Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


weg

<<

Anoniem154

Bericht 02 Okt 2015 21:06

weg

.
Laatst gewijzigd door Anoniem154 op 10 Okt 2015 07:22, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

skye

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 06 Jun 2015 19:54

Bericht 02 Okt 2015 22:04

Re: Logopedie: taalachterstand icm sociale vaardigheden?

Mijn zoontje heeft 1.5 jaar elke week logopedie gehad.
Tips heb ik niet echt. Ik probeerde wel te verbeteren maar ook niet contant om niet zijn zelf vertrouwen naar beneden te. Mijn zoon is nogal snel van laat maar dat kan ik toch niet. Ik weet niet hoe "onverstaanbaar " hij is. Maar is verstaanbaarheid echt een probleem zou ik m niet in de winkel laten betalen. Hoe vernederend kan t zijn voor kind om geconfronteerd te worden met hun "gebrek".

Mocht je wat willen weten kan je me altijd een pb sturen
<<

Anoniem154

Bericht 02 Okt 2015 22:39

Re: Logopedie: taalachterstand icm sociale vaardigheden?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem154 op 04 Okt 2015 08:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem148

Bericht 03 Okt 2015 07:16

Re: Logopedie: taalachterstand icm sociale vaardigheden?

Ipv verbeteren kan je het woord in een zin gebruiken. Bv heb je zin in een soepstengel? En dan soepstengel rustig en duidelijk uitspreken. Dat voorkomt enige frustratie.
Als je denkt dat het komt doordat hij zo verlegen is, zou je op school hulp kunnen vragen. Misschien kan de ib-er iets voor hem betekenen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron