Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


NYC rond de kerstdagen

<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 02 Okt 2015 16:08

NYC rond de kerstdagen

Wie is er wel eens in december (of in de winter) in NYC geweest en kan mij vertellen wat je vooral niet moet vergeten en andere tips en trucs?
Zijn er bepaalde bezienswaardigheden die niet open zijn of die je juist rond die tijd moet zien?

Ik hoor het graag :dance:
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 04 Okt 2015 14:52

Re: NYC rond de kerstdagen

Wij zijn in 2007 geweest met kerst en oud en nieuw.
Kerst vond ik tegenvallen. Alleen 1ste kerstdag wordt daar gevierd. Uiteraard moet je wel gaan schaatsen bij rockefeller centre met die grote kerstboom. Dat hebben wij gedaan. Ook hebben we zo'n paardenkoetstocht gedaan.
Erg leuk. De bezienswaardigheden zijn gewoon open. Behalve op 1ste kerstdag, dan is er wel wat dicht.

Oud en nieuw is wel een happening uiteraard. Vanaf de middag staat times square al vol. Wij zijn rond 18.00 gaan staan en stonden best ver weg, maar konden de bal wel gewoon zien vallen. Als de bal gevallen is, is het feest ook wel gelijk afgelopen. Iedereen gaat meteen naar huis. Alleen downtown is er vuurwerk.

Het is zeker een bijzondere periode en ik vond het erg leuk, maar zowel mijn man als ik hadden wel meer verwacht van de kerstsfeer.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 05 Okt 2015 10:58

Re: NYC rond de kerstdagen

Ik ben 2 jaar geleden eind november geweest, toen waren ze net bezig om alles in te richten voor kerst. Vond het wel mooi om te zien!
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 496

Geregistreerd: 11 Nov 2013 11:24

Bericht 09 Okt 2015 11:16

Re: NYC rond de kerstdagen

Bedankt voor jullie reacties en dank voor de tips Miccie!

Wij zijn er de dagen voorafgaand aan kerst. Wat hebben jullie verder zoal bekeken? En staat jullie toevallig nog iets bij over welke must-see attracties er extra bijzonder zijn of juist gesloten zijn? Ook wat weersafhankelijke bezienswaardigheden zijn?
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 16 Okt 2015 07:28

Re: NYC rond de kerstdagen

Ik was er dit jaar in februari. Ik vond schaatsen in central park erg leuk! Super leuk uitzicht op alle hogen gebouwen langs het park. Wij vonden empire ook wel erg indrukwekkend om op te staan. Boottocht om NY heen ook mooi om te doen. Wij zijn ook vooral veel rond wezen lopen door verschillende districts. China town en litlle Italy, ook zeker een aanrader! Soho en Meatpacking vonden wij ook leuk.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers