Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Knuffel wassen

<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 01 Mei 2014 15:44

Re: Knuffel wassen

N. heeft een klein bruin beertje en die was ik mee met de hoezen van de bank, gewoon op 30 graden wol programma. Daarna gaat hij op de verwarming. Ik doe hem 's ochtends zo vroeg mogelijk, dan is hij wel droog als ze 's middags gaat slapen. We hebben maar één zo'n beertje dus moeten er wel zuinig op zijn. F. heeft een witte knuffel van de Hema, daar hebben we meteen een tweede van bijgekocht. Die was ik met witte was op 30 of 40 graden. Al lijkt ze op dit moment meer fan van hydrofielluiers. Zodra ze er één in haar hand heeft, het liefst een witte, gaat meteen haar duim in de mond :love:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 01 Mei 2014 16:26

Re: Knuffel wassen

Haha ja hij is al gewassen hoor! En al best vaak inmiddels :D
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers