Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


spoed vraag; Factuur

<<

Anoniem 146

Bericht 25 Sep 2015 11:23

spoed vraag; Factuur

Om niet teveel in detail te treden;

Ik heb een factuur gestuurd naar een opdrachtgever. Na een herinnering krijg ik als reactie dat de factuur niet klopt. Daarbij refereert hij naar een mail waarin de afspraak staat. Nu is het zo dat je deze mail bij nader inzien op twee manieren kan interpreteren. Beide natuurlijk in ons eigen voordeel.

Ik weet nu niet goed wat ik moet doen?? :thumbdown:
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 25 Sep 2015 11:33

Re: spoed vraag; Factuur

Kan je tot een middenweg komen? Ik zou dan reageren in de trant van: 'nu ik de mail nogmaals teruglees, besef ik dat deze op 2 manieren geintrepreteerd kan worden. Ik stel voor om elkaar hierin halverwege tegemoet te komen.
<<

Anoniem 146

Bericht 25 Sep 2015 11:42

Re: spoed vraag; Factuur

Ja, daar dacht ik ook aan. Het gaat om een aanzienlijk bedrag. Zit er nogal mee in mijn maag. (ik pak mijn verlies, het gaat me om hem)
<<

Anoniem 146

Bericht 25 Sep 2015 13:18

Re: spoed vraag; Factuur

Het is opgelost. Gelukkig! Ik voel(de) me verantwoordelijk voor de fout en heb het meeste verlies gepakt.
<<

Geel

Bericht 25 Sep 2015 13:21

Re: spoed vraag; Factuur

Mooi dat het is goedgekomen, Mrs. Jansen!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers