Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


K3 zoekt K3

<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 08 Nov 2015 13:28

Re: K3 zoekt K3

Ze wijn wel jong inderdaad. Maar de dames van de "oude" K3 waren toen ze begonnen ook nog maar begin 20. Als je die hele oude filmpjes ziet zie je wat voor een jonge koppies ze daar hebben. Ik vind het een frisse K3. Misschien moet ik er in de toekomst wel staan met mijn dochter. Dus heb het tot op de voet gevolgd ;)
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 09 Nov 2015 15:51

Re: K3 zoekt K3

Kristel kan toch nog geen afscheid nemen van K3.
Ze wordt hun manager.

http://studio100.com/be/nl/algemeen/nie ... ger-van-k3
2012
2016
2020

Instagram
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 09 Nov 2015 16:05

Re: K3 zoekt K3

Oh dat is wel leuk dat ze zo toch betrokken blijft!
<<

Anoniem187

Bericht 09 Nov 2015 19:38

Re: K3 zoekt K3

Ik denk ook nog steeds dat Karen en Kristel nog niet wilden, maar dat Josje wilde stoppen. Dus ik snap ook wel dat Kristel hun manager wordt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Nov 2015 20:40

Re: K3 zoekt K3

Vind dat een hele slimme keuze, als iemand weet hoe het in elkaar steekt is zij het wel.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 647

Geregistreerd: 16 Jun 2015 14:05

Bericht 10 Nov 2015 08:52

Re: K3 zoekt K3

Ik heb net kaartjes besteld voor de afscheidstour van K3 :cheering: . Daar ga ik dochter toch wel heel blij mee maken denk ik. En stiekem mezelf ook, want door K3 zoekt K3 heb ik al wekenlang K3 in mijn hoofd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Nov 2015 11:08

Re: K3 zoekt K3

Moederkoekje schreef:Ik heb net kaartjes besteld voor de afscheidstour van K3 :cheering: . Daar ga ik dochter toch wel heel blij mee maken denk ik. En stiekem mezelf ook, want door K3 zoekt K3 heb ik al wekenlang K3 in mijn hoofd.


Haha, ik ook. B krijgt het van mijn vader voor haar verjaardag en we gaan met z'n 3tjes naar de show :D

Ben nu een shirtje aan het maken voor B met de nieuwe K3 er op :D
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 10 Nov 2015 15:10

Re: K3 zoekt K3

Ik had het stiekem wel verwacht dat Kristel nog iets zou blijven doen binnen K3, echt superfijn voor haar en voor de nieuwe K3 meisjes.

Ik twijfel nog steeds of ik kaartjes zal kopen voor de afscheidstour. Ik wil eigenlijk wel heel graag gaan en mijn zoontje staat ook altijd heel vrolijk mee te dansen met K3, dus misschien moet ik het toch maar gewoon doen.
2012 & 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Nov 2015 17:34

Re: K3 zoekt K3

Wat leuk Lejow dat je vader ook mee gaat!
Ben benieuwd naar het shirtje :)

Ik wil ooook...Maar is allemaal rond mijn uitgerekende datum, dus dat is niet zo handig!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Nov 2015 18:22

Re: K3 zoekt K3

Shirtje is mislukt haha. Nadat t gesneden was leek het nergens meer naar. Vanavond nog eens met zwart flex proberen :P
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 11 Nov 2015 22:09

Re: K3 zoekt K3

Kijkersstemmen kansloos bij K3 zoekt K3'

De stemmen van tv-kijkend Vlaanderen en Nederland zouden niet hebben meegeteld in de uiteindelijke verkiezing van Hanne, Klaasje en Marthe als nieuw K3-trio.
De jury bepaalde in de finale voor 50% welke formatie de nieuwe melkkoe van Studio 100 zou worden, het publiek ook voor 50%. Maar daardoor lag de keuze al vast, zo concludeert Het Laatste Nieuws.
Een rekensom leert dat alleen wanneer het publiek ook unaniem voor een van de vijf trio's waaruit werd gekozen had gestemd, er een gelijke stand was geweest. Dat de tv-kijkers allemaal hetzelfde stemmen, is uitgesloten.
De kijkers waren vantevoren al 'gewaarschuwd', schrijft de Vlaamse krant. "We moeten daar niet flauw over doen, natuurlijk hebben wij een hand in de uiteindelijke keuze", zei Studio 100-baas Anja Van Mensel eerder in een interview.
Er is niet verdiend aan de kijkersstemmen: de gehele opbrengst ging naar een goed doel, Rode Neuzendag.


Gert Verhulst verklaart 'kijkersbedrog' K3

Gert Verhulst probeert recht te breien dat de stemmen van de K3 zoekt K3-kijkers niet mee hebben geteld in de keuze van Marthe, Klaasje en Hanne.
Volgens de Studio 100-baas kozen de kijkers van de grote finale - waar in Nederland en Vlaanderen 3,6 miljoen mensen op afstemden - in groten getale voor de combinatie die nu K3 is. Ook de jury maakte die keuze.
"Wat zouden de kijkers eraan hebben om voor een groep te kiezen als we pertinent weten dat de mensen iets anders willen?", vertelde Gert op de Belgische tv. Daarmee wil hij aangeven dat de jury de kijkers hebben gevolgd.
Gert, Josje, Karen en Kristel bepaalden in de finale voor 50% welke drie meiden K3 zouden gaan vormen, het publiek ook voor 50%. Maar daardoor lag de keuze al vast, zo concludeerde Het Laatste Nieuws gisteren. Alleen wanneer het publiek ook unaniem voor een van de vijf trio's waaruit werd gekozen had gestemd, was een gelijke stand geweest.


Oftewel: het lag al lang vast wie er in K3 kwamen. Nouja, de keuze is gemaakt en nu kijken hoe ze het de komende maanden oppakken ;)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 12 Nov 2015 13:19

Re: K3 zoekt K3

Ik vind ze leuk. En ik vind dat het publiek sowieso wel duidelijk was wie ze wel en niet graag zagen. Marthe is enorm populair in Belgie, Jindra was totaal niet populair en Hanne was de uitverkoren winnaar vanaf het begin. Dus ik vind het totaal niet zo dat de stemmen van het publiek totaal niet hebben meegeteld.. maar misschien meer in de richting dat het de jury kon stimuleren een bepaald groepje te kiezen. Daarbij, het is elke keer gezegd dat het publiek 50% inspraak had en de jury 50% inspraak. Dan wist je dat toch gewoon als slimme mens allang dat de jury gewoon kiest :wink:
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers