Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bellen via whatsapp in het buitenland

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Okt 2015 22:15

Bellen via whatsapp in het buitenland

Ik wilde net mn vriend bellen via whatsapp (ik zit op lanzarote, hij in nl), maar we kregen geen verbinding. Hij ging wel over, maar als we opnamen hoorden we elkaar niet (ik hem niet, hij mij heel soms). Mn broertje die langs me stond probeerde mij te bellen, en daar hoorde ik hem heel soms. Dan zou je denken dat het aan het bereik/verbinding ligt, maar dan zouden we met versturen van de berichtjes ook problemen moeten hebben? Wie heeft ervaring?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Okt 2015 22:32

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

In Nederland vind ik de verbinding ook niet geweldig, alsof er veel vertraging in zit ofzo.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 13 Okt 2015 22:42

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Ik heb ook een keer met mijn zus proberen te bellen via Whatsapp, maar dat was ook geen succes. Ik hoorde haar maar heel slecht en zij hoorde mij helemaal niet. Kan je niet skypen?
2012 & 2016
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Okt 2015 22:46

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Idd, bellen lukt mij zelfs in NL nooit fatsoenlijk laat staan in het buitenland.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 13 Okt 2015 23:03

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Je kan beetje via viber of eventueel tango bellen. Werkt veel beter. Bellen via Skype vind ik ook geen succes.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Okt 2015 23:34

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Skype hrb ik niet, en viber en die andere ken ik niet.
Morgen eens proberen als ik buiten ben, en anders wordt t toch een gewoon belletje af en toe. Gelukkig maar een weekje weg ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem130

Bericht 14 Okt 2015 03:50

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Hier werkt het eigenlijk altijd geweldig. Maar dan wel het beste van WiFi naar WiFi. Hoewel ik van 3g/4g hier naar WiFi frankrijk ook geregeld gebruik en afgelopen maanden WiFi hier naar mobiel netwerk Tanzania veel heb gebruikt. Of vanuit Madrid naar huis. Vanuit Cuba naar huis. Maar meestal via WiFi.

Mijn ervaring is dat mobiel netwerk naar mobiel netwerk slecht werkt, maar zodra minstens 1 partij stabiel WiFi heeft het goed werkt.

Gebruikte voorheen overigens ook altijd viber maar heb die nu niet eens meer omdat WhatsApp prima werkt. Skype vond ik altijd al slecht werken.
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 14 Okt 2015 23:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 14 Okt 2015 06:47

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Ik zit momenteel op Kreta, en maak dankbaar gebruik van FaceTime. Zo leuk voor de kinderen, en vind het zelf ook fijn de kinderen zo nu en dan even te zien. Via de app nog niet geprobeerd, maar de verbinding is hier prima, dus zou ik eens kunnen proberen. Gewoon bellen vind ik wel erg duur.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 14 Okt 2015 23:20

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Ik gebruik de bel functie in whatsApp heel vaak en meestal werkt het prima. Soms zit er een vertraging op en heel soms doet hij het echt niet goed, maar meestal werkt het echt prima.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 14 Okt 2015 23:50

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Mijn man zit momenteel in de VS en wij bellen ook geregeld via WhatsApp. Gaat eigenlijk altijd prima. Één keer hadden we wat vertraging op de lijn, maar verder altijd goed.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 24 Okt 2015 20:34

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Whats app bellen werkte bij ons vanuit Amerika ook niet goed. Wij gebruikten Facebook Messenger bellen, dat ging prima!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem331

Bericht 24 Okt 2015 20:46

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Ik heb het uiteindelijk ook nog even geprobeerd, maar had een prima verbinding via whatsapp.
<<

Anoniem170

Bericht 25 Okt 2015 16:04

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Ik bel best vaak via whatsapp, vind het ideaal.
Verbinding verschilt hele erg, ene keer is er een vertraging en andere keer doet die het echt goed.Misschien dat de verbinding beter is als er minder mensen aan het bellen zijn tegelijkertijd??
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 25 Okt 2015 17:05

Re: Bellen via whatsapp in het buitenland

Ik kan thuis beter bellen via Whatsapp dan via de normale weg. Mijn bereik in huis is gewoon niet zo heel goed en via Whatsapp gaat het via de Wifi en dat is helemaal duidelijk.
Ook heb ik al eens met een vriendin in Polen gebeld. Ideaal. Haar wifi was niet heel goed, maar we konden prima bellen als ze op de goede locatie zat en we rekening hielden met een kleine vertraging. Bellen vanuit een hotel in Spanje met de wifi ging dan weer minder, maar dat was gewoon om dat de wifi niet heel best was.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron