Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stelling #21: Meer verlof na geboorte

<<

Anoniem154

Bericht 11 Okt 2015 21:54

Re: Stelling #21: Meer verlof na geboorte

Pinkel schreef:Ik stoor me echt aan mensen die zeggen: Heel veel vrouwen krijgen kinderen en de zorg hier in NL is zo goed geregeld!! Waarop ik steevast antwoord: Tja als ik in de rimboe had gewoond, had mijn dochter nu geen moeder meer gehad.


Ik begrijp volgens mij niet helemaal wat je eigenlijk bedoelt..?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 12 Okt 2015 11:16

Re: Stelling #21: Meer verlof na geboorte

MrsMath schreef:
Zijn die 15 weken voor de vrouw en die 10 dagen voor de man ook volledig betaald?
Ja, die zijn inderdaad ook volledig betaald. Dus een prima regeling wat mij betreft, zeker voor de man!
2012 & 2016
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 14 Okt 2015 21:26

Re: Stelling #21: Meer verlof na geboorte

Ik zou echt niet meer verlof hoeven na de geboorte. Ik vind het meer dan voldoende voor mij. Voor mannen mag best meer maar voor vrouwen, due gewoon geen gekke dingen hebben meegemaakt na de bevalling, vind ik het voldoende.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem137

Bericht 14 Okt 2015 21:30

Re: Stelling #21: Meer verlof na geboorte

Maeve schreef:Ik zou echt niet meer verlof hoeven na de geboorte. Ik vind het meer dan voldoende voor mij. Voor mannen mag best meer maar voor vrouwen, due gewoon geen gekke dingen hebben meegemaakt na de bevalling, vind ik het voldoende.

En voor de baby dan? Het gaat toch niet alleen om de vader en de moeder? Er is ook nog een baby in het spel.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 14 Okt 2015 21:32

Re: Stelling #21: Meer verlof na geboorte

Keet. schreef:
Maeve schreef:Ik zou echt niet meer verlof hoeven na de geboorte. Ik vind het meer dan voldoende voor mij. Voor mannen mag best meer maar voor vrouwen, due gewoon geen gekke dingen hebben meegemaakt na de bevalling, vind ik het voldoende.

En voor de baby dan? Het gaat toch niet alleen om de vader en de moeder? Er is ook nog een baby in het spel.


Ja en.. Ik zie geen problemen in naar de opvang of bij opa/oma/ gastouder thuis. Gelukkig mogen andere meningen er zijn. Mijn kinderen hebben er echt niets van gekregen, alleen maar een gelukkigere moeder omdat ik weer mocht werken.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers