Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kosten bruiloft

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 30 Sep 2013 12:37

Kosten bruiloft

Het heeft wellicht al een keer eerder op het forum gestaan, maar ik vroeg me af wat jullie ongeveer kwijt waren voor de bruiloft en hoe was jullie dagindeling toen? (hoeft niet heel uitgebreid).
Hebben jullie ook een save the date kaart gestuurd of alleen een uitnodiging en het verder aan vrienden en familie verteld?

Verder wilde ik nog weten wat jullie kwijt waren aan:

- de taart (hoe groot was ie?)
- de fotograaf (was die de hele dag erbij?)
- trouwauto
- bloemen
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem9

Bericht 30 Sep 2013 12:45

Re: Kosten bruiloft

Wij zijn al aan het sparen, we hebben alwel € 40,00 :laughcry:

Ik lees even mee!
<<

Anoniem193

Bericht 30 Sep 2013 12:46

Re: Kosten bruiloft

KOL schreef:Het heeft wellicht al een keer eerder op het forum gestaan, maar ik vroeg me af wat jullie ongeveer kwijt waren voor de bruiloft en hoe was jullie dagindeling toen? (hoeft niet heel uitgebreid).
Hebben jullie ook een save the date kaart gestuurd of alleen een uitnodiging en het verder aan vrienden en familie verteld?

Verder wilde ik nog weten wat jullie kwijt waren aan:

- de taart (hoe groot was ie?) 4 lagen (100 personen) zat bij de prijs van het feest in.
- de fotograaf (was die de hele dag erbij?) 1500,- tot het feest incl luxe digitaal album
- trouwauto 500,-
- bloemen 50,- Zelf bloemen gekocht bij de veiling en door vriendinnen boeket en corsages laten maken.


Alleen een uitnodiging zo'n 6 weken voor de tijd en aan veel mensen gezegd wanneer het zover was.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Sep 2013 12:55

Re: Kosten bruiloft

Onze bruiloft was best wel duur, ongeveer 15.000 euro. Het kan ongetwijfeld veel goedkoper, maar wij hadden dit er voor over. Wij hebben onze bruiloft op een vrij dure locatie gehouden, vandaar de hoge prijs, maar wij waren meteen verliefd op die locatie en wilden absoluut nergens anders trouwen. Heel veel dingen zaten wel bij de prijs in, we mochten alles zelf kiezen en alles was perfect en precies zoals wij hadden afgesproken.
Voor de dingen die jij
- de taart (hoe groot was ie?): Dit zat bij de prijs van de locatie in dus geen idee.
- de fotograaf (was die de hele dag erbij?): Onze fotograaf was er van 12.00 tot 18.00 ongeveer. We hebben rond de 1000 euro betaald daarvoor. Dat was wel inclusief alle foto's op cd en een heel luxe album.
- trouwauto: Wij hadden geen echte trouwauto, daar houd ik ook totaal niet van, maar onze eigen auto (Toyota Starlet) was niet geschikt, dus hebben gewoon een hele mooie auto bij een plaatselijk autoverhuurbedrijf gehuurd (een Audi A4), en dat was 80 euro (voor 24 uur, dus volgende dag terugbrengen en we hoefden geen bezinekosten te betalen).
- bloemen: Mijn boeket was 15 euro. Dat was nou echt iets waar ik bij de meeste zaken wel het gevoel had dat ze je een beetje een poot probeerden uit te draaien als het ware. Ik wilde een heel simpel boeket, witte gerbera's met wat groen ertussen en wit lint. Volgens de eerste bloemenzaak ging dat 75 tot 100 euro kosten. Really, denk je dat ik achterlijk ben? Uiteindelijk bij een zaakje in mn oude woonplaats langs geweest en hij wilde het doen voor 15-20 euro (afhankelijk van de dagprijs van de bloemen en de precieze hoeveelheid die hij uiteindelijk nodig zou hebben). Corsages hadden wij niet, dat vonden we lelijk en ouderwets. Bloemen op de locatie zat bij de prijs van de locatie in.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Sep 2013 12:56

Re: Kosten bruiloft

O ja, en wij hadden geen save the date kaartjes. Wij hadden het aan veel mensen gewoon verteld, en we hadden een mail gestuurd aan de meeste familieleden zodat ze de datum al wel wisten.

Onze dagindeling was als volgt, eerst kwam iedereen bij ons thuis voor een lunch. Halverweg gingen wij even weg voor fotoshoot deel 1. Toen ging iedereen lopend naar het gemeentehuis en wij kwamen ze halverwege weer tegen. Toen ceremonie en daarna naar de locatie, waar we ongeveer om 15.30 aankwamen. Daar de groepsfoto's gemaakt, en taart gegeten. Iedereen kon nog even lekker wat eten en drinken en ondertussen gingen wij in de tuinen van het landgoed/kasteel fotoshoot deel 2 doen. Daarna gingen we aan tafel voor een driegangen diner.
Daarna met z'n allen lopend naar een ander gebouw op het landgoed en daar begon rond 20.30 het feest, tot 1.00.
<<

Anoniem62

Bericht 30 Sep 2013 13:16

Re: Kosten bruiloft

KOL schreef:Het heeft wellicht al een keer eerder op het forum gestaan, maar ik vroeg me af wat jullie ongeveer kwijt waren voor de bruiloft en hoe was jullie dagindeling toen? (hoeft niet heel uitgebreid).
Wij waren zo'n €5500 kwijt
Hebben jullie ook een save the date kaart gestuurd of alleen een uitnodiging en het verder aan vrienden en familie verteld? We hebben ook een save the date kaart gestuurd, ongeveer 5 maanden voor de bruiloft. De officiële uitnodiging verstuurden we 2 maanden van tevoren

Verder wilde ik nog weten wat jullie kwijt waren aan:

- de taart (hoe groot was ie?) 3 lagen, ongeveer 36 personen, €129
- de fotograaf (was die de hele dag erbij?) Voor praktisch de hele dag waren we €750 kwijt, exclusief album
- trouwauto Hadden gewoon onze eigen auto
- bloemen Alleen een bruidsboeket en die was €40
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 30 Sep 2013 15:44

Re: Kosten bruiloft

KOL schreef:Het heeft wellicht al een keer eerder op het forum gestaan, maar ik vroeg me af wat jullie ongeveer kwijt waren voor de bruiloft en hoe was jullie dagindeling toen? (hoeft niet heel uitgebreid).
Ik zal de volgorde benoemen, als je tijden wil dan zeg je het maar:
Opstaan, haar en make-up deed mijn vaste kapster thuis, man komt mij ophalen bij mijn ouders, foto's maken, lunchen, naar gemeentehuis, naar de feestlocatie voor taart en koffie/thee, diner, feest


Hebben jullie ook een save the date kaart gestuurd of alleen een uitnodiging en het verder aan vrienden en familie verteld? Alleen de uitnodiging

Verder wilde ik nog weten wat jullie kwijt waren aan:

- de taart (hoe groot was ie?) 3 laags, kregen we van de feestlocatie
- de fotograaf (was die de hele dag erbij?) wij had[den een fotograaf en videograaf, zijn vanaf 's ochtends geweest t/m aansnijden bruidstaart/b]
- trouwauto [b]500 euro

- bloemen iets van 15 euro
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 30 Sep 2013 15:47

Re: Kosten bruiloft

Wij waren zo'n 15.000 euro kwijt voor de dag, ik vind zelf dat we daar geen gekke dingen voor hebben gedaan...

Onze indeling:

-Trouwen op locatie A + aansluitend taart en champagne (wij hadden vier losse taarten die ons 150 euro kosten)
-Vervoer per afgehuurde tram naar he strand
- Eten met daggasten (groep 40 pax) met aansluitend feest op locatie B

Onze twee fotograven waren er 6 uur bij (in praktijk wel wat langer btw) en daar zijn we 1150 euro aan kwijt

Trouwauto hadden we niet, we waren op de fiets! :D maar de tram was €175 euro en we hadden een bus van dezelfde prijs om mensen na het feest weer weg te brengen maar daar heeft maar 1 persoon gebruik van gemaakt :nerd:
Bloemen waren we totaal 100 euro aan kwijt, dat was voor boeket, alle vaasjes op locatie en de bloeme in mijn haar.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem 3

Bericht 30 Sep 2013 15:50

Re: Kosten bruiloft

-knip
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 14:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem44

Bericht 30 Sep 2013 16:04

Re: Kosten bruiloft

Zie hieronder
Laatst gewijzigd door Anoniem44 op 30 Sep 2013 18:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem44

Bericht 30 Sep 2013 16:05

Re: Kosten bruiloft

Wij waren in totaal zo'n 20.000 euro kwijt, incl. ringen, kleding, huwelijksreis

De taart (hoe groot was ie?) 350 euro - voor 80 gasten, hij was behoorlijk groot, op een standaard, vier lagen
De fotograaf (was die de hele dag erbij?) - 800 euro, hij was er alleen niet op het feest, verder wel bij alles, omdat het een vriend van ons was hoefde niet zoveel te betalen.
Trouwauto - Gratis, prachtige auto van een goede vriend van ons
Bloemen Zo'n 100 euro, voor een bruidsboeket en een bijpassende corsage

Wij hebben voor veel zaken onze vrienden kunnen inschakelen, maar aan de andere kant hebben we relatief veel geld uitgegeven aan de trouwlocatie, onze kleding, een uitgebreid diner en een enorm feest (met veel drank) voor 200 gasten, dat vonden wij het meest belangrijke! We hebben dan weer geen geld uitgegeven aan een receptie (voor mensen die toch eigenlijk verder van je afstaan) en corsages voor alle gasten, dit vonden we niet nodig en zonde van het geld!
Laatst gewijzigd door Anoniem44 op 30 Sep 2013 18:22, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 63

Bericht 30 Sep 2013 17:38

Re: Kosten bruiloft

Voor de dag zelf waren we zo'n 13.000 euro kwijt geloof ik.
Jurk was 1100, taart zo'n 200 denk ik (voor 24 personen), fotograaf gratis, trouwauto was een schoolbus, prijs weet ik echt niet meer. Het meeste geld is naar de locatie gegaan, dat was een dure locatie maar ik wilde per sé daar trouwen. Verder hebben we nog zo'n 250 euro betaald voor een pianist en zangeres, dan 's avonds de DJ nog, ach, en er komen altijd zoveel dingetjes bij...
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 10:47

Bericht 30 Sep 2013 18:09

Re: Kosten bruiloft

In totaal waren wij 17000 euro kwijt, wel inclusief huwelijksreis.
Alleen gingen hiervan de ringen vanaf en het fotoalbum, die hebben we cadeau gekregen.

- de taart (hoe groot was ie?)
We hadden een totaal prijs voor de locatie voor middag en avond dus hiervan weet ik de prijs niet

- de fotograaf (was die de hele dag erbij?)
2000 euro, ze was er van 8:30-17:00. Digitaal foto album en we hebben alle foto 's ruim 400 afgekocht zodat we ze zelf konden afdrukken

- trouwauto
250 euro, via een particulier gedaan.
Dag ervoor mochten we hem ophalen en dag erna in de middag terug brengen
Afbeelding

- bloemen
250 euro, 25 corsages, autostuk en boeket.
Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 30 Sep 2013 19:08

Re: Kosten bruiloft

- de taart
€360 - 3 kleine lagen, de daggasten kregen taart (ongeveer 15 stukken, bovenste stuk + restant is de vriezer in gegaan. We hadden voor de avondgasten ongeveer 65 cupcakes.
- de fotograaf
€1450, was er tot ongeveer 18.00 uur en heeft erna nog een album voor ons gemaakt.
- trouwauto
€ 395, een oldtimer met chauffeur, 8 uur.
- bloemen
Boeket en corsages (ongeveer 15 personen) kwam op €142.

Wij hebben geen safe the date kaartjes gestuurd, we hebben de uitnodigingen gewoon al 4 maanden daarvoor verstuurd ofzo.

Ons budget hadden we van te voren op €12500 gesteld maar uiteindelijk was het net iets meer dan €13000.

Onze dagindeling:
8.15 Make-up
9.30 Fotograaf aanwezig
10.30 Vertrek naar fotolocaties
13.15 Terug thuis
14.00-14.45 Trouwen + groepsfoto
15.00 Aankomst feestlocatie
16.00 Familiefoto's bij feestlocatie
17.00-18.30 Diner
18.30 Einde diner
19.00-20.00 Receptie
20.30 Aanvang feest
01.00 Einde feest
Laatst gewijzigd door Ilovethe90s op 01 Okt 2013 06:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem273

Bericht 30 Sep 2013 19:13

Re: Kosten bruiloft

Wij waren voor de trouwdag; de ondertrouw, het gemeentehuis, ceremonie op het strand en alles voorbereiden qua documenten om in het buitenland te trouwen €2700 kwijt. Trouwjurk, -schoenen, sieraden en lingerie heb ik van m'n moeder gekregen. Alleen de kleding van m'n man hebben we zelf betaald. Op de dag zelf waren we €50 kwijt aan de lunch (we hadden geen taart) en de fotografe heeft ons €1000 gekost (we hebben de reis betaald voor haar en een vriendin van haar, verder geen kosten). Zij was er de hele dag bij, van 10:00 tot 17:00 uur en we hebben 200 foto's digitaal gekregen. Dan nog onze eigen reis er naartoe, dat was €1200 voor bijna 2 weken. Dus al met al waren we zo'n €5200 kwijt in totaal.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 30 Sep 2013 20:01

Re: Kosten bruiloft

Onze bruiloft kostte 15.000 euro exclusief de huwelijksreis (die kostte 6000 euro). Wij zijn in een kasteel getrouwd, zowel voor de wet als voor de kerk. Ik had een jurk van een gemiddelde prijs, mijn man een vrij duur pak. We hadden witgouden trouwringen laten maken, anders waren ze nog duurder geweest. Overdag waren er ruim 20 daggasten bij aanwezig, waarmee we geproost hebben met champagne, taart hebben gegeten en gebarbecued hebben. Om 8 uur begon het avondfeest waar in totaal ongeveer 100 gasten waren. Er was een dj, een sneltekenaar, de drank was afgekocht en de gasten kregen verschillende koude en warme hapjes en aan het eind van het feest een puntzak friet. We hadden voor alle gasten een bedankje. Wij bleven in het kasteel slapen. Er was een fotograaf, overdag ook een videograaf en onze trouwauto was een auto die we geleend hadden van een collega van mijn man.

We hebben geen save-the-date-kaartjes gestuurd, maar het wel al op tijd aan iedereen verteld.

- de taart (hoe groot was ie?) 3 lagen voor 30 personen en die kostte 150 euro
- de fotograaf (was die de hele dag erbij?) onze fotograaf was er van 's ochtends vroeg toen we onszelf gingen aankleden/opmaken/kapsel laten doen tot 's nachts half 2 bij aanwezig en hij kostte 1100 euro. We hebben na het feest alle foto's digitaal gekregen in het originele formaat, zodat onze gasten ze gratis bij konden bestellen. Voor 100 euro maakte hij ook een boek voor ons.
- trouwauto We hadden die geleend, zoals hierboven staat, en hebben de eigenaar een dinercheque van 75 euro gegeven.
- bloemen We hadden 23 corsages, een bruidsboeket en een boeket voor op de auto voor 230 euro.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 30 Sep 2013 20:06

Re: Kosten bruiloft

Zonnetje schreef:Onze bruiloft kostte 15.000 euro exclusief de huwelijksreis (die kostte 6000 euro). Wij zijn in een kasteel getrouwd, zowel voor de wet als voor de kerk. Dat was een vrij dure locatie, maar we wilden per se daar trouwen, omdat het zo'n mooie locatie is en we daar buiten konden trouwen.

Ik had een jurk van een gemiddelde prijs, mijn man een vrij duur pak. We hadden witgouden trouwringen laten maken, anders waren ze nog duurder geweest. Overdag waren er ruim 20 daggasten bij aanwezig, waarmee we geproost hebben met champagne, taart hebben gegeten en gebarbecued hebben. Om 8 uur begon het avondfeest waar in totaal ongeveer 100 gasten waren. Er was een dj, een sneltekenaar, de drank was afgekocht en de gasten kregen verschillende koude en warme hapjes en aan het eind van het feest een puntzak friet. We hadden voor alle gasten een bedankje. Wij bleven in het kasteel slapen. Er was een fotograaf, overdag ook een videograaf en onze trouwauto was een Porsche die we geleend hadden van een collega van mijn man.

We hebben geen save-the-date-kaartjes gestuurd, maar het wel al op tijd aan iedereen verteld.

- de taart (hoe groot was ie?) 3 lagen voor 30 personen en die kostte 150 euro
- de fotograaf (was die de hele dag erbij?) onze fotograaf was er van 's ochtends vroeg toen we onszelf gingen aankleden/opmaken/kapsel laten doen tot 's nachts half 2 bij aanwezig en hij kostte 1100 euro. We hebben na het feest alle foto's digitaal gekregen in het originele formaat, zodat onze gasten ze gratis bij konden bestellen. Voor 100 euro maakte hij ook een boek voor ons.
- trouwauto We hadden die geleend, zoals hierboven staat, en hebben de eigenaar een dinercheque van 75 euro gegeven.
- bloemen We hadden 23 corsages, een bruidsboeket en een boeket voor op de auto voor 230 euro.
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 01 Okt 2013 08:35

Re: Kosten bruiloft

KOL schreef:Het heeft wellicht al een keer eerder op het forum gestaan, maar ik vroeg me af wat jullie ongeveer kwijt waren voor de bruiloft en hoe was jullie dagindeling toen? (hoeft niet heel uitgebreid).
Hebben jullie ook een save the date kaart gestuurd of alleen een uitnodiging en het verder aan vrienden en familie verteld?

Verder wilde ik nog weten wat jullie kwijt waren aan:

- de taart geen idee...kregen we van mijn ouders. 2 verdiepingen(hoe groot was ie?)
- de fotograaf 1035 euro nee niet de hele dag we hadden hem van 10:00 - 17:00 (was die de hele dag erbij?)
- trouwauto 357 euro we hadden een tuktuk
- bloemen 264,50


Met kerst in de kerstkaart een save the date genoteerd. Geen aparte kaart dus.
Wij waren in totaal ruim 10.000 euro kwijt voor de dag. Exclusief de taart en het pak van mijn man dat werd door ouders/schoonouders betaald.
Pfftt dagindeling...zoiets??

10:00 haar make-up
12:00 kwam mijn man me ophalen
13:00-15:00 foto's
15:00 trouwen
tot 17:00 foto's
daarna naar de locatie.
borrelen
18:00 eten
20:00 taart
vanaf 20:30 receptie en feest
om 1:00 vertrokken wij per sloep naar de taxi en daarna naar het hotel
22-2-2013
28-8-2015
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 01 Okt 2013 11:08

Re: Kosten bruiloft

Wij waren ongeveer 6000 euro kwijt.
We begonnen om 11 uur met de fotoshoot met de fotograaf. Vervolgens kwam de familie ook voor de foto's, om half 1. Daarna door naar ons huis om daar koffie met gebak en een borrel te drinken. Om 4 uur trouwden we in het gemeentehuis. Daarna zijn we met de familie uit eten geweest bij ons favoriete restaurant. Vervolgens hebben we 's avonds feest met een dj gegeven bij mijn ouders op de boerderij, in een tent.

De taart kostte 25 euro, een appeltaart van de jumbo (zó lekker) en wat lepelgebakjes.
De fotograaf hebben we van mijn schoonouders gekregen. Ik geloof dat zij zo'n 450 euro betaald hebben. De fotograaf heeft een fotoshoot met ons gedaan en ze was aanwezig tijdens de ceremonie. Volgens mij is 100 euro per uur een gemiddelde prijs voor een fotograaf.
Als trouwauto hadden we onze eigen oldtimer. Die is alleen gepoetst, dat zal zo'n 50 euro gekost hebben aan schoonmaakspullen hooguit.
De bloemen (bruidsboeket, corsages, bloemen voor op en in de auto) hebben we ook gekregen van mijn schoonouders.

Verder hebben we voor kleding in totaal 900 euro uitgegeven.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 18:25

Bericht 01 Okt 2013 16:44

Re: Kosten bruiloft

- de taart (hoe groot was ie?) Zo'n 250 euro
- de fotograaf (was die de hele dag erbij?) 500 euro, tot het feest aanwezig
- trouwauto Geen idee, dat had mijn man geregeld
- bloemen 100 euro, boeket, corsage man en 40 corsages voor de gasten

In totaal waren we 8000 euro kwijt, trouwkleding kregen we van onze ouders.
2014 2016 2019
<<

Anoniem29

Bericht 03 Okt 2013 12:41

Re: Kosten bruiloft

Wij willen waarschijnlijk samen trouwen, of heel intiem met een klein groepje mensen. Inclusief huwelijksreis hebben we ongeveer €7500,- als budget gesteld.

Maar goed, we weten beide dat we wel willen trouwen en we hebben het er soms ook gewoon op de bank over. Maar wanneer we het precies willen is ons nog niet duidelijk (misschien ook omdat ik nu geen baan heb en mijn vriend nog studeerd. We willen met studies etc. klaar zijn als we trouwen.)
<<

Anoniem193

Bericht 03 Okt 2013 13:17

Re: Kosten bruiloft

Ilt90's: 360 euro voor 15 stukken taart en 60 cupcakes is echt belachelijk veel geld!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 03 Okt 2013 15:35

Re: Kosten bruiloft

Wij waren zo'n 1500 euro kwijt in totaal schat ik.

- 300 voor het stadhuis
- 850 euro voor een diner voor 15 personen inclusief drankjes
- 40 euro voor een taart voor 20 personen ( gemaakt door de vrouw van een collega van mijn man, heel mooi!)

Mijn jurk en panty's waren in totaal 40 euro, lingerie heb ik van een cadeaubon gekocht, dat was zo'n 75 euro. Schoenen had ik al en haar en make-up heb ik zelf gedaan.

Mijn man heeft wel een nieuw pak en schoenen gekocht, het overhemd had hij al. Maar dat had hij toch nodig en heeft hij nu wekelijks aan naar zijn werk, het was geen echt trouwpak. Ik weet niet precies wat dat kostte.

Mijn beste vriendin heeft foto's gemaakt en we zijn lopend naar het stadsdeelkantoor gegaan en daarna naar het restaurant.

Dan hadden we nog de koffie en thee, maar dat waren de kosten niet.
Wij hadden prachtige bloemen gekregen van vrienden die op tafel stonden en staantafels met mooie bekleding van het werk van mijn man, dus dat kostte allemaal niks.
De ringen zijn van titanium, we zijn er heel blij mee, maar we hebben ze gekocht met een aanbieding over een aanbieding enz en ik geloof dat ze in totaal 70 euro hebben gekost! Echt geen geld in ieder geval.

Ik weet wel dat we een veeeeeel groter bedrag aan cadeau's hebben gehad dan dat wij uitgegeven hebben aan die dag!
Laatst gewijzigd door minoessepoes op 03 Okt 2013 15:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 03 Okt 2013 15:36

Re: Kosten bruiloft

Alibi schreef:Ilt90's: 360 euro voor 15 stukken taart en 60 cupcakes is echt belachelijk veel geld!
Dit was de taart

Afbeelding

Er zijn die dag 15 stukken taart uitgegaan maar de rest hebben we meegenomen en in de diepvries gezet dus het waren wel veel meer stukken :)

Bovenste stuk was over en van de onderkant was ook nog veel over. Een stapeltaart vonden we gewoon mooier en we hadden dus best een hoop over.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 03 Okt 2013 19:05

Re: Kosten bruiloft

Intoxicated schreef:Wij willen waarschijnlijk samen trouwen, of heel intiem met een klein groepje mensen. Inclusief huwelijksreis hebben we ongeveer €7500,- als budget gesteld.

Maar goed, we weten beide dat we wel willen trouwen en we hebben het er soms ook gewoon op de bank over. Maar wanneer we het precies willen is ons nog niet duidelijk (misschien ook omdat ik nu geen baan heb en mijn vriend nog studeerd. We willen met studies etc. klaar zijn als we trouwen.)


Wij willen in 2015 trouwen en we zijn ons nu aan het oriënteren m.b.t. de locatie en de kosten. Denk zo'n 50 - 60 personen, foto's & ceremonie op een mooie locatie en daarna champagne en taart en daarna een uitgebreid diner. Denk dat we wel aan 10.000 euro komen...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers