Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


playmobil poppenhuis

<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 23 Sep 2015 10:53

playmobil poppenhuis

Mijn zoon wordt binnenkort 4 en wil heel graag een poppenhuis. Hij speelt al veel met playmobil, dus zat te denken aan het playmobil woonhuis maar het is nogal een uitgave als je het compleet wil hebben. Ik zou het dan wel via marktplaats willen kopen. Wie heeft er een en kan me vertellen hoe het bevalt en of er veel mee gespeeld wordt?
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 23 Sep 2015 11:07

Re: playmobil poppenhuis

Wij hebben niet het grote woonhuis, maar de 'moderne villa'.
Er word veel mee gespeeld door allebei de kinderen (een meisje, en een jongen)
Het voordeel van dit huis, vind ik dat het leuk is voor zowel jongens als meisjes.
En dat je als je wilt hem nog uit kan breiden met een extra etage, en een uitbouw.

Afbeelding
Afbeelding
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5690

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Sep 2015 11:35

Re: playmobil poppenhuis

Wij hebben die ieniemienie laat zien met extra etage en uitbouw en dat is hier echt een enorme hit.
Hebben ze afgelopen jaar van de Sint gehad (via marktplaats).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 23 Sep 2015 12:20

Re: playmobil poppenhuis

Ik heb het grote huis van playmobil, compleet met alle kamers en er wordt hier er gewoon niet mee gespeeld. Komt misschien nog wel.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 23 Sep 2015 13:22

Re: playmobil poppenhuis

Ieniminie en dora dat huis is ook leuk en fijn dat het bij jullie een hit is.

Parel speelt ze wel met andere playmobil of überhaupt niet? Zonde zeg dat er (nog) niks mee gedaan wordt. Daar ben ik dus ook een beetje bang voor maar aan de andere kant is playmobil wel weer goed te verkopen mocht het niet aanslaan.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 23 Sep 2015 14:53

Re: playmobil poppenhuis

Ze speelt nog niet echt rollenspellen zelf, ze is meer van het bouwen en knutselen, dus het komt vast nog wel. En zo niet, heeft ze nog een kleine zus, en anders idd marktplaats.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 23 Sep 2015 21:08

Re: playmobil poppenhuis

Dochter heeft het kinderdagverblijf, Deze is redelijk betaalbaar, zo konden we kijken of ze überhaupt wel met Playmobil zou gaan spelen. Laatst heeft ze een vakantiehuisje gekocht welke ze zelf ziet als een gewoon huis.
December 2009
juli 2012
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 24 Sep 2015 06:10

Re: playmobil poppenhuis

Er wordt dus wel mee gespeeld pip?
<<

Anoniem 146

Bericht 24 Sep 2015 07:56

Re: playmobil poppenhuis

Even inhaken.. Vanaf welke leeftijd speelde jullie kinderen met Playmobil? Mijn zoon wordt eind van het jaar 3. Hij heeft nu Playmobil 1-2-3. Maar dat vind ik niet zo leuk meer om dat nog bij te kopen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 24 Sep 2015 08:57

Re: playmobil poppenhuis

N. speelde ermee vanaf 2,5/3 jaar. Ik hielde de kleine onderdelen nog apart, daar speelden we soms samen even mee zodatik het in de mond stoppen in de gaten kon houden.

Hier is het af en toe een succes. N. heeft aardig wat Playmobil, maar vaak staat het maar te staan. Soms speelt ze er uren mee, dan weer een tijd helemaal niet.

Het woonhuis vind ik overigens erg leuk, maar zou zelf twijfelen tussen het woonhuis en de moderne villa. Ook even qua kosten en wat je er nog allemaal bij moet kopen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers