Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je worden als je 'later groot' bent?

<<

Anoniem187

Bericht 02 Okt 2015 18:33

Wat wil je worden als je 'later groot' bent?

Heb jij je droombaan al? Of ben je nog zoekende? Wat is überhaupt jouw droombaan? En hoe heb je deze gevonden? En hoe weet/wist je dat die ene baan, jouw droombaan is/was?
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 02 Okt 2015 19:29

Re: Wat wil je worden als je 'later groot' bent?

Ik vond het echt heel erg moeilijk om te 'kiezen' wat voor werk bij me past. Met mijn diploma kan ik in de jeugdzorg of gehandicaptenzorg werken maar na een jaar ergens gewerkt te hebben kwam ik er achter dat ik daar niet gelukkig van werd.
Toen ben ik zo goed als fulltime gaan werken bij mijn werkgever wat eerst een vakantiebaantje was. Dit bevalt me echt super goed en ik kom iedere dag moe maar blij thuis. Toen er plots een vacature vrij kwam voor een hogere functie binnen mijn werkgebied in het bedrijf, kwam ik er voor mezelf achter dat ik dat wel graag zou willen (en kunnen) doen. Helaas hebben ze voor iemand gekozen die er de opleiding wel voor heeft maar ze hebben wel aangegeven dat het bedrijf zo hard groeiend is dat er uiteindelijk ook voor mij groei mogelijk zal zijn.
Dus via een omweg kom ik zo hopelijk toch nog op de juiste plek terecht!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem137

Bericht 02 Okt 2015 19:47

Re: Wat wil je worden als je 'later groot' bent?

Ik had ooit nog wel als verpleegkundige in een kinderziekenhuis of op de afdeling neonatologie willen werken. Vind het werken met kinderen en baby's nu echt leuk, maar 'leuk' is ook het enige woord dat de lading wel dekt eigenlijk. Ik mis uitdaging en ik zou tijdens m'n werk ook iets 'bij willen dragen', dat mis ik nu ook. Maar ik zie het echt niet meer zitten om nog een opleiding te gaan volgen. Ook zou ik niet zo goed de zekerheid van een vaste baan op durven te geven.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Okt 2015 20:51

Re: Wat wil je worden als je 'later groot' bent?

Ik heb niet echt een droombaan. Er is zoveel wat me leuk lijkt.
<<

Anoniem315

Bericht 02 Okt 2015 21:35

Re: Wat wil je worden als je 'later groot' bent?

Ik denk... dat ik mijn droombaan al heb, maar ik hoop wel dat de regering de komende jaren wat meer aanpassingen gaat invoeren zodat de werkdruk op een reëele manier verlaagd kan worden. Ik zie namelijk de een na de ander instorten om me heen. En dat komt meestal door bureaucratische regeltjes die totaal niet stroken met de werkelijkheid.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 02 Okt 2015 22:10

Re: Wat wil je worden als je 'later groot' bent?

Yadira schreef:Ik heb niet echt een droombaan. Er is zoveel wat me leuk lijkt.

Dit. ;)
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem211

Bericht 02 Okt 2015 23:29

Re: Wat wil je worden als je 'later groot' bent?

Mijn droombaan creëer ik op het moment zelf :)
<<

Anoniem185

Bericht 03 Okt 2015 18:46

Re: Wat wil je worden als je 'later groot' bent?

Momenteel heb ik de baan die ik op dit moment in mijn leven wil hebbe. 'Later' hoop ik een baan te kunnen krijgen die aansluit op de vervolgopleiding die ik nu doe. Maar ik zit dus wel al in de goede richting.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Okt 2015 18:48

Re: Wat wil je worden als je 'later groot' bent?

Steeds meer wordt me duidelijk dat ik toch echt wel graag de redactionele kant op zou willen. Ik doe dit nu als (vrijwillig) bijbaantje, schrijven en redigeren, en mijn passie voor taal komt daarin goed tot uiting. Het is alleen verrekte lastig om in deze richting een betaalde baan te vinden volgens mij, dus voorlopig combineer ik dit gewoon met mijn baan als leerkracht en doe ik er vooral ervaring in op.
❤ 7 juni 2018

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers