Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(oude) kinder panty's van de action

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 07 Okt 2015 14:00

(oude) kinder panty's van de action

Klopt het dat die helemaal verdwenen zijn? Ze hebben bij ons nu nieuwe liggen niet meer in van die plastic verpakkingen. En nu ben ik juist op zoek naar die. Die serie had een hele mooie kleur (donker) roze. En ben al meerdere keren hier in de filialen geweest maar zelf weten ze het ook niet echt hoe het nu precies zit. Vandaar mijn vraag.

Afbeelding
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 07 Okt 2015 14:05

Re: (oude) kinder panty's van de action

Ik zocht ze ook al en kon in het schap nog een paar vinden, maar denk dus dat die van vorig jaar waren.
De nieuwen die ze hebben zijn helemaal niet fijn. Die zakken af en de maatverhouding is heel slecht.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 07 Okt 2015 14:07

Re: (oude) kinder panty's van de action

Klopt Alibi! Ze zijn ook heel breed geworden vind ik. Lag dus niet aan mij. Hier alleen nog hele kleine maatjes helaas. En die passen ze niet meer.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 07 Okt 2015 14:11

Re: (oude) kinder panty's van de action

Ja heel breed bij de billen, en bij de voeten ook. Bij de benen zitten ze wel goed. Echt frustratie ten top bij mij eigenlijk, want dochter wil alleen rokjes aan. Vorige jaren altijd met thermo panty's van de action, maar nu moet ik dus ook opzoek naar anderen, die waarschijnlijk veel duurder uit zullen vallen. :(

Oh en die nieuwen zijn ook veel dunner en slechter van kwaliteit.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 07 Okt 2015 14:14

Re: (oude) kinder panty's van de action

Mocht iemand de DONKER ROZE hebben (zolang hij maar goed is niet kapot etc) wil ik die heel graag overnemen!
Laatst gewijzigd door fashionmommy op 07 Okt 2015 14:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 07 Okt 2015 14:15

Re: (oude) kinder panty's van de action

Ok. dankje!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Okt 2015 17:18

Re: (oude) kinder panty's van de action

Hier heb ik ze volgens mij net nog zien liggen, niet op de kleuren gelet, maar wel die verpakking.
<<

Anoniem331

Bericht 07 Okt 2015 22:22

Re: (oude) kinder panty's van de action

Ik vond het juist ondingen, h&m heeft hele fijne winterleggings. Lekker gevoerd en zacht van binnen. Volgens mij is dat van die bio collectie waarbij je de derde gratis krijgt.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 08 Okt 2015 19:23

Re: (oude) kinder panty's van de action

Hier lagen er ook een paar alleen de verkeerde maat :12:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 08 Okt 2015 19:50

Re: (oude) kinder panty's van de action

Ik heb even mijn broertje geappt, die werkt bij de action.
In principe zijn ze inderdaad weg, het kan zijn dat er de komende weken nog wel restantpartijen worden gebracht naar de grotere actions, hij zou het voor mij in Gouda in ieder geval in de gaten houden!
<<

Anoniem304

Bericht 08 Okt 2015 20:09

Re: (oude) kinder panty's van de action

Moet morgen heen, zal kijken voor je!
<<

Anoniem304

Bericht 08 Okt 2015 20:09

Re: (oude) kinder panty's van de action

Welke maat?
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 10 Okt 2015 00:15

Re: (oude) kinder panty's van de action

Wibra heeft ook fijne soortgelijke leggings! Vallen best smal en netjes strak om de billen heen. Zakken niet af.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Okt 2015 08:54

Re: (oude) kinder panty's van de action

Ik heb onlangs een donkerroze panty bij de zeeman gekocht, voor 2 euro.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 10 Okt 2015 18:27

Re: (oude) kinder panty's van de action

Yadira schreef:Welke maat?



Hoi! Lief van je! Ik gok 116/122 De opvolger na 104/110 in ieder geval
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 21 Okt 2015 14:31

Re: (oude) kinder panty's van de action

Ik heb zojuist 2 thermo legging bij de zeeman gekocht.
Een donkerblauwe en een roze.
Afbeelding
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers