vaak knapper dan andere kindjes, met zijn prachtige grote ogen en mooie haren. En miin neefje van vier vind ik ook knapper dan een gemiddeld kind.
Laatst gewijzigd door Lady op 16 Okt 2015 08:39, in totaal 3 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem280

Bericht 16 Okt 2015 06:48

Re: Mama's mooiste?

Ik vind dat ik mooie meisjes heb :love:
Dat heeft hier niet alleen met de uitstraling te maken.
Ze hebben een moeilijke start gehad en vergeleken met toen en nu vind ik ze gewoon mooi!
Ben enorm trots op mijn meisjes.

Ik vind heel veel kinderen mooi, maar ik zeg eigenlijk alleen binnenshuis dat ik mooie kinderen heb. Ik loop er niet mee te pronken in de winkel of wat, van kijk mij eens met de mooiste meisjes van de wereld. Nee, dat doe ik niet en zou ik ook nooit zeggen.

Ieder kind is mooi, de een soms mooier dan de ander.
<<

Anoniem286

Bericht 16 Okt 2015 08:47

Re: Mama's mooiste?

Ik vind mijn dochter heel mooi maar zie ook wel de mindere kantjes. Zo kan ze soms met een heeeeeel zuinig mondje kijken. Echt zuur haha, dan is ze niet zo mooi. Maar het is een leuke meid om te zien met een vrolijke uitstraling (ook al is het soms een donderwolkje)
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 16:48

Bericht 16 Okt 2015 09:07

Re: Mama's mooiste?

Ik vind mijn kinderen heel mooi! :love: Maar ik zie ook echt wel hun minder mooie dingen en objectief gezien zijn ze niet de mooiste van de wereld. Maar ik vind ze prachtig, lief en geweldig! Daarnaast kan ik andere kindjes ook heel leuk en mooi vinden.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 16 Okt 2015 10:04

Re: Mama's mooiste?

Ik vind mijn dochter mooi.
Maar er zijn genoeg kinderen die ik ook mooi vind.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem219

Bericht 16 Okt 2015 10:31

Re: Mama's mooiste?

Maeve schreef:
Aagje! schreef:Ik vind mijn dochter wel een mooi meisje, maar ik vind een heleboel kinderen wel mooi.


Ik vind jouw dochter echt heel erg mooi. Prachtige uitstraling heeft ze.



Dank je wel! :redface:
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 16 Okt 2015 13:27

Re: Mama's mooiste?

Whahaha, iedereen vindt zn kind mooi???! Serieus???

Nou, laat ik dan maar de ontaarde moeder zijn... Ik vind mijn oudste dochter, als ik haar puur op haar uiterlijk zou beoordelen, niet echt heel mooi ofzo. Het is een echt boerinnetje zou ik zeggen als ik haar zou omschrijven. Gewoon grof gebouwd, groot hoofd, geen poppenhoofdje bv.
Even voordat iedereen over me heen valt- ik ben super trots op haar en vind haar uiteraard geweldig. Maar de mooiste? Nee, (nu) zeker niet... Maar dat hoeft ook helemaal niet van me. Ze mag lekker zijn wie ze is :love:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem201

Bericht 16 Okt 2015 14:17

Re: Mama's mooiste?

Ik vind mijn zoon een lekker ding!
En zeker als die mooie blauwe ogen zo helder zijn.

:love:
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 16 Okt 2015 14:37

Re: Mama's mooiste?

Ik vind alle 3 mijn kinderen goed gelukt en zeker niet lelijk. Maar ja.. Wie ben ik? Zwaar bevooroordeeld natuurlijk. Nu krijg ik wel vaker te horen dat het mooie kinderen zijn (met name over de middelste) maar of het ook echt zo is? Geen idee en het kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen :smile:

Wat ik wel belangrijk vind is dat ze er verzorgd uitzien. Dus passende kleding, haren netjes, geen snotneuzen etc. Ik vind kinderen met onverzorgde haren, vale of verwassen kleding sowieso al niet leuk om te zien. Maar ik ben daar dus wel een pietlut in.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 16 Okt 2015 14:47

Re: Mama's mooiste?

Ik vind een verzorgd uiterlijk ook belangrijk. J. is nu verkouden en loopt telkens met zo'n groene snotpin. Ik vind het zo vies eruit zien. Ik haal het steeds weg maar het blijft maar komen. Net bij het boodschappen doen zat ze in de kinderwagen en zit ze met haar gezicht van mij af. Ik bedacht dus pas na een tijdje dat ze steeds een snotneus heeft en toen zat er al zo'n half opgedroogde korst aan haar neusje :palm: dus andere moeders zullen ook wel gedacht hebben haha!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 16 Okt 2015 16:01

Re: Mama's mooiste?

Ik vind het helemaal niet raar dat iedereen z'n kind mooi vindt. Ik vind mijn kinderen ook mooi, maar wat ze voor mij mooi maakt is niet alleen hun uiterlijk, het is ook de gelijkenissen die ik zie met mijn man/mij/andere familie, het is de manier waarop ze uit hun ogen kijken en nog wel veel meer.
Of ik mijn kinderen knap vind? Niet altijd, ze hebben hun knappere en minder knappe periodes. En ik weet zelf wel dat er knappere kinderen zijn.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers