Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Albert Heijn gaat dietisten inzetten

<<

Anoniem304

Bericht 15 Okt 2015 16:09

Re: Albert Heijn gaat dietisten inzetten

Mizz_S schreef:Ik denk persoonlijk dat het nog wel mee zal vallen met de promotie van producten van Unilever. Als je kijkt naar de trend bij de AH van de laatste tijd, bijvoorbeeld naar de laatste Allerhande (van September?), dan probeert AH juist heel erg in te spelen op de superfoods/puur eten trend, dus dingen als quinoa, avocado, speltproducten etc. En niet pas net, maar echt al een tijdje nu. Niet alleen maar natuurlijk, want ze moeten ook wat verdienen en hun leveranciers tegemoet komen, maar het valt wel op. Dus het zou best kunnen dat ze juist dat heel erg gaan promoten, en dan vooral het huismerk. Maar ik denk dat je dat pas weet als het project echt ingaat.
Ik zou er zelf denk ik niet echt gebruik van maken. Wellicht een keer uit nieuwsgierigheid of zo, gewoon om eens te kijken wat voor een advies je nou eigenlijk krijgt. Verder voegt het voor mij persoonlijk weinig toe, ik weet wel wat gezond is en wat niet en ik hoef niet af te vallen want ik ben niet (te) dik. En nee, ik eet niet altijd alleen maar gezonde dingen, maar daar ben ik me heus wel bewust van. Ik zou me ook zeker niet bezaaard voelen om ongezonde dingen in mijn karretje te gooien als er zo iemand loopt, dat bepaal ik altijd nog zelf.

Maar die Allerhande met Rens Kroes voorop zijn alweer vele rectificaties uit voortgekomen. Waar het Voedingscentrum weer uitgebreid op reageert.

http://www.nrc.nl/next/2015/10/15/ah-go ... en-1546836
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Okt 2015 16:12

Re: Albert Heijn gaat dietisten inzetten

Oh, dat had ik dan nog niet gezien. Maar goed dan nog, dat was slechts een voorbeeld natuurlijk, het gaat om het gehele assortiment en wat ze in de aandieding hebben en die trend is ook daarin duidelijk zichtbaar.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers