Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hcg en cyclus

<<

Spons

Noob

Berichten: 49

Geregistreerd: 28 Sep 2015 11:35

Bericht 28 Sep 2015 11:40

Hcg en cyclus

Goedemorgen Dames,

Al een tijdje mee aan het lezen toch maar een eigen account.
En gelijk maar een vraag..
Ik heb op 1 september een miskraam gehad ( mijn 2e achter elkaar ) ik was toen 6 weken zwanger.
Het ''vruchtje'' ben ik ook zelf verloren alleen bleef er weefsel achter.
Dit is met Cytotec weggegaan.
Mijn HCG waarde stond op 18 september op 580.
Dit was paar dagen daarvoor nog 890, goed teken dus.
Ik heb erg lang gevloeid en was pas afgelopen donderdag hier mee klaar.
Nu ben ik sinds vanochtend weer behoorlijk aan het vloeien, en lijkt dit meer een menstruatie.
Mijn zwangerschapstesten worden wel lichter maar nog niet weg dus het HCg lijkt mij nog in mijn lichaam te zitten, ik vraag me alleen af..je kan toch niet een menstruatie krijgen als je HCG in je bloed hebt?
Dan heb je toch geen eisprong?

Sorry voor mijn warrige verhaal...
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 28 Sep 2015 16:50

Re: Hcg en cyclus

Ik denk dat je dit het beste even bij de huisarts of gynaecoloog kunt voor leggen. Die kan jou het denk ik het beste vertellen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 30 Sep 2015 09:46

Re: Hcg en cyclus

Spons, het kan in principe wel dat je een eisprong krijgt als er nog HCG in je bloed zit.
Wat ze bij ons altijd adviseren is wel om niet zwanger te worden zolang je HCG waarde niet op 0 staat (of iig kleiner dan 5 is). Maar ik denk ook dat je dit best even met je huisarts of gynaecoloog overlegd, iedereen geeft natuurlijk weer andere adviezen.
2012 & 2016
<<

Spons

Noob

Berichten: 49

Geregistreerd: 28 Sep 2015 11:35

Bericht 30 Sep 2015 15:30

Re: Hcg en cyclus

Bedankt voor jullie antwoorden.
Gister ben k bij de gyn geweest en zij vertelde dat het wat onmogelijk is om nu een menstruatie te hebben..toch sloot ze dit niet uit want ieder lichaam is anders zo zei ze. Het is dus of nog een staartje van de miskraam of toch een menstruatie. Mijn hcg waarde is bijna op 0. Dat geeft wel weer vertrouwen :ja:
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 30 Sep 2015 19:15

Re: Hcg en cyclus

Wat verdrietig dat je 2 miskramen al hebt gehad :( Fijn dat de gyn in ieder geval zo duidelijk was. Succes gewenst voor de toekomst! En uh, je kunt ook blijven meeschrijven!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 30 Sep 2015 19:31

Re: Hcg en cyclus

Verdrietig je miskramen, hopelijk snel blijvend zwanger!
Heb je misschien sex gehad in de dagen voor deze bloeding? Ik heb vorig jaar een miskraam gehad. Ik heb een hele tijd gevloeid en positieve (steeds lichter wordende) testen gehad. Uiteindelijk gedacht mijn eisprong te voelen. Toen kreeg ik een behoorlijk heftige bloeding eerder dan dat ik mijn menstruatie verwachtte, het voelde voor mij toen ook niet als een menstruatie, normaal begint dat bij mij 's ochtends en met lichte kramp. Die bloeding was maar kort en een aantal dagen later kwam dan wat voor mijn gevoel mijn echte menstruatie was. De dag voor die heftige bloeding hadden we sex gehad, voor mijn gevoel had het daarmee te maken, dat dat toch nog iets van de miskraam losmaakte (klinkt een beetje raar zo, kan het niet echt anders uitleggen. Geen idee of 't kan ook).
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Spons

Noob

Berichten: 49

Geregistreerd: 28 Sep 2015 11:35

Bericht 30 Sep 2015 19:51

Re: Hcg en cyclus

Nee k heb geen gemeenschap gehad..omdat ik eigenlijk steeds maar bleef vloeien.. was ik eindelijk 3 dagen klaar begon ik begin deze week weer!! Maargoed ik tel het maar gewoon als 1e menstruatie. Ik heb overigens wel al 2 kindertjes rond lopen hoor dus ik hoop dat het ons nog gegeven is om nog een kindje te krijgen. Ik heb er wel vertrouwen in maar vind het wel erg spannend..misschien wel spannender dan hiervoor :smile:
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers