Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautje meisje van 3 jaar

<<

Anoniem167

Bericht 08 Okt 2015 20:29

Cadeautje meisje van 3 jaar

Zondag heb ik een verjaardag van een lief meisje dat 3 wordt. Kan nog maar héél slecht praten, loopt achter en is nog heel kinderlijk om het zo te zeggen. Iemand tips voor cadeautje? Ik kan het de moeder niet vragen, daar praat ik niet mee haha & vader heeft kind maar weinig en heeft geen idee. Ik wilde iets educatiefs geven, maar ben bang dat ze dat allemaal niet snapt. Mag 10/15 euro kosten.. :)
<<

Anoniem142

Bericht 08 Okt 2015 20:33

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Een vloerpuzzel? Die heb je al vanaf 9 stukjes. Deze is dan wel 17 euro, maar als voorbeeld: http://www.bol.com/nl/p/disney-mickey-m ... 023473278/
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 08 Okt 2015 20:33

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Nijntje speelt verstoppertje/ woezel en pip spelen verstoppertje
Een leuke puzzel
Bambino Loco
Een boek
Klei
2010 2012
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 09 Okt 2015 12:48

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Ik wilde ook Bambino loco zeggen. Dat is volgens mij heel leuk! Ik heb ook wel eens het spel ganzenpas gegeven aan een driejarige. Dat was ook een hit.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Okt 2015 14:56

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Als ze echt flink achterloopt zou ik juist niet iets educatiefs geven, de kans is dan groot dat ze er nog helemaal niks mee kan, dat werkt alleen als je het kind echt goed kent en weet op welk ontwikkelingsniveau ze zit. Bambino Loco is dan ook nog te moeilijk, want dat is vanaf 3. Het kan voor ouders heel moeilijk zijn als een kind een achterstand heeft, cadeaus krijgen waar ze om die reden niks mee kan is dan best confronterend. Dus ik zou op veilig spelen en een cadeau geven dat voor een brede leeftijdsgroep leuk is. Iets van Little People of Playmobil 123 bijvoorbeeld, of een mooie ton met blokken, zoiets.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 09 Okt 2015 15:21

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Maar je hebt Bambino Loco toch ook vanaf twee jaar? Die bedoelde ik eigenlijk. Volgens mij heet het mijn allereerste loco of iets in die trant.
<<

Anoniem193

Bericht 09 Okt 2015 15:33

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Ik zou verkleedkleding oid kopen. Dat vind elk meisje ongeacht de leeftijd leuk.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Okt 2015 16:06

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Isabel_ schreef:Maar je hebt Bambino Loco toch ook vanaf twee jaar? Die bedoelde ik eigenlijk. Volgens mij heet het mijn allereerste loco of iets in die trant.


Als ze echt flink achterloopt is de kans aanwezig dat dat ook nog te pittig is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem167

Bericht 09 Okt 2015 17:16

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Daarom wil ik nu ook niks educatiefs kopen, dat zou ik voor een 'normaal' kindje van die leeftijd gekocht hebben, maar ik wil dat ze iets krijgt waar ze wat aan heeft. En lastig voor ouders? Die hebben het niet door, om het maar zo te zeggen.

Verkleedkleren misschien wel een idee inderdaad! Ik dacht ook aan een leuke (vloer)puzzel misschien, dat kan ze misschien nog met haar moeder doen ook..
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 09 Okt 2015 19:06

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Een dokterskoffertje/tasje? Mijn neefje die 3 wordt wilde die heel graag hebben.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Okt 2015 19:12

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Ik zou ook voor verkleedkleding gaan. Vinden ze hier ook nog geweldig, misschien als het nog in je budget past, een mooi kroontje en stafje er bij(heb je bij de hema voor 1 euro pers stuk) en ze kan ook een prinsesje zijn. Soms hebben ze ook wel ene pakketje van schoentjes(van die hakjes) en kroontje en stafje, dat is hier altijd een dikke hit!
:heart: :heart: 2011
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 10 Okt 2015 09:37

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Misschien knutselspullen? En dan een leuk pakket maken van spulletjes van de Action. Hierin kan ze haar creativiteit misschien in kwijt.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem167

Bericht 10 Okt 2015 22:04

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Nou uiteindelijk moest het vrij gehaast, en spraken we haar oma nog even en hebben we het volgende gekocht;

Frozen puzzels in 4 maten vanaf 3 jaar
Frozen stempels, 2 soorten
Zon pakketje met plastic ringen met veel bling erop

En dit alles in een frozen cadeautas haha..
<<

Anoniem185

Bericht 10 Okt 2015 22:08

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Ik zou een leuk voorleesboek doen.
<<

Anoniem167

Bericht 10 Okt 2015 22:21

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Bob schreef:Ik zou een leuk voorleesboek doen.



Ik normaal ook haha, maar voorlezen wordt hem niet bij hun..
<<

Anoniem185

Bericht 10 Okt 2015 22:48

Re: Cadeautje meisje van 3 jaar

Pippa schreef:
Bob schreef:Ik zou een leuk voorleesboek doen.



Ik normaal ook haha, maar voorlezen wordt hem niet bij hun..
Ah wat jammer! Juist bij deze problemen lijkt het me goed om wel veel voor te lezen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers