Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 30 Sep 2015 11:25

Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

Voor een zakelijke maar informele lunch/koffie zoek ik een leuk tentje in Amsterdam. Waar maakt niet zo heel veel uit, als het maar een beetje makkelijk te bereiken is met de tram.
Heeft iemand een leuke tip waar je leuk kunt lunchen op een knusse plek en waar je niet keiharde muziek hebt bijvoorbeeld maar wel kunt praten? Dank jullie wel!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Sep 2015 16:14

Re: Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

Ik zou je vraag even bij reizen stellen, denk dat er daar mss meer reactie komt.
Ik ken er in ieder geval geen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Sep 2015 16:21

Re: Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

De Kroon op het Rembrandtplein!
<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 30 Sep 2015 18:51

Re: Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

Scandic schreef:De Kroon op het Rembrandtplein!


Dank je wel. Ik zoek eigenlijk iets hippers, hoe zeg je dat, niet zo bruin en donker maar wat lichter en frisser. Dat bespreekt wat lekkerder voor mijn gevoel. Degene met wie ik afspreek heeft SLA geopperd. Of Venkel, dat zag er ook lekker en leuk uit. Het hoeft niet persé gezond te zijn hoor, maar die twee zijn wel beetje wat ik voor ogen had qua interieur. En qua eten inderdaad iets van salades of broodjes, geen grote warme maaltijd in elk geval.

Maar evengoed bedankt voor de tip hoor! Volgens mij heb ik daar wel eens een feest gehad op de plek die jij noemt. Of weet jij dat ze toevallig iets heel lekkers daar hebbben dat ik echt moet proberen?
<<

Anoniem153

Bericht 30 Sep 2015 20:24

Re: Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

Bakers & Roasters in de Pijp vind ik erg leuk lunchen.
<<

Anoniem153

Bericht 30 Sep 2015 20:30

Re: Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

Ik bedenk me net nog twee leuk tentjes: Morgan & Mees: http://morganandmees.com/
En Teds, all day brunch: http://teds-place.nl/
<<

Anoniem156

Bericht 30 Sep 2015 20:30

Re: Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

Bakers & Roasters idd, Vinnie's Deli, Anne & Max, Lavinia Good Food, Coffee & coconuts, Beter& Leuk, Juice & Salad.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 30 Sep 2015 23:14

Re: Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

Sla is erg leuk idd!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Okt 2015 09:26

Re: Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

Alles wat Poubelle noemt is leuk ja!
Enn ik vind Singel 404 nog steeds echt de allerbeste lunchtent in Amsterdam. Het ziet er niet perse heel fantastisch uit, maar de broodjes zijn echt de lekkerste van Amsterdam en heel goed betaalbaar. Het zit er alleen wel altijd vol.
<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 01 Okt 2015 19:18

Re: Leuke lunch/koffie tent in Amsterdam?

Leuke tips. Dank jullie wel. Daar kan ik zeker wel wat mee.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers