Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kledingdrama dochter

<<

Anoniem166

Bericht 27 Sep 2015 21:17

Kledingdrama dochter

Mijn dochter is inmiddels uit bijna alle kleding gegroeid, maar het lukt me niet zo goed de garderobe aan te vullen. Dochter weigert pertinent broeken aan te doen. Als ik haar al een broek aan heb gedaan, dan trekt ze hem uit en loopt ze in haar onderbroek. Ze wil zelf altijd een legging aan. Goed, geen probleem, maar... ze is lang en smal en ik kan werkelijk geen jurkje of rokje vinden dat goed zit. Ik vind zelf de wat strakkere jurkjes leuk, niet met die wijde rokken dus. Capuchon eraan wil dochter ook niet, ritsen etc ook niet (hoezo eigen wil). Dit is een beetje een klaagtopic (omdat ik een vreselijke hekel heb aan kinderkleding kopen) en een beetje een roep om hulp, wie helpt me de garderobe van dochter samen te stellen :smile:

Ik heb tot nu toe slechts 1 leuk jurkje gezien, maar die was gelijk 50 euro en dat vind ik best prijzig.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 27 Sep 2015 21:30

Re: Kledingdrama dochter

Heb je al is bij amazingkids gekeken?

http://www.amazingkids.nl/artikel/mini- ... 145/462090

Nou ik kom ook niet erg ver :'-)
Laatst gewijzigd door Ayla op 27 Sep 2015 21:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Sep 2015 21:34

Re: Kledingdrama dochter

Zó herkenbaar hier de laatste tijd. Van de week nog dikke drama gehad voordat ze naar school moest omdat ik een broek had gepakt. Alsof de wereld verging :palm: Hier ook dringend wat nieuwe kleding nodig. Voorheen bestelde ik veel online, maar ook hier een specifieke smaak inmiddels (toevallig pakte ik van de week ook een keer een jurk met capuchon en dat werd door de capuchon ook drama). Echt veel tips qua winkels/merken heb ik nog niet. Maar ik heb besloten om volgend weekend samen met dochter te gaan winkelen, ze heeft sowieso nieuwe dingen nodig, en dan kunnen we samen een beetje kijken wat ze leuk vindt. We gaan in elk geval kijken voor maillots, leggings, jurkjes en rokjes.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 27 Sep 2015 21:35

Re: Kledingdrama dochter

Afbeelding
Van de zara

En bij de h&M hebben ze sweatjurken(gewoon lange truien dus)
V&d heeft meestal ook wel dat soort dingen geloof ik..
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 27 Sep 2015 21:40

Re: Kledingdrama dochter

V&D inderdaad. Heb ik vorige week met mijn dochter (ook lang en smal) een aantal jurkjes (zonder capuchon!) gekocht!

Dochter heeft ook een paar jurkjes van Jubel, vallen ook redelijk smal en hebben ook geen capuchon. (nadeel is wel dat ze vaak wel iets duurder zijn, maar niet schreeuwend duur)
<<

Anoniem142

Bericht 27 Sep 2015 21:42

Re: Kledingdrama dochter

Jurkjes van Lofff vallen heel mooi slank. Misschien dat je nog wat op marktplaats of in de sale kunt vinden?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Sep 2015 21:42

Re: Kledingdrama dochter

Oja, ik ga in elk geval beginnen bij de H&M, omdat ze daar meestal veel keuze hebben en ik hoop niet te veel winkels langs te moeten (daar maak ik dochter ook niet zo happy mee). In het verleden hebben we er ook wel jurkjes en rokjes van gehad, dus ik hoop eigenlijk in elk geval wel iets te kunnen vinden. En ze heeft wel een paar mooie smalle zomerjurkjes gehad van Frendz, dus ik wil denk ik ook even kijken of ze zoiets bij de V&D in de wintercollectie hebben. Ik hoef trouwens gelukkig niet alleen maar smalle dingen, soms vind ik wat wijder of uitlopend ook wel leuk. Maar smal staat mijn dochter ook goed, dus wil daar ook wel naar kijken. Mocht ik wat tegenkomen en ik denk eraan dan meld ik hier nog wel even waar ik het gevonden heb.

En in het verleden hebben we ook leuke smalle jurkjes gehad van Z8. Al ga ik daar nu zelf denk ik niet kijken, ik vind dat het model van de jurkjes vaak zo weinig verandert. Vooral de kleurtjes en printjes veranderen, maar de modellen zelf wat minder. En ik ben dit seizoen wat minder fan van de collectie. Maar ze hebben daar wel smal vallende jurkjes.
<<

Anoniem166

Bericht 27 Sep 2015 22:04

Re: Kledingdrama dochter

Bedankt alvast voor de reacties. Ik heb nu toch maar twee jurkjes van Chaos and order besteld. Ik vind het wel duur (137 euro voor twee jurkjes met twee leggings), maar dan heb ik in ieder geval iets (als het past dan).

H&M vind ik de collectie niet zo leuk. Z8 wel, maar daar heb ik slechte ervaringen mee qua pasvorm. Vaak is het veel te breed, zelfs in een maat of twee kleiner dan ze normaal draagt. Bij V&D had ik ook al gekeken, maar zo op het eerste gezicht ook niet echt iets leuks gevonden.

Jubel ken ik niet, daar ga ik even op zoeken.
Zelfde geldt voor Lofff.

Gijs, ik vind dat best een leuk jurkje, maar ik denk dat het als een zak om mijn dochter heen hangt. Ze is echt best wel dun volgens mij.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Sep 2015 22:12

Re: Kledingdrama dochter

Vindt ze broeken niet gewoon vervelend zitten? Mijn dochter vindt gewone spijkerbroeken te stug en vervelend, dus we kopen voor haar meestal van die zachte broeken, daar zijn tegenwoordig heel veel leuke van. Zij heeft ze onder andere van Shoeby, Zara en Boboli (te koop bij V&D).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pitty

Bericht 27 Sep 2015 22:12

Re: Kledingdrama dochter

4 Funky Flavours vind ik heel leuk!
<<

Anoniem286

Bericht 27 Sep 2015 22:13

Re: Kledingdrama dochter

Ik zou dan ook een beetje in de outlet/sale van vorig jaar kijken. Misschien op ikenmijnkind.nl? Lief valt ook wel smal geloof ik.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Sep 2015 22:34

Re: Kledingdrama dochter

Oja, dat is waar ook van Z8. Tenminste, smalle jurkjes hebben we er wel tussen gehad en die zaten echt heel mooi. Maar de leggings begin ik niet meer aan, ik probeerde altijd een effen legging ergens anders te vinden om te combineren. Want de leggings waren in haar eigen maat te kort en alsnog veel te breed. Dat was geen succes, en heb het meerdere keren geprobeerd, maar de leggings konden altijd retour.

Ik weet nog wel een ander merk waar ik wel leuke en ook smalle jurkjes van heb gezien: quapi. Zitten wel leuke dingen tussen vind ik, helaas wel redelijk aan de prijs vind ik zelf.
<<

Anoniem258

Bericht 27 Sep 2015 22:38

Re: Kledingdrama dochter

Frendz van V&D heeft soms ook 'rechte' jurkjes. Die zitten hier altijd heel mooi. En mijn dochters zijn smal.
<<

Anoniem166

Bericht 27 Sep 2015 22:52

Re: Kledingdrama dochter

Susan, ik denk het wel, dat ze spijkerbroeken gewoon niet lekker vindt zitten. In de zomer droeg ze een hele dunne katoenen broek van de H&M en die vond ze wel fijn. Bedankt voor de tip van Shoeby, daar zie ik wel leuke broekjes tussen zitten die er zacht uit zien.

De anderen ook bedankt voor de tips. Ik ga morgen weer even verder speuren. Ik heb in ieder geval weer wat inspiratie voor merken die smal vallen.
<<

anoniem196

Bericht 28 Sep 2015 07:38

Re: Kledingdrama dochter

Welke kledingmaat heb je nodig voor je dochter?
E. Is ook smal. Heb nu bij prenatal dikke leggings en een jurkje gekocht. In maat 104.


http://www.prenatal.nl/shop/meisjes-Jur ... &id=107397
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 28 Sep 2015 09:22

Re: Kledingdrama dochter

name it valt ook smal en is betaalbaar.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem174

Bericht 28 Sep 2015 09:24

Re: Kledingdrama dochter

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 26 Jan 2016 12:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 28 Sep 2015 10:30

Re: Kledingdrama dochter

Jouw dochter is qua lijf ongeveer hetzelfde als mijn dochter toch?
L. past tegenwoordig z8 juist weer heel goed, vooral de wat simpelere rechte jurkjes. En ze heeft nu jurkjes van quapi en jubel. In het verleden chaos & order ging idd ook goed.

Verder staat noppies haar goed qua pasvorm vd jurkjes en tumble n dry ook.

Jubel, flo, quapi en chaos & order staan erom bekend dat ze vrij smal vallen.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 28 Sep 2015 10:32

Re: Kledingdrama dochter

Ik heb voor L qua broeken trouwens een boel broekleggings vd zara. Dat is dikkere stof met kniestukken als een ruiterbroek, en gewoon zakken enzo. Een hele dikke legging dus en ze vindt het heerlijk zitten, laarsjes erover, longsleeve erop en gaan. Ik kan je plaatjes sturen maar doe ik dan even via Facebook inbox als je wil.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 28 Sep 2015 11:47

Re: Kledingdrama dochter

Ik zag net bij ter stal ook jurkjes hangen die er smal uitzagen. Misschien daar ook even kijken.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers