Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

<<

Anoniem149

Bericht 06 Okt 2015 14:28

Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

De vraag lijkt me duidelijk :wink:

Ik heb eind van de maand een concert gepland staan, degene met wie ik zou gaan kan door omstandigheden niet meer mee helaas. Ik ben aan het proberen iemand anders mee te krijgen, maar dat wil niet echt lukken helaas. Zelf wil ik wel echt heel erg graag gaan, maar dan moet ik alleen. Is dat stom?
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 680

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 06 Okt 2015 14:30

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Nee, dat vind ik niet stom! Ik ga ook wel eens alleen naar een concert. Zou zomde zijn als je daardoor het concer laat schieten.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem149

Bericht 06 Okt 2015 14:31

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Ja ik ben ergens ook bang dat ik spijt ga krijgen als ik allebei de kaartjes ga verkopen. Maar alleen gaan is best wel een drempel zeg maar.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Okt 2015 14:32

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Nee, dat is niet stom. Als je op een concert bent ga je er toch niet op letten of de anderen allemaal wel met iemand zijn? Waarschijnlijk is er niemand die het opvalt. En als het mij wel zou opvallen zou ik alleen maar denken: wat goed dat die persoon dat gewoon doet, lekker naar een concert gaan dat ze graag wil zien al wil er niemand mee.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem281

Bericht 06 Okt 2015 14:33

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Gewoon doen! Tijdens een concert kan je toch haast niet kletsen!

Oh en misschien wil er wel iemand van 't forum mee? Om welk concert gaat 't?
<<

Anoniem149

Bericht 06 Okt 2015 14:39

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Susan, daar heb je ook gelijk in hoor. Ik let daar zelf eigenlijk ook nooit op, wil dan liever genieten van het concert dan op andere mensen letten.

Het gaat om Marco Borsato. Er gaan trouwens meer meiden volgens mij van hier, iemand die toevallig de 27e gaat? :wink:
<<

anoniem213

Bericht 06 Okt 2015 15:42

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Naar Marco Borsato ga ik (gelukkig :D) niet, maar ik zou zo in m'n eentje naar een concert gaan als er niemand mee kan of wil. Ik vind er ook niks raars aan.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 06 Okt 2015 16:00

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Ik zou ook gewoon alleen gaan, dat vind ik zeker niet stom. Ik vind het pas stom als je om die reden een concert laat schieten waar je graag naartoe wilt!
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem193

Bericht 06 Okt 2015 16:01

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Ik zou alleen gaan als ik niemand anders kon vinden die mee wilde.
Ben paar maanden geleden alleen naar een concert geweest ;)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 06 Okt 2015 16:11

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Ik heb ook een keer zo'n soort topic geopend. Reacties waren net als nu (gewoon gaan), maar ben uiteindelijk niet geweest. Hoewel vele dus zo reageren dat je het gewoon moet doen, hoor ik toch nooit dat iemand het echt doet, en zie ik het ook niet vaak gebeuren.
Maar vindt het vooral suf van mezelf dat ik zoiets niet makkelijk doe, terwijl ik het in het buitenland wel zou doen (omdat als je alleen op reis bent je minder keuze hebt).
Maar inmiddels ben ik wel zo ver dat ik er ook geen zin in heb om dingen te laten schieten omdat er niemand zin/tijd/geld heeft om mee te gaan. Dus ik ben dit jaar alleen naar Acda&deMunnik geweest en naar Anne de Musical :smile:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 06 Okt 2015 17:51

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Ik deed het heel regelmatig! Inmiddels ga ik niet veel meer naar concerten maar ik vond het echt geen probleem om alleen te gaan. Als er een band komt die ik graag wil zien en er wil niemand mee dan kan ik suf thuis gaan zitten en balen dat ik er niet ben, of ik maak er zelf een leuke avond van. Veel praten met andere mensen deed ik niet. En tussen het voor en hoofdprogramma voelde ik me soms wel een beetje verloren maar dat weegt voor mij niet op tegen het plezier van het zien van die leuke band. Daar zet ik me dan graag overheen.
<<

Anoniem187

Bericht 06 Okt 2015 18:33

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Jammer dan het doordeweeks is, anders was ik met je meegegaan! Heb net even snel in de planning gespiekt maar het is dan herfstvakantie. Veel collega's hebben al vrij, dus vrijnemen lukt niet :(
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 06 Okt 2015 19:01

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Nee, dat vind ik niet stom. Ben ook een keer alleen naar Pink! geweest, al was mijn zus daar ook met een groep maar zij zaten op de tribune en ik op het rolstoelpodium. En naar Bon Jovi zou ik alleen gaan, nadat degenen die met me mee zouden gaan, plots verhinderd waren. Alleen kon er very last minute toch nog iemand met me mee maar anders was ik zonder problemen alleen gegaan.

Wie weet vind je hier of via facebook nog wel iemand die met je mee wilt? Ik zou het best graag willen, mja ik mag (om veiligheidsredenen) niet op een gewone plek komen met mijn rolstoel :( En anders wens ik je toch heel veel plezier als je alleen gaat!
<<

Anoniem149

Bericht 06 Okt 2015 19:30

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Serendipity schreef:Jammer dan het doordeweeks is, anders was ik met je meegegaan! Heb net even snel in de planning gespiekt maar het is dan herfstvakantie. Veel collega's hebben al vrij, dus vrijnemen lukt niet :(

Jammer! Het is inderdaad in de herfstvakantie.. Ik ga nog even zoeken en anders ga ik denk ik toch 'lekker' alleen. Jullie hebben allemaal gelijk hoor. En ik krijg denk ik spijt als ik niet ga, dit zit echt al zo lang in de planning.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 20 Nov 2015 12:15

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Ben naar veel concerten geweest in mijn eentje. Zelfs in het buitenland. Ik ga liever alleen dan dat ik mijn favoriete artiest mis! Heb me maar 1 keer beetje ongemakkelijk gevoeld en dat was met 538xxl, omdat dat meer een soort feest was. Maar uiteindelijk was John Newman zien het me dubbel en dwars waard!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 20 Nov 2015 12:38

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Ben je uiteindelijk nog gegaan Elize?
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 20 Nov 2015 13:22

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Ja ben nog gegaan, mijn moeder is uiteindelijk meegegaan. Die vond het toch maar niks dat ik alleen moest of de kaartjes moest verkopen. En gelukkig maar, want het was zo gaaf!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 20 Nov 2015 14:15

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Top! I know, ik ben de 28e samen met m'n vader geweest :wink:
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 20 Nov 2015 14:22

Re: Alleen naar een concert, zou jij dat doen?

Oh, haha. Was gaaf he :D Ik ben achteraf ook echt blij dat niemand mijn kaartjes heeft gekocht toen ik ze even online had staan, had het niet willen missen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers