Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke TV&internet aanbieder?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 28 Sep 2015 23:23

Welke TV&internet aanbieder?

Welke TV en internetaanbieder hebben jullie? Hoe bevalt het wbt storingen en internetsnelheid? En wat betaal je?

Ik heb mijn internet via tele2, dat vind ik prima, maar mijn tv heb ik via KPN digitenne en ik vind dat ik de laatste tijd erg slecht beeld heb en veel storingen.

Ik wil dus eens gaan overstappen, en dan gewoon 1 aanbieder voor tv en internet.

Nu geeft de XS4all website aan dat zij op mijn postcode max. 9 mb/s kunnen leveren, is dit snel of langzaam? Ik heb daar dus echt geen verstand van haha!

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :laughcry:
<<

Anoniem177

Bericht 28 Sep 2015 23:58

Re: Welke TV&internet aanbieder?

9 MB is echt niet veel. Dat is langzaam. Ik heb even gekeken op de website voor XS4all en op mijn adres is 100MB beschikbaar. Zelf heb ik via ziggo 60 MB. Het is ook maar net wat je doet op het internet, download je veel? Of game je fanatiek? Dan is een bepaalde snelheid van internet wel belangrijk.

Ik heb ZIggo en heb eigenlijk nooit geen klachten. Ook heb ik geen problemen met het wegvallen van beeld (wat je nu wel veel hoort)
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 29 Sep 2015 00:32

Re: Welke TV&internet aanbieder?

Ik had inderdaad al het idee dat 9 mb heel weinig was.
Ik zit wel veel op internet, maar doe niet aan dingen als downloaden of gamen. Het is echt over internet surfen, meer eigenlijk niet.
Zou 9mb daar wel genoeg voor zijn dan?

Weet iemand hoe ik kan zien hoe snel mijn huidige internet is? Ik heb echt geen flauw idee...
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Sep 2015 01:39

Re: Welke TV&internet aanbieder?

Wij hebben tv van Ziggo en betalen daar geloof ik 18 euro per maand voor (voor 2 tv's). Eerst had ik 8nternet van Telford voor ongeveer 20 euro per maand en dat beviel opzich prima. Maar nu kreeg ik een aanbieding van Ziggo voor Internet voor 10 euro per maand. Dat is 50 mb/seconde. Dus hier hebben wij gebruik van gemaakt. Ik hoop dat het Internet ook goed bevalt straks.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Sep 2015 06:14

Re: Welke TV&internet aanbieder?

JaneDoe schreef:Ik had inderdaad al het idee dat 9 mb heel weinig was.
Ik zit wel veel op internet, maar doe niet aan dingen als downloaden of gamen. Het is echt over internet surfen, meer eigenlijk niet.
Zou 9mb daar wel genoeg voor zijn dan?

Weet iemand hoe ik kan zien hoe snel mijn huidige internet is? Ik heb echt geen flauw idee...

www.speedtest.net.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 29 Sep 2015 12:42

Re: Welke TV&internet aanbieder?

Yadira schreef:
JaneDoe schreef:Ik had inderdaad al het idee dat 9 mb heel weinig was.
Ik zit wel veel op internet, maar doe niet aan dingen als downloaden of gamen. Het is echt over internet surfen, meer eigenlijk niet.
Zou 9mb daar wel genoeg voor zijn dan?

Weet iemand hoe ik kan zien hoe snel mijn huidige internet is? Ik heb echt geen flauw idee...

http://www.speedtest.net.



Thanks!
Volgens deze test zit ik nu op de 4,78 mb/s .... terwijl ik mijn internet toch niet echt traag vind ofzo. Dus dan zou 9 mb/s voor mij prima zijn blijkbaar haha
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 29 Sep 2015 15:29

Re: Welke TV&internet aanbieder?

Het lijkt mij echt bijzonder weinig: 9mb/s.

Ik zit overigens bij KPN glasvezel: 100 mb/s en dat is echt prima. Bedenk je ook dat je neit alleen met je tv straks internet capaciteit opslokt (want dat is vaak bij digitale tv) maar dus ook met je mobiel, tablet en computer. Al die apparaten moeten dan over één langzame verbinding.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Sep 2015 15:34

Re: Welke TV&internet aanbieder?

Wij halen thuis tussen de 15 en 18 gemiddeld. Niet snel, maar sneller is bij ons helaas niet mogelijk.

Ik erger me er soms mateloos aan, vooral omdat ik door m`n werk super snel internet gewend ben. Voor normaal surfen is het wel goed te doen opzich. Maar echt snel is het niet. Het gaat heus niet over tig secondes ofzo, maar het is het net niet, zeg maar.

*Edit - Oh als je ook digitale TV hebt dan gaan je prestaties wel snel omlaag, wat Caro zegt.
<<

Anoniem137

Bericht 29 Sep 2015 16:02

Re: Welke TV&internet aanbieder?

Wij hebben KPN glasvezel. Alleen betalen we niet de glasvezel-prijs, maar goedkoper, ooit als actie afgesloten en die prijs houden we zolang we KPN houden. Alsnog zijn we wel duur uit hoor, want we hebben ook een Fox eredivisie-pakket en een uitgebreider zenderpakket omdat daar Spotify bij in zat, dat wilde ik graag. We zijn overigens wel heel tevreden. Nooit storingen, alles werkt zoals het moet, tv valt nooit weg, internet is snel en we zijn er gewoon blij mee. En als we dan toch een keer een klacht hebben, wordt dat keurig opgelost (we hebben ooit drie maanden een gratis zenderpakket ter compensatie gekregen, bijvoorbeeld).
<<

Anoniem137

Bericht 29 Sep 2015 16:04

Re: Welke TV&internet aanbieder?

Wat onze exacte internetsnelheid is weet ik trouwens niet. Snel genoeg, in elk geval. Toen we nog Ziggo hadden moeten we regelmatig eindeloos wachten voordat er eens een pagina geopend was, maar als het nu een keer traag is, ligt dat meestal aan de site/app zelf.
<<

Anoniem170

Bericht 29 Sep 2015 19:24

Re: Welke TV&internet aanbieder?

Voor internet zit ik bij Zeelandnet, geloof 20 MB. Betaal ik dacht ik 22 euro voor.
TV bij Delta, kabel. Heb dan gratis digitale TV, betaal ik 18 euro voor. Bij elkaar zo'n 40 euro, ga me binnenkort eens verdiepen of ik het goedkoper kan krijgen.
Iemand ervaring met Vodafone? Zag dat die goedkoper is.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 29 Sep 2015 22:29

Re: Welke TV&internet aanbieder?

Caro schreef:Het lijkt mij echt bijzonder weinig: 9mb/s.

Ik zit overigens bij KPN glasvezel: 100 mb/s en dat is echt prima. Bedenk je ook dat je neit alleen met je tv straks internet capaciteit opslokt (want dat is vaak bij digitale tv) maar dus ook met je mobiel, tablet en computer. Al die apparaten moeten dan over één langzame verbinding.


Maar als ik bij diverse websites mijn postcode invoer, dan komt er elke keer uit dat 9 a 10 mb/s de max is voor deze postcode.
Ik heb ook liever sneller, maar blijkbaar kan dat niet in de bunker waarin ik woon haha!

Downloaden enzo doe ik niet, dus wat dat betreft hoef ik geen topsnelheid, maar nu is mijn laptop megasnel.
Dit soort dingen regelde mijn ex altijd, ik heb er echt totaal geen verstand van :eyes:

Ik ben trouwens ook wel benieuwd of er mensen zijn die tv&internet via Vodafone hebben?

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers