Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oud artikel Ikea, welke serie?

<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 22 Sep 2015 15:28

Oud artikel Ikea, welke serie?

Hoe kom ik van een oud Ikea erachter, welke serie het is? (Ik heb het artikel nooit gekocht, het stond al in huis ;)
Ik heb een stickertje met daarop een hoop cijfertjes, maar ik kom er via Google nog niet uit.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2015 15:30

Re: Oud artikel Ikea, welke serie?

Met een foto vragen op de FB pagina van IKEA?
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 22 Sep 2015 16:21

Re: Oud artikel Ikea, welke serie?

Heb het met het artikelnr gevraagd, ben benieuwd!
<<

Anoniem151

Bericht 22 Sep 2015 16:22

Re: Oud artikel Ikea, welke serie?

Of een foto van het hele ding hier neerzetten? Misschien dat iemand het herkent?
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 22 Sep 2015 19:17

Re: Oud artikel Ikea, welke serie?

Ben ook wel benieuwd!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 23 Sep 2015 19:54

Re: Oud artikel Ikea, welke serie?

Sorry voor het wachten ;)
Ik ben op de telefoon niet ingelogd, dus kan wel meelezen maar niks posten ;)

Afbeelding
Afbeelding
De rechter kast

Ikea zelf zegt Hopen, maar die hebben allemaal een lampje bovenin en die is te hoog voor in onze kamer (we hebben er nu 1 liggen namelijk van de Hopenserie met lampje, waarop we dus kunnen zien dat hij niet past..)
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 23 Sep 2015 20:42

Re: Oud artikel Ikea, welke serie?

Het is wel de Hopen serie, deze kast hebben wij ook gehad, was er in 2 hoogtes! Lampje was een optie.
December 2009
juli 2012
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 23 Sep 2015 20:51

Re: Oud artikel Ikea, welke serie?

Wij hadden idd ook zo`n plankje met lampje.
Is het niet zo dat de vorige eigenaren hem ingekort hebben? Dan hebben wij namelijk ook met die kast (en nu onze Pax ook) gedaan, maar dan aan de onderkant. Dit omdat het net niet paste en jullie kast zit ook klem tussen de vloer en het plafond.
Afbeelding

Hier stond hij nog ruim onder het plafond, maar dat was nieuwbouw. Toen we verhuisd zijn naar bestaande bouw hebben we van de onderkant een cm afgehaald.
December 2009
juli 2012

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers