Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tropische bestemming voor 2 meiden

<<

Elle123

Bericht 14 Okt 2015 10:57

Tropische bestemming voor 2 meiden

In November wil ik samen met een vriendin een weekje naar de zon. We vinden het allebei niet erg om voor een week 10 uur in het vliegtuig te moeten zitten. Wie weet er een leuke bestemming?
Ons budget is ca 1000 pp (en dan graag incl eten en drinken daar) en we hoeven niet perse luxe (is leuk hoor, maar geen vereiste). Wat we wel willen is een mooi strand, leuke barretjes om 's avonds wat te gaan drinken, een backpackersbestemming vinden we leuk.
Waar we o.a. al zijn geweest (niet samen overigens, dit wordt onze eerste vakantie samen):
- Thailand (Koh Chang zien we als kanshebber voor deze reis, vonden we allebei erg leuk)
- Miami (ook kanshebber, vonden we ook leuk)
- Curacao (ben ik zelf nog niet geweest, maar volgens m'n vriendin ook erg leuk voor een week)
- Jamaica (ik niet, zij wel)
- Mexico
- Zuid-Afrika (ik niet, zij wel)
- Hawaii (zij wel, ik niet)
Dus nogmaals naar dezelfde plaats is niet erg. Rondreizen is geen optie, dus we willen ons een week lekker vermaken met strand, excursies, lekker niksen, enz. Ik loop graag hard dus een beetje veilig in mijn eentje over straat kunnen zou ook fijn zijn.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 14 Okt 2015 12:05

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Al eens aan Cuba gedacht? Er zijn nu veel all-inclusive deals en vanuit de badplaatsen kun je vaak nog wel een excursie maken naar bijvoorbeeld Havana of Trinidad.

En ik zou gewoon aanbieders als Ticketspy enzo in de gaten houden voor goede deals. November is geen hoogseizoen natuurlijk, dus komen vast nog wat goede deals aan. Edit: er staan nu bijvoorbeeld deals op naar Curacao met vertrek 10 of 11 november en een deal naar Zanzibar met vertrek op 4 november, allemaal ruim onder jullie budget van 1000 euro.
Laatst gewijzigd door Birdie op 14 Okt 2015 15:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

NECAnGeL

Bericht 14 Okt 2015 14:06

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Ik ben 2x in Thailand geweest en dat is precies wat je zoekt als ik jouw verhaal lees.
<<

Elle123

Bericht 15 Okt 2015 14:08

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

We hebben al hele wat gezocht en tot nu toe nog niks gevonden. Ik ben zelf 3x in Thailand geweest, mijn vriendin 2x. Onze voorkeur gaat uit naar Koh Chang. We willen Phuket en dat soort plaatsen absoluut vermijden. Ik heb alledrie de keren een ticket geboekt en vanagf Bangkok gwoon per dag gekeken waar ik heen wilde en wat hotels in gelopen. Nu willen we het toch wel van tevoren boeken. Een ticket is al snel 800 euro en dan moet de accomodatie er nog bij, dus ik denk dat we in dit geval dan met een totaalpakket goedkoper uit zijn.
Cuba is zij geweest, ik nog niet. Ook daar geen goedkope deals voor gevonden. All inclusive willen we denk ik toch liever niet, omdat we er graag op uit trekken en dan liever lekker uit eten gaan of evt zelf koken.
Ticketspy is een goede! Ik heb al heel wat uurtjes gezocht maar tot nu toe nog niks gevonden wat aan ons budget voldoet... Denk dat we te veel willen voor een te laag budget...
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 16 Okt 2015 06:04

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Hawaii zou ik niet doen. Alles is daar mega duur en je bent ook nog eens 24 u onderweg voor je daar bent.

Egypte is dat niks?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 16 Okt 2015 07:49

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Jaa, Curaçao! Of een van de andere ABC eilanden. Sint Maarten moet ook erg leuk zijn.

http://www.tui.nl/verre-reizen/curacao/ ... t/#prijzen
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem170

Bericht 18 Okt 2015 07:32

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Ik was in april in Curacao, was 800 eur incl vlucht en hotel. Was een studio. Denk als 1000 je budget is incl eten, drinken, hostel en vlucht dat vrij krap is voor verre reizen
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 18 Okt 2015 09:15

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Wanneer reizen jullie precies? Dan zal ik eens zoeken
27-12-2011
03-06-2013
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 18 Okt 2015 12:47

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Elle123

Bericht 18 Okt 2015 13:50

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Poison schreef:Wanneer reizen jullie precies? Dan zal ik eens zoeken

We kunnen op zijn vroegst 20 nov weg en we moeten 1 dec weer terug zijn. Dus niet heel veel speling. Zelf vind ik het niet zo fijn om op zondag thuis te komen, i.v.m. werk op maandag.
<<

Elle123

Bericht 18 Okt 2015 13:51

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Lady schreef:http://www.tui.nl/verre-reizen/kaapverdie/sal/santa-maria/melia-tortuga-beach-resort-en-spa/


Dankje! Dit ga ik eens voorstellen. Mijn vriend is er toevallig afgelopen jaar geweest, die zei dat er niet heel veel te doen was, maar we gaan toch maar een week dus zoveel hoeft er ook niet te zijn. Is ht in de winter ook gewoon goed weer op de Kaapverdische eilanden?
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 18 Okt 2015 13:58

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

27-12-2011
03-06-2013
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 19 Okt 2015 11:17

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Elle123 schreef:
Lady schreef:http://www.tui.nl/verre-reizen/kaapverdie/sal/santa-maria/melia-tortuga-beach-resort-en-spa/


Dankje! Dit ga ik eens voorstellen. Mijn vriend is er toevallig afgelopen jaar geweest, die zei dat er niet heel veel te doen was, maar we gaan toch maar een week dus zoveel hoeft er ook niet te zijn. Is ht in de winter ook gewoon goed weer op de Kaapverdische eilanden?


Naar wat ik ervan weet is het op de Kaapverdische Eilanden altijd subtropisch. Het is echter maar vijf of zes uurtje vliegen en daardoor populair. Het schijnt inderdaad dat er niet veel cultureels te beleven is maar voor een luie strandvakantie zit je daar denk ik helemaal goed.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2015 08:23

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Kaapverdie is de zee vaak te wild dus als je graag in de zee bent zou ik daar niet voor kiezen. Omdat je 1 week gaat en toch maar niet all in wilt zou ik er toch over nadenken. Het kan aanzienlijk schelen.
De Dom. Republiek en Mexico zijn goede opties, zie vaak leuke aanbiedingen voor 1 week. Verder kan je Holidayguru ed in de gaten houden, echt heel veel tropische bestemmingen komen er langs en 9 v/d 10x is het voor 9 dgn en echt niet mega
duur.

Bovendien als je zoals jij graag tropisch op vakantie wil kom je al gauw uit op buiten europa en als je geen all in wilt wordt dat lastig met jouw budget.

Succes!
<<

Elle123

Bericht 22 Okt 2015 09:45

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Het is gelukt hoor! We gaan 9 dagen naar Trupial Inn op Curacao (oke 7 dagen als je de reis eraf telt). Waren 603 euro pp kwijt voor vlucht en appartement, dus nog 400 euro budget voor daar (en ik heb nog wel wat speling).
Zin in!! Dank voor het meedenken allemaal.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 22 Okt 2015 09:51

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Leuk, Curacao kan je je inderdaad prima voor een weekje vermaken. Veel plezier alvast!
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2015 10:59

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Elle123 schreef:Het is gelukt hoor! We gaan 9 dagen naar Trupial Inn op Curacao (oke 7 dagen als je de reis eraf telt). Waren 603 euro pp kwijt voor vlucht en appartement, dus nog 400 euro budget voor daar (en ik heb nog wel wat speling).
Zin in!! Dank voor het meedenken allemaal.


Toch gelukt.................heerlijk hoor en veel plezier Curacao is super!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 03 Nov 2015 13:12

Re: Tropische bestemming voor 2 meiden

Curacao is prachtig! Ik zou wel een auto huren en dat schijnt vanuit Nederland goedkoper te zijn, dan dat je het ter plekke doet. Ik zou daar sowieso 's avonds niet lopend over straat gaan, het is er behoorlijk crimineel.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers