Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Villa single mama

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 06 Okt 2015 21:36

Re: Villa single mama

Ik ben nu wel nieuwsgierig wat er is gebeurt. Spoiler?
Ik ga het vrijdag kijken.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem331

Bericht 06 Okt 2015 21:45

Re: Villa single mama

mzcharlotte schreef:Op Twitter legt ze uit dat ze had moeten vertellen dat ze social anxiety heeft. Na een korte google search herken ik helemaal niets van haar gedrag vs de symptomen.



Zonder op Google te kijken denk ik al dat het niet zo is. Ik vond haar gewoon onbeschoft.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 06 Okt 2015 21:47

Re: Villa single mama

Wat ik vooral zo frappant vind, is dat ze die leidinggevende beschuldigt van onbeschoft gedrag, terwijl zij zelf degene is die zich schuldig maakt aan dat gedrag.
We hebben het hier over een vrouw van 26 die als doel heeft om carrière te maken... Zo komt ze absoluut niet over. Ze komt over als een puberend meisje van 15/16 die nog geen enkel idee heeft hoe de wereld in elkaar steekt.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 06 Okt 2015 21:51

Re: Villa single mama

Ook hier onwijs lopen ergeren aan haar, zowel man als ik ;).
Verder vond ik dat Dagmar supergoed de leiding heeft genomen en volgens mij hebben de moeders (op Diaphane na) hele fijne dag gehad.
Ben heeel benieuwd hoe Charissa het volgende week gaat doen.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 06 Okt 2015 22:03

Re: Villa single mama

Nou inderdaad Snirp! Dikke pluim voor Dagmar en de andere meiden die er wel met frisse moed instappen en met een goed gevoel de werkende dag hebben afgesloten.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 06 Okt 2015 22:03

Re: Villa single mama

Popcorn schreef:
mzcharlotte schreef:Op Twitter legt ze uit dat ze had moeten vertellen dat ze social anxiety heeft. Na een korte google search herken ik helemaal niets van haar gedrag vs de symptomen.



Zonder op Google te kijken denk ik al dat het niet zo is. Ik vond haar gewoon onbeschoft.


Nou ja, ik had natuurlijk wel een donkerbruin vermoeden, maar ik was ook nog gewoon nieuwsgierig naar de echte symptomen :wink:
L2014 & H2017
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 07 Okt 2015 06:54

Re: Villa single mama

Niemand die mijn vraag wil beantwoorden?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 07 Okt 2015 07:14

Re: Villa single mama

Ja hoor Jip :)

Spoiler: weergeven
Alle moeders gaan een dag werken. Diaphane weigert haar telefoon ergens in een la of haar ras te leggen, tijdens het werk dat ze moet doen. Uiteindelijk doet ze zo brutaal tegen de baas van het bedrijf, dat ze wordt 'ontslagen'. En dan ligt dat niet aan haar, alleen aan de anderen... Ook als Dagmar nog een andere activiteit regelt ('consult' van de pedagoog, gaat ze uiteindelijk liever met haar kids op bed leggen. Kwam op mij allemaal erg verwend over :).
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 07 Okt 2015 10:19

Re: Villa single mama

Eens met Janne. Die weet echt niets van de wereld en hoe het is om te moeten werken voor een volle koelkast. Wat een vreselijk wicht. Wat een attitude. Wel echt goed van die man dat hij haar weghaalde bij de bar toen ze haar telefoon dus echt niet weg wilde doen. Pubertje.
04-2014
10-2015
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 07 Okt 2015 13:07

Re: Villa single mama

Ik ga vanavond al kijken. Wat een mens... bedankt Snirp!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 07 Okt 2015 20:45

Re: Villa single mama

Man oh man...wat erg! Ze luistert zelf toch helemaal niet? Ik vind, maar ik kan het verkeerd oordelen omdat ik geen kinderen heb, dat ze dat ze te veel hangt aan haar kinderen. Ze hangen ook letterlijk aan haar... Ze gebruikt haar kinderen bijna als excuus om niks te hoeven doen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 13 Okt 2015 15:56

Re: Villa single mama

Ik volg het ook en heb de laatste aflevering met veel moeite gekeken vanwege Diaphane. Ik kan niet eens verwoorden wat ik precies van haar vind. Lui, ondankbaar, verwend, arrogant en een slecht voorbeeld denk ik. Ik vind de kinderen inderdaad ook erg aan haar hangen, letterlijk inderdaad Jip. Mag ik advocaat van de duivel spelen en me afvragen of het misschien door haar eigen houding komt dat haar kindje achter lijkt te lopen in z'n ontwikkeling? Hij wordt nergens in gestimuleerd lijkt wel, behalve doen wat je zelf wilt. Is dat op bed liggen? Dan gaan ze met z'n allen op bed liggen. In alle afleveringen heb ik geen enkel moment gezien waarin ze hem stimuleert meer uit zichzelf te halen. We hebben geen diagnose te horen gekregen natuurlijk, dus ik weet niet wat er echt aan de hand is met het jongetje, maar ik denk dat de laconieke houding van z'n moeder er wel eens wat mee te maken kan hebben, of het in elk geval niet verbetert. Ik vind het erg pijnlijk om te zien in elk geval.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 14 Okt 2015 14:00

Re: Villa single mama

Precies. Lijken me vreselijk verwende jochies worden met hun vrije opvoeding. Die later het verkeerde pad op gaan en al vanaf goep 1 gedragsproblemen op school gaan ontwikkelen omdat ze gewend zijn altijd hun zin te krijgen.

Jammer dat het gister niet op tv was. Er komt nog 1 afl denk ik.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem331

Bericht 27 Okt 2015 21:43

Re: Villa single mama

Kijkt er vanavond ook nog iemand? Laatste aflevering denk ik. Mooi thema ook.
Konijntje net dood gevonden, zo sneu. Kinderen verdrietig. Wat een verschil in de reacties van de moeders dan.
<<

Anoniem215

Bericht 27 Okt 2015 21:55

Re: Villa single mama

Ik kijk het ook. Ik heb ook een traantje gelaten om Snuffie. :(
Inderdaad een groot verschil in de reacties.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Okt 2015 22:30

Re: Villa single mama

Ik heb gekeken. Ik blijf Diaphana een druifje vinden hoor, maar ik vind het wel goed bij de terugblik te zien dat ze wel aan de studie kan werken door haar kindje op bed te leggen. Ik vond het thema goed en mooi, maar vroeg me af of het niet een beetje ingefluisterd is.
L2014 & H2017
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 28 Okt 2015 08:41

Re: Villa single mama

Dat denk ik ook mzcharlotte. Was mss leuker geweest nu een 'normale' aflevering te hebben, en daarna een extra aflevering met wat ze van elkaar hebben geleerd etc.

Ik vond t wel grappig te zien dat Barbara en dagmar zulke goede vriendinnen zijn gebleven, had dat in de afleveringen niet echt gemerkt. Dan had ik eerder gedacht dagmar bij diegene met lang donker haar met haar schoonmaakobsessie
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers