Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sportschool

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 24 Sep 2015 13:26

Sportschool

Ik ben vandaag informatie gaan inwinnen bij een sportschool (mijn eerste keer sportschool!). Nu ben ik wel benieuwd of hier meiden zijn die naar de sportschool gaan, en zo ja, wat jullie dan betalen voor wat. Hoeveel hoeveel euro per maand, en waarvoor (lessen, vrij sporten, sauna, weet ik welke mogelijkheden er nog zijn...) Ben benieuwd!
<<

Anoniem173

Bericht 24 Sep 2015 13:33

Re: Sportschool

Ik betaal 39,50 per 4 weken. Daarvoor krijg ik: onbeperkt lessen, onbeperkt fitness, persoonlijke begeleiding eens per een paar maanden (dan kan ik ook op zon weegschaal voor vetpercengage en spierpercentage) waarbij ik dan ook een schema krijg. Kleedkamer met een sauna en stoombad.
Mijn sportschool heeft een groot aanbod lessen wat heel fijn is. Ik werk onregelmatig en kan elke ochtend en avond bijvoorbeeld spinnen, 6x per week geven ze bodypump, diverse keren yoga of balance enz. Dat vind ik belangrijk wat ik wil dus door mijn werk gewoon per week kunnen bepalen wanneer ik ga sporten.
<<

anoniem213

Bericht 24 Sep 2015 15:37

Re: Sportschool

Ik betaal honderd euro voor een jaar onbeperkt fitness, onbeperkt lessen, onbeperkt zwemmen en je kunt als je wilt ook cursussen doen of voedingsadvies of iets dergelijks inwinnen. Elke dag zijn er 20-30 verschillende lessen. Dat is de prijs voor studenten bij het sportcentrum van de universiteit.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 25 Sep 2015 09:37

Re: Sportschool

Ik betaal 55 euro per maand met onbeperkt sporten, saunabezoek, persoonlijke begeleiding etc. Ik ging altijd minstens 1x per week, soms 2x. De laatste tijd is het er een beetje bij ingeschoten. Dit weekend moet ik maar weer eens gaan.
<<

Anoniem193

Bericht 25 Sep 2015 09:40

Re: Sportschool

90 euro per kwartaal, onbeperkt sporten, groepslessen, persoonlijke begeleiding bij fitness, trainingsplan, koffie, thee, sauna, douches, kluisjes. Zonnebank tegen betaling.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers