Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Villa single mama

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 23 Sep 2015 14:40

Villa single mama

Iemand die dit ook volgt?
Ik vind het een erg leuke documentaire. Al die verschillende persoonlijkheden.
Ik vind Manon erg leuk, ook hoe ze met haar dochter omgaat.
Barbara vind ik te hard naar haar dochter toe, schrok er gister wel van van de toon waarop ze praat tegen dat meisje.
Diaphane en die andere van de vrije opvoeding (eten en slapen wanneer iedereen wil) zou ik moeite mee hebben.
En dan Nathalie. Leuk mens en grappig dat ze een Surinaams accent heeft terwijl ze gewoon Nederlands is.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem148

Bericht 23 Sep 2015 14:43

Re: Villa single mama

Ik wilde het kijken maar mijn man wilde iets anders zien. Heb dus niet veel gezien helaas. Maar het is dus wel leuk om te volgen?
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 23 Sep 2015 14:58

Re: Villa single mama

Ja! En uitzending gemist? Gewoon de afstandsbediening voortaan afpakken van je man. :smile:
04-2014
10-2015
<<

Anoniem193

Bericht 23 Sep 2015 15:02

Re: Villa single mama

Ik volg het en vind het leuk om te kijken.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Sep 2015 15:28

Re: Villa single mama

Ik kijk het ook!
Moest er van huilen gisteren. Vond het zo zielig die dochter van Barbara die zo moest huilen omdat ze moe was en dan de toon waarop ze tegen haar dochter praatte.
En later tijdens het eten dat een grote jongen en kleine ging leren hoe hij moest eten! Zo schattig!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem129

Bericht 23 Sep 2015 15:49

Re: Villa single mama

Ik heb het ook gezien. Ik heb het vooral te doen met die jonge moeder met die 2 jongens. Wel goed dat zeom hulp vraagt!

En dat jochie die dat kleine jochie ging helpen zo schattig idd!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 23 Sep 2015 16:34

Re: Villa single mama

Jezzie schreef:Ik kijk het ook!
Moest er van huilen gisteren. Vond het zo zielig die dochter van Barbara die zo moest huilen omdat ze moe was en dan de toon waarop ze tegen haar dochter praatte.
En later tijdens het eten dat een grote jongen en kleine ging leren hoe hij moest eten! Zo schattig!


Ik krijg er ook tranen van in mijn ogen. Dat meisje wordt zo ontzettend onzeker als ze zo wordt afgesnauwd. Ook aan het begin deed ze zo tegen haar.
Verder heeft dat ene meisje met 2 jongens het heel zwaar denk ik. Die jongens zijn haar nu al de baas.
04-2014
10-2015
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 23 Sep 2015 18:26

Re: Villa single mama

Ja die Barbara joh, harde tante... Vind haar echt niet leuk.
En ik vind die andere ook neit leuk, weet even niet hoe ze heet. Donkere vrouw (niet die haar peuter continu draagt), die volgende week de leiding heeft. Zo'n arrogante blik de hele tijd. Krijg daar echt de kriebels van.
Dagmar is echt zo'n moeder, die vind ik wel heel lief. En die vrouw met schoonmaakwoede heb ik wel een beetje medelijden mee.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem236

Bericht 23 Sep 2015 18:37

Re: Villa single mama

Ik kijk het ook, leuk programma.
Nathalie is een persoon waarvan ik van te voren echt met vooroordelen naar zou kunnen kijken. (Ja mijn fout) Zo jong, 4 kids, andere vaders. Maar ik vind haar echt een heel goede moeder met erg goed opgevoede kids.
Dat meisje met die twee jongens delano en Levi heb ik medelijden mee, die weet het af en toe echt niet.
<<

Anoniem148

Bericht 23 Sep 2015 20:43

Re: Villa single mama

Ik ga het morgen maar eens terug kijken. Ben benieuwd!
<<

Anoniem301

Bericht 24 Sep 2015 07:39

Re: Villa single mama

Als ik er aan denk kijk ik ook. Vind het wel een leuk programma en het verbaast me dat al die moeders toch redelijk goed met elkaar op kunnen schieten in zo'n huis en dat er geen ruzie's ontstaan.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 24 Sep 2015 09:26

Re: Villa single mama

Ja Carrie dat verandert dus echt als je kinderen hebt denk ik.
Ik denk dat een aantal als ze geen kinderen hadden echt enorme ruzie hadden gemaakt met elkaar.

Gijs ik weet wie je bedoelt. Vind dat ook geen leuk persoon.
04-2014
10-2015
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 24 Sep 2015 10:15

Re: Villa single mama

Ik kijk het ook!
Vind het een erg leuk programma.
Vind Dagmar een erg leuke moeder en heb wel medelijden met Charissa ja.

Carrie, wat je zegt inderdaad! Had me ook niets verbaasd als er al flinke ruzies waren ontstaan.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 26 Sep 2015 12:29

Re: Villa single mama

Milou schreef:
Jezzie schreef:Ik kijk het ook!
Moest er van huilen gisteren. Vond het zo zielig die dochter van Barbara die zo moest huilen omdat ze moe was en dan de toon waarop ze tegen haar dochter praatte.
En later tijdens het eten dat een grote jongen en kleine ging leren hoe hij moest eten! Zo schattig!


Ik krijg er ook tranen van in mijn ogen. Dat meisje wordt zo ontzettend onzeker als ze zo wordt afgesnauwd. Ook aan het begin deed ze zo tegen haar.
Verder heeft dat ene meisje met 2 jongens het heel zwaar denk ik. Die jongens zijn haar nu al de baas.


Nou inderdaad. Ik schrok helemaal van haar reactie. Toen het meisje stond te huilen achter de bank. Ze ging naar haar toe om te troosten, maar op zon harde, strenge toon. Ik dacht even dat ze boos werd.
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 26 Sep 2015 12:37

Re: Villa single mama

Carrie, we zijn er nog niet he? :) Het gaat tot nu toe echt wel goed ja.

Ik vind Dagmar een leuke moeder en vind het ook mooi dat Charissa naar haar toetrekt voor advies. Dat was volgens mij ook de insteek, om echt dingen van elkaar te leren. Ik mis dat een klein beetje, want het lijkt meer op elkaar observeren op dit moment.

Ik ben helemaal pro dragen, maar ik vind dat de jongste van Diaphane wel erg veel in de drager vertoeft. Heeft ze vast haar redenen voor hoor, en het kan een vertekend beeld hebben door editting. Het valt me gewoon op.
L2014 & H2017
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 27 Sep 2015 21:04

Re: Villa single mama

Dankzij hier heb ik nu 2 afleveringen terug gekeken, en vind t wel erg interessant om terug te zien. Sowieso vind ik de andere opvoedingen wel interessant, maar ik vind dit ook leuk om te zien omdat ik in dezelfde situatie zit
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 29 Sep 2015 20:23

Re: Villa single mama

Wat een vreselijk (arrogant) mens die Cassandra.
En heel triest om haar vriendinnen in het huis de leuke dingen te laten doen en de mensen met wie ze weinig heeft het schoonmaakwerk. Dat valt voor mij onder het kopje pesten.

Ik vind Nathalie en Dagmar het meest volwassen en wijs.
04-2014
10-2015
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 29 Sep 2015 20:30

Re: Villa single mama

mzcharlotte schreef:Carrie, we zijn er nog niet he? :) Het gaat tot nu toe echt wel goed ja.


Whahahaha! Ik zei het toch?

Het was best een explosieve aflevering ja. Het is wel duidelijk dat er veel meer schuil gaat achter bepaalde reacties. Ik vond Casandra wel echt heel ver gaan en jammer dat ze er niet uit kwam. Maar ik vind het wel top hoe het uiteindelijk is uitgesproken.

Ik bewonder Dagmar ook wel, ik vind het mooi hoe zij vanuit zichzelf praat en weinig verwijtend. Bijvoorbeeld dat ze zei dat Het raar op haar overkwam dat Casandra weer naar boven ging, maar dat ze natuurlijk ook niet wist wat zij boven deed.
L2014 & H2017
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 30 Sep 2015 12:22

Re: Villa single mama

Nou idd wat een woede kwam er uit ineens! Goed dat ze van het programma ook ingrepen en iemand met haar lieten praten. En fijn dat ze het daarna ook goed konden uitpraten.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 06 Okt 2015 20:06

Re: Villa single mama

Nog iemand aan het kijken? Die djafane (volgens mij schrijf ik het niet goed nu) snapt echt niet hoe een wereld in elkaar steekt volgens mij.... Alleen haar mening doet er toe en ze heeft totaal geen respect voor haar medemens...
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 06 Okt 2015 20:13

Re: Villa single mama

Janne schreef:Nog iemand aan het kijken? Die djafane (volgens mij schrijf ik het niet goed nu) snapt echt niet hoe een wereld in elkaar steekt volgens mij.... Alleen haar mening doet er toe en ze heeft totaal geen respect voor haar medemens...

Ja aan het kijken, maar mijn man is de schuur in gedoken omdat hij haar niet kon uitstaan :smile:
Ik vond haar ook vervelend, alsof de meiden in de villa haar niet zouden kunnen bereiken als er echt iets zou zijn. Hou je gewoon aan de regels kom op zeg.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 06 Okt 2015 20:15

Re: Villa single mama

Echt verschrikkelijk he! Ik kan ook echt zo boos worden op zulke personen. Bah!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 06 Okt 2015 20:19

Re: Villa single mama

Ik heb het ook gekeken en ik vond het moeilijk slikken. Ik steek zo helemaal niet in elkaar. Ze zal er wel haar redenen voor hebben, maar het kwam heel respectloos over.
L2014 & H2017
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 06 Okt 2015 20:25

Re: Villa single mama

Iedere keer als zij ging praten of in beeld kwam heb ik de tv op mute gezet en de andere kant op gekeken. Ik kon het niet meer aanzien. Wat een arrogant meisje is dat, totaal geen enkel inleef vermogen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 06 Okt 2015 20:32

Re: Villa single mama

Op Twitter legt ze uit dat ze had moeten vertellen dat ze social anxiety heeft. Na een korte google search herken ik helemaal niets van haar gedrag vs de symptomen.
L2014 & H2017
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers