Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips voor langer kapsel gevraagd!

<<

Anoniem164

Bericht 02 Okt 2015 18:27

Tips voor langer kapsel gevraagd!

Hoi!

Ik ga in juli trouwen en ik heb eigenlijk al een jaar of 4 dit kapsel. Ik wil als ik ga trouwen er natuurlijk niet ineens heel anders uitzien, maar ik vraag me wel af wat nou verstandig is. Mijn haar iets laten groeien zodat er meer mogelijk is om het op te steken o.i.d. of toch dit kapsel houden, waar ik eigenlijk best tevreden mee ben, maar waar weinig mogelijkheden zijn voor een mooi bruidskapsel. Wie heeft er ideeën?

*Knip*
Laatst gewijzigd door Anoniem164 op 03 Okt 2015 10:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Okt 2015 18:44

Re: Tips voor langer kapsel gevraagd!

Ik zou het zo houden en een mooi 'haarstukje' kopen. Een mooie bloem, een haarband of een tiara-achtig ding. Ik zit nu op mijn telefoon dus plaatjes plakken gaat niet ideaal, maar zoiets vind ik heel leuk:

Afbeelding
Afbeelding

♥♥
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 02 Okt 2015 19:03

Re: Tips voor langer kapsel gevraagd!

Weinig tips helaas, kapsel staat je goed.
Wel een tip voor je bril! Het montuur zit nu iets voor je ogen, kan zijn dat hij iets afgezakt is of afzakt? Wanneer het laatste het geval is, zou ik hem vlak voor die tijd even laten bijstellen. Anders krijg je op je trouwfoto's steeds je montuur voor je ogen en dat is zonde (spreek uit ervaring).
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Okt 2015 19:19

Re: Tips voor langer kapsel gevraagd!

Elliot schreef:Ik zou het zo houden en een mooi 'haarstukje' kopen. Een mooie bloem, een haarband of een tiara-achtig ding. Ik zit nu op mijn telefoon dus plaatjes plakken gaat niet ideaal, maar zoiets vind ik heel leuk:

Afbeelding
Afbeelding


Precies dit.
Het eerste plaatje stond ook op mijn lijstje van kapsels. Ik heb ook een boblijn en heb 'm uiteindelijk wat langer laten groeien (tot op m'n schouders) en heb gekozen voor een haarbandje en m'n haar daar omheen gewikkeld.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem164

Bericht 02 Okt 2015 19:55

Re: Tips voor langer kapsel gevraagd!

Ik vind die eerste foto inderdaad erg mooi! Ik vind die 2e too much, ik heb ook al een bril, ik wil geen vol hoofd krijgen, dat het te druk wordt ofzo!
<<

Anoniem164

Bericht 02 Okt 2015 19:56

Re: Tips voor langer kapsel gevraagd!

Wolfinschaapskleren schreef:Weinig tips helaas, kapsel staat je goed.
Wel een tip voor je bril! Het montuur zit nu iets voor je ogen, kan zijn dat hij iets afgezakt is of afzakt? Wanneer het laatste het geval is, zou ik hem vlak voor die tijd even laten bijstellen. Anders krijg je op je trouwfoto's steeds je montuur voor je ogen en dat is zonde (spreek uit ervaring).


Ik ga nog een nieuwe bril nemen voor we gaan trouwen, tegen die tijd is deze alweer toe aan vervanging toe;-) Maar thanks voor je tip!!!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 02 Okt 2015 20:07

Re: Tips voor langer kapsel gevraagd!

Ik zou het ook zo laten en kiezen voor een 'versiering'. Heb zelf ook kort haar en ga er weinig aan veranderen, alleen een haarband komt erin. Is toch het mooiste als je dicht bij jezelf blijft en die tip krijg / hoor ik veel bij kappers.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem164

Bericht 03 Okt 2015 10:20

Re: Tips voor langer kapsel gevraagd!

Thanks voor de tips, ik heb de bovenste foto opgeslagen :yes:

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron