Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winterjas

<<

Anoniem168

Bericht 01 Okt 2015 20:14

Re: Winterjas

Dat is precies wat ik ook zoek Wolf. Tot nu toe nog niet echt iets naar mijn zin gezien. Maar ook nog weinig gepast moet ik zeggen. Ik had bij de WE wat gezien, maar die vind ik nu niet online.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 02 Okt 2015 19:07

Re: Winterjas

Hou mij op de hoogte Kiatu!
Zag net wel een mooie bij wehkamp van Cars, wel aan de prijs helaas, reviews waren positief: lekker warm en valt klein (gunstig in mijn geval en bij jou ook denk ik). Nu 15% korting daar, maar morgen 20% met glamourday, weet alleen niet of dat op alles is.
<<

Anoniem168

Bericht 15 Okt 2015 11:29

Re: Winterjas

Ik ben nog steeds zoekende. Weet toch niet zo goed wat ik wil geloof ik... Iemand nog een leuke jas gekocht?
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 15 Okt 2015 12:38

Re: Winterjas

Afbeelding
Ik heb deze gekocht en 't bontje (daar hou ik echt niet van) eraf gehaald.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem129

Bericht 15 Okt 2015 12:39

Re: Winterjas

Ik wilde een jasje voor over een jurkje en voor netjes, jacks heb ik nog genoeg. Het is deze van Vero Moda geworden:

Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 15 Okt 2015 12:57

Re: Winterjas

Ik draag sinds deze week de jas die ik besteld had en op de vorige pagina had geplaatst. Wat een heerlijke jas! Ik ben er echt intens gelukkig mee. Heerlijk warm!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 15 Okt 2015 13:46

Re: Winterjas

Ik wil ook nog een nieuwe winterjas, maar vind het zo lastig omdat ik allemaal lange vesten heb en ik vind het niet mooi als een vest onder een jas uit steekt.
<<

Geel

Bericht 15 Okt 2015 13:52

Re: Winterjas

Ik heb net deze besteld, hoop dat 'ie bevalt! (pun intended) Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 15 Okt 2015 14:09

Re: Winterjas

Jans schreef:Ik draag sinds deze week de jas die ik besteld had en op de vorige pagina had geplaatst. Wat een heerlijke jas! Ik ben er echt intens gelukkig mee. Heerlijk warm!


Die parka van st Oliver? Zit daar ook over te twijfelen. Vind m erg mooi, maar is ie enigszins waterdicht? Of wordt ie die keer zo zwaar als het regent ;)
<<

Anoniem168

Bericht 15 Okt 2015 14:09

Re: Winterjas

Hope schreef:Ik wil ook nog een nieuwe winterjas, maar vind het zo lastig omdat ik allemaal lange vesten heb en ik vind het niet mooi als een vest onder een jas uit steekt.


Dat is ook altijd gedoe ja, hoewel ik een klein randje niet storend vind.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Okt 2015 14:13

Re: Winterjas

Ik kan de parka's van Gsus echt heel erg aanraden! Mooi, warm, lang, getailleerd doordat je aan de binnenkant een touwtje aan kunt trekken en ze kunnen tegen een regenbuitje.

Wel aan de prijs, maar ze beginnen altijd redelijk vroeg met de sale en hebben dan vaak nog alle maten.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem168

Bericht 15 Okt 2015 14:13

Re: Winterjas

Goede tip Teun! Ik ga eens kijken of daar binnen mijn budget valt ;)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Okt 2015 17:53

Re: Winterjas

Ik heb laatst een parka bij de Primark meegenomen voor 30 euro. Heb hem deze week aan, best fijn ding eigenlijk!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem186

Bericht 15 Okt 2015 21:00

Re: Winterjas

Kiatu schreef:
Jans schreef:Ik draag sinds deze week de jas die ik besteld had en op de vorige pagina had geplaatst. Wat een heerlijke jas! Ik ben er echt intens gelukkig mee. Heerlijk warm!


Die parka van st Oliver? Zit daar ook over te twijfelen. Vind m erg mooi, maar is ie enigszins waterdicht? Of wordt ie die keer zo zwaar als het regent ;)


Ja, die idd. Geen idee, eigenlijk niet over nagedacht, haha. Ik zal binnenkort eens in de regen fietsen om te testen.
<<

Anoniem168

Bericht 15 Okt 2015 21:32

Re: Winterjas

:good:
Ik hoor graag je bevindingen! :wink:
<<

Anoniem127

Bericht 16 Okt 2015 00:26

Re: Winterjas

Ik draag voor het derde jaar mijn parka. Dit jaar wilde ik er graag een mooie mantel bij, maar niks kunnen vinden naar mijn smaak.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 16 Okt 2015 11:54

Re: Winterjas

Bliss schreef:Ik heb laatst een parka bij de Primark meegenomen voor 30 euro. Heb hem deze week aan, best fijn ding eigenlijk!

Is hij goed warm en heb je er een foto van?
<<

Anoniem168

Bericht 16 Okt 2015 11:59

Re: Winterjas

Hmm, De GSus parka's zijn buiten mijn budget en het voor mij ook net niet. Ik blijf die van Jans mooi vinden. Maar kreeg de tip om bij Vero Moda te kijken en daar zie ik ook wel kanshebbers.
<<

Anoniem321

Bericht 16 Okt 2015 12:05

Re: Winterjas

Ik vind het in mijn geval wel een beetje lastig. Mijn 'gewone' winterjassen kunnen nu net nog dicht, maar om nu een nieuwe positiejas te kopen voor de 'paar' weken die ik nog voor de boeg heb vind ik ook weer zonde.
Geel, ik vind die van jou wel mooi!
Ik ga geloof ik maar eens op Marktplaats kijken of er nog iets wordt aangeboden.
<<

Anoniem168

Bericht 16 Okt 2015 12:12

Re: Winterjas

Ik heb ook nooit een positiejas gehad en ben in de tweede helft van december bevallen. Ik deed mijn gewone jas aan, en toen ie niet net dicht kon een enorme sjaal erover/ervoor. Ging best.
<<

Anoniem174

Bericht 16 Okt 2015 14:08

Re: Winterjas

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 26 Jan 2016 12:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem159

Bericht 16 Okt 2015 16:18

Re: Winterjas

Erg leuk Believe!

Ik heb al voor het derde jaar dezelfde van Only of Vero Moda, grijs met zo'n grote rolkraag. Ik zag dat hij in deze collectie nog steeds zit, dus ik dacht mooi, die kan weer een seizoentje mee! :-D

Wel zou ik nog graag een echt leren jack willen, maar de prijs daarvan houdt me nog steeds tegen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 16 Okt 2015 19:06

Re: Winterjas

Geel schreef:Ik heb net deze besteld, hoop dat 'ie bevalt! (pun intended) Afbeelding


Deze is van Mamslicious toch?! Ik heb hem gister ook binnen gekregen. Ik vond het wel mooi zitten.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem 146

Bericht 23 Okt 2015 09:46

Re: Winterjas

Voor degene met een korte winterjas, jack-type, hebben jullie nooit langere vesten aan? Of meerdere winterjassen? Of..? Hoe doen jullie dat?

Heb deze jas op het oog:
Afbeelding


Maar twijfel dus om bovenstaande reden.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 24 Okt 2015 17:54

Re: Winterjas

Mrs. Jansen, ik vind dat ook lastig hoor. Ik vind het nooit zo mooi. Lange vesten en korte jas. Mja, om daarvoor speciaal een lang model jas te kopen is ook weer zoiets..
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers