Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke sneakers voor het najaar/de winter

<<

Anoniem137

Bericht 12 Okt 2015 10:41

Leuke sneakers voor het najaar/de winter

Welke hebben jullie?

Ik ben op het moment helemaal verknocht aan m'n Nike MD runners, zitten zo vreselijk lekker. Maar ik zoek meer iets voor de winter, want deze zijn mintgroen (vind ik toch meer voor het voorjaar en de zomer) en echt waterdicht zijn ze ook niet meer. Het liefst zou ik weer een paar Nikes terug willen (MD runner, maar sommige modellen air max 1 vind ik ook leuk), maar ik ben dé sneaker nog niet tegengekomen. Wat hebben jullie?
<<

Elle123

Bericht 14 Okt 2015 11:05

Re: Leuke sneakers voor het najaar/de winter

Keet. schreef:Welke hebben jullie?

Ik ben op het moment helemaal verknocht aan m'n Nike MD runners, zitten zo vreselijk lekker. Maar ik zoek meer iets voor de winter, want deze zijn mintgroen (vind ik toch meer voor het voorjaar en de zomer) en echt waterdicht zijn ze ook niet meer. Het liefst zou ik weer een paar Nikes terug willen (MD runner, maar sommige modellen air max 1 vind ik ook leuk), maar ik ben dé sneaker nog niet tegengekomen. Wat hebben jullie?


Ik ben ook verknocht aan Nike, maar ik zag bij een schoenwinkel bij ons in het dorp hele gave van Via Vai. Dat zijn net wat nettere sneakers die volgens mij ook heel leuk staan onder een jurkje.
Zoiets bijvoorbeeld:
Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 14 Okt 2015 12:36

Re: Leuke sneakers voor het najaar/de winter

Ik heb vorige week de Nike Internationalist (zwart-grijze kleurstelling) besteld. Gisteren binnengekregen.
Het lukt me even niet om een foto te plaatsen, maar ik ben erg blij met deze sneakers.
Ik denk dat ze zowel onder jeans als een jurkje leuk zullen staan.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers