Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Net bevallen: wat droeg jij?

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Sep 2015 05:38

Re: Net bevallen: wat droeg jij?

Ik had ook bedacht van wil hier in bevallen. Uiteindelijk braken mijn vliezen en begon daarmee de bevalling. Uiteindelijk heb ik na de bevalling toen ik gedoucht was pas weer een onderbroek aangetrokken. Tijdens de bevalling had ik zo'n spaghettitopje aan van de Hema. Dat was ideaal want die bewoog lekker mee. Had er niet aan moeten denken om eerst een heel nachthemd uit te trekken voor het eerste uur bloot op bloot. Was nu gewoon hup top omhoog ga maar zoeken. En direct knuffelen.
2015 💙
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 28 Sep 2015 10:42

Re: Net bevallen: wat droeg jij?

Minx schreef:Ik had ook bedacht van wil hier in bevallen. Uiteindelijk braken mijn vliezen en begon daarmee de bevalling. Uiteindelijk heb ik na de bevalling toen ik gedoucht was pas weer een onderbroek aangetrokken. Tijdens de bevalling had ik zo'n spaghettitopje aan van de Hema. Dat was ideaal want die bewoog lekker mee. Had er niet aan moeten denken om eerst een heel nachthemd uit te trekken voor het eerste uur bloot op bloot. Was nu gewoon hup top omhoog ga maar zoeken. En direct knuffelen.


Een heel nachthemd uit? Je kan hem ook gewoon omhoog schuiven hè ;-) in de winter ben je toch blij dat je lange mouwen aan hebt hoor gok ik.

Toen ik net was bevallen en in het ziekenhuis lag had ik gewoon een partij joggingbroeken met simpele longsleeves mee. Mijn uggs eronder en een dikke jas eroverheen als ik naar buiten ging (bevallen in november en december).

Toen ik aan het bevallen was ben ik 2x bevallen in een lang nachthemd vd hema en vd wibra. Die kwamen natuurlijk onder het bloed enzo te zitten dus die heb ik daar achtergelaten. Verder heb ik netbroekjes aan gehad die ze in het ziekenhuis hadden, dat zat toch wel echt zo heerlijk. Of het wel of niet charmant was kon me echt niks schelen, had wel wat anders aan mn hoofd.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 28 Sep 2015 11:30

Re: Net bevallen: wat droeg jij?

Ik had een lang groen shirt aan met het bevallen en ze vroegen nog of hij vies mocht worden toen ik onze zoon aangepakt had en dus nog niet neer gelegd had haha, alsof dat me iets uitmaakte op dat moment. Dat shirt heb ik gewoon omhoog geschoven, ik heb niet helemaal bloot daar gelegen na de bevalling.

Hoe dat shirt schoon in de kast is gekomen heb ik geen weet van :palm: Ik ben na de bevalling gaan douchen en werd toen niet lekker (had heel erg overgegeven en was helemaal flauw, na een glas zoete limonade ging het weer), ik vermoed dat de verpleging die kleding bij elkaar gepakt heeft en mijn man het thuis in de wasmand gedaan heeft en de kraamverzorgster het gewassen, maar ik zou het echt niet meer weten, hij ligt in de kast in ieder geval en ik neem hem bij een tweede bevalling weer mee!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Sep 2015 12:53

Re: Net bevallen: wat droeg jij?

Dat ligt toch niet lekker als je een heel nachthemd omhoog geschoven moet hebben. Ieder heeft zijn eigen voorkeur maar ik was blij dat ik alleen een simpel hemdje aan had.
2015 💙
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Sep 2015 13:42

Re: Net bevallen: wat droeg jij?

Merk je niks van hoor Minx. Ik had wel een nachthemd aan en E. lag na de bevalling gewoon lekker op mijn blote borst. Hoe precies, geen idee, maar van dat nachthemd heb ik niks gemerkt iig.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers