Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Irritant!

<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2015 09:11

Re: Irritant!

Ik ben altijd zo blij dat ik nooit met de trein hoef als ik die irritaties altijd lees haha.
<<

Anoniem222

Bericht 22 Sep 2015 09:18

Re: Irritant!

Hahaa ja snap ik! Ik ga voor 6 weken een tijdelijk project doen (bij de NS nota bene) en moet dan met de trein omdat parkeren daar niet te doen is, kijk er nu al enorm naar uit :P.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 22 Sep 2015 09:30

Re: Irritant!

Mensen die dubbel parkeren.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Sep 2015 09:39

Re: Irritant!

Haha nou ik ga met de auto naar mijn werk maar kan ook een boek schrijven over alle irritaties onderweg. Mensen die onnodig links rijden, mensen die van baan wisselen zonder richting aan te geven, mensen die continue harder gaan rijden zodra je aanstalten maakt om ze in te halen, mensen die op het allerlaatste moment gaan invoegen terwijl het al kilometers lang staat aangegeven.. Moet ik doorgaan? :D

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2015 09:45

Re: Irritant!

Elliot schreef:Haha nou ik ga met de auto naar mijn werk maar kan ook een boek schrijven over alle irritaties onderweg. Mensen die onnodig links rijden, mensen die van baan wisselen zonder richting aan te geven, mensen die continue harder gaan rijden zodra je aanstalten maakt om ze in te halen, mensen die op het allerlaatste moment gaan invoegen terwijl het al kilometers lang staat aangegeven.. Moet ik doorgaan? :D

Haha. Toen ik nog verder moest rijden dan 1,4 km. had ik ook heel wat irritaties op de weg. Nu ben ik zo kort onderweg dat ik niet eens tijd heb voor irritaties.

Op de fiets wel trouwens. Zo`n vent in zo`n bananen ligfiets. Schrik me iedere keer helemaal dood als dat figuur me met een noodgang inhaalt.

Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 22 Sep 2015 09:47

Re: Irritant!

Hahaha die bananen ligfiets hebben we hier ook. Apart geval.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Sep 2015 09:59

Re: Irritant!

Harrison schreef:Ik vind dat ook een beetje aso eigenlijk ja. Prima dat je daar gaat zitten als het rustig is, maar als het druk is snap je zelf ook wel dat er mensen op die plek willen zitten en over mensen heen klimmen is niet perse relax. Ik sta ook altijd op als iemand die aan de raamkant zit er uit moet omdat ik het zelf zo irritant vind als mensen alleen twee centimeter hun benen opzij doen en ik half struikelend de trein moet verlaten.


Gisteren probeerde ik me dus in de vierde plek aan het raamkant te wurmen, de enige vrije plek in de coupé. Duurde al veel te lang voordat de persoon die er naast zat z'n tas verwijderde, maar toen de stoel leeg was keek niemand op en schoof niemand met z'n been om me er langs te laten. GRR.

Zelf zit ik ook het liefst aan het gangpad, omdat ik me snel opgesloten voel. Als er naast me nog een plek vrij is sta ik ook altijd op om iemand erdoor te laten of ik zorg in elk geval voor genoeg ruimte.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem281

Bericht 22 Sep 2015 09:59

Re: Irritant!

Elliot schreef:Haha nou ik ga met de auto naar mijn werk maar kan ook een boek schrijven over alle irritaties onderweg. Mensen die onnodig links rijden, mensen die van baan wisselen zonder richting aan te geven, mensen die continue harder gaan rijden zodra je aanstalten maakt om ze in te halen, mensen die op het allerlaatste moment gaan invoegen terwijl het al kilometers lang staat aangegeven.. Moet ik doorgaan? :D


HAHA ik vind jou echt hilarisch in de auto! Ik moet ook nog heel vaak terugdenken aan onze trip naar Overijssel. Mennn wat kan jij mopperen en klagen over andere weggebruikers hahaha!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Sep 2015 10:00

Re: Irritant!

Ik zit dan weer niet zo vaak in de auto, dus het zou zomaar kunnen dat ik juist één van die automobilisten ben die irritant gedrag vertoond omdat ik nog niet echt routine heb.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Geel

Bericht 22 Sep 2015 10:17

Re: Irritant!

Carrie schreef:- Mensen die mijn voicemail inspreken met de vraag of ik ze terug wil bellen. (Meestal oudere mensen zoals mijn moeder, oma, tante, voormalige manager, schoonmoeder) ik zie heus de gemiste oproep op mijn telefoon, daar hoef je mijn vm niet voor in te spreken. Heb de vm nu ook uitgeschakeld tot ik weer sollicitatiebrieven ga versturen.
Nu wil ik je voicemail bellen.
<<

Anoniem222

Bericht 22 Sep 2015 10:23

Re: Irritant!

Haha over die voicemail: op mijn werktelefoon krijg ik op de een of andere manier niet altijd een melding dat ik een oproep gemist heb terwijl ik aan het bellen was, dus dan mis ik een oproep als mn vm niet ingesproken is. Maar goed op die telefoon word ik ook zeker 30x per dag gebeld.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Sep 2015 10:47

Re: Irritant!

Carl schreef:
Elliot schreef:Haha nou ik ga met de auto naar mijn werk maar kan ook een boek schrijven over alle irritaties onderweg. Mensen die onnodig links rijden, mensen die van baan wisselen zonder richting aan te geven, mensen die continue harder gaan rijden zodra je aanstalten maakt om ze in te halen, mensen die op het allerlaatste moment gaan invoegen terwijl het al kilometers lang staat aangegeven.. Moet ik doorgaan? :D


HAHA ik vind jou echt hilarisch in de auto! Ik moet ook nog heel vaak terugdenken aan onze trip naar Overijssel. Mennn wat kan jij mopperen en klagen over andere weggebruikers hahaha!

Haha ja ik WIST gewoon dat jij dit ging typen. OMG wat een kutrit was dat hee, niet normaal. Ik heb er nog nachtmerries van.

Een tijdje geleden stond ik op een T-splitsing en ik moest linksaf slaan. Ik wist niet dat S. mij aan het filmen was met z'n GoPro camera. Jemig, ik schaamde me dood toen ik zijn filmpje terug zag :nerd:
Je ziet mij VET boos kijken en mopperen, omdat er heel erg veel auto's langskomen. En op een gegeven moment zijn de auto's weg en wil ik afslaan, maar dan komt er een vrouw op een fiets langs. Zeg ik heel hard: JEZUS CHRISTUS NOU KOMT ER OOK NOG ZO'N KUTHOER OP DE FIETS LANGS! TYF OP STOM WIJF.
Slaat echt helemaal nergens op. Ik weet niet wat er met mij gebeurt als ik in de auto zit, ik krijg gewoon instant PMS ofzo.
Laatst reed er ook iemand voor me die continu aan zijn achterhoofd zat te krabben. Dat vond ik ook nogal irritant, dus ik schreeuwde ineens heel hard: HEB JE LUIS OFZO?
OMG wat gênant dit, ik moet daar echt eens mee ophouden.

Mijn collega's waren ook half aan het vechten wie er met mij in de auto mag vanmiddag naar ons teamuitje, omdat ze mij zo hilarisch vinden achter het stuur. :thumbdown:

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 22 Sep 2015 10:59

Re: Irritant!

Hahaha ik moet gewoon hardop lachen! Ja, je verandert echt als je achter 't stuur zit! Bijna bizar, want je begint idd op onschuldige weggebruikers te schelden en tis helemaal weird omdat je 't gewoon midden in een verhaal kunt doen... 'Ja en toen zei m'n moeder dus.. 'JA EH WAT DOE JIJ NOU IN JE POLO! SUKKEL!' Ja, over wat m'n neefje deed, was echt zo schattig!'

't Is echt een heel bijzondere ervaring om er naast te zitten :D
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2015 11:00

Re: Irritant!

Carl schreef:Hahaha ik moet gewoon hardop lachen! Ja, je verandert echt als je achter 't stuur zit! Bijna bizar, want je begint idd op onschuldige weggebruikers te schelden en tis helemaal weird omdat je 't gewoon midden in een verhaal kunt doen... 'Ja en toen zei m'n moeder dus.. 'JA EH WAT DOE JIJ NOU IN JE POLO! SUKKEL!' Ja, over wat m'n neefje deed, was echt zo schattig!'

't Is echt een heel bijzondere ervaring om er naast te zitten :D

Ik doe dat ook. :angel:
<<

Anoniem281

Bericht 22 Sep 2015 11:01

Re: Irritant!

Haha wel meer mensen doen 't, hoor, maar ik ben Opa Thiempie gewend, die overal netjes 90 rijdt, 'Want dat is zuiniger' en mensen overal voorlaat en zo :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2015 11:03

Re: Irritant!

Ik tik ook altijd op m`n voorhoofd als mensen midden op de weg stil gaan staan zonder alarmlichten ofzo. Het liefst toeter ik erbij haha.

Maar op m`n voorhoofd tikken vind ik altijd leuk. Fucking idiots.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Sep 2015 11:10

Re: Irritant!

Yadira schreef:Ik tik ook altijd op m`n voorhoofd als mensen midden op de weg stil gaan staan zonder alarmlichten ofzo. Het liefst toeter ik erbij haha.

Maar op m`n voorhoofd tikken vind ik altijd leuk. Fucking idiots.

Hahaha jaa doe ik ook! Of m'n middelvinger opsteken. En mijn toeter zit ook zeker niet voor niets in de auto, daar wordt gretig gebruik van gemaakt.
Maar serieus, ik ben verder echt niet aso, ik vind het gewoon echt schijtirritant als anderen zich niet aan de regels houden of niet kijken. Ik ben geen bumperklever ofzo hoor!

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2015 11:12

Re: Irritant!

Carl schreef:Haha wel meer mensen doen 't, hoor, maar ik ben Opa Thiempie gewend, die overal netjes 90 rijdt, 'Want dat is zuiniger' en mensen overal voorlaat en zo :laughcry:

De eerste keer bij m`n vriend in de auto reed hij ook als een Opa. We waren nog maar amper het erf af toen ik hem vroeg of hij ook normaal kon gaan rijden. De opluchting droop er vanaf haha. :smile:
<<

Anoniem193

Bericht 22 Sep 2015 11:41

Re: Irritant!

Hahaha Elliot en Yadira, ik doe dat ook allemaal...

De oudste zegt ook wel eens: Mama waarom doe je altijd zo boos als je in de auto zit :P
Op de fiets doe ik het ook.. Dat is wel erg, want dan horen mensen mij.

Ik erger mij kapot aan mensen die de regels niet kennen. Dus dat je dan met 3 op een splitsing aan komt rijden en dat ze elkaar allemaal aan zitten te kijken wie nou eerst mag. Echt sukkels soms. Of van die verschrikkelijke fossielen op de weg die altijd te langzaam rijden. Je mag hier 80 schreeuw ik dan heel hard.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Sep 2015 12:04

Re: Irritant!

Prosecco schreef:
Carrie schreef:- Mensen die tijdens de spits in de trein of bus aan het gangpad gaan zitten en niet aan de raamkant. En dat ik er dan overheen moet klimmen. Zo asociaal!

- Mensen die hun tas naast zich zetten in de hoop dat dan niemand durft te vragen om daar te zitten in een drukke trein.

- Mensen die mijn voicemail inspreken met de vraag of ik ze terug wil bellen. (Meestal oudere mensen zoals mijn moeder, oma, tante, voormalige manager, schoonmoeder) ik zie heus de gemiste oproep op mijn telefoon, daar hoef je mijn vm niet voor in te spreken. Heb de vm nu ook uitgeschakeld tot ik weer sollicitatiebrieven ga versturen.


Waarom is dat asociaal? Als ik eerder instap mag ik toch zelf weten waar ik ga zitten? Ik zit nou eenmaal niet graag opgesloten tegen het raam aan, maar ga wel aan de kant als iemand anders daar wil zitten.


Het tegenovergestelde van asociaal is sociaal. Het zou socialer van jou zijn wanneer je in de drukke spits gewoon bij het raam gaat zitten, zodat ik niet over je heen hoef te klimmen. Het gaat er even niet om dat jij niet graag bij het raam 'opgesloten' zit, het is een drukke trein, we willen allemaal naar huis en kunnen zitten. Vaak staan die mensen niet eens op en moet ik mezelf erlangs wriemelen. In de sprinters is het helemaal niet te doen want daar zit je al knie aan knie. En maar schaapachtig blijven kijken.

Dus ja, asociaal.
<<

Anoniem280

Bericht 22 Sep 2015 12:29

Re: Irritant!

Yadira schreef:
Elliot schreef:Haha nou ik ga met de auto naar mijn werk maar kan ook een boek schrijven over alle irritaties onderweg. Mensen die onnodig links rijden, mensen die van baan wisselen zonder richting aan te geven, mensen die continue harder gaan rijden zodra je aanstalten maakt om ze in te halen, mensen die op het allerlaatste moment gaan invoegen terwijl het al kilometers lang staat aangegeven.. Moet ik doorgaan? :D

Haha. Toen ik nog verder moest rijden dan 1,4 km. had ik ook heel wat irritaties op de weg. Nu ben ik zo kort onderweg dat ik niet eens tijd heb voor irritaties.

Op de fiets wel trouwens. Zo`n vent in zo`n bananen ligfiets. Schrik me iedere keer helemaal dood als dat figuur me met een noodgang inhaalt.

Afbeelding


Gaat ook geen centimeter aan de kant met dat ding.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Sep 2015 12:51

Re: Irritant!

Ik vind dat vloeken in de auto echt heel irritant. En ik zou maar uitkijken met gebaren maken in het verkeer, je zit veilig in je auto maar ik kan genoeg verhalen van mensen die achtervolgt werden etc. Ik ben ook wel eens een beetje geïrriteerd maar meer dan wat (matig) vloeken doe ik niet.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 22 Sep 2015 13:01

Re: Irritant!

Elliot schreef:Haha nou ik ga met de auto naar mijn werk maar kan ook een boek schrijven over alle irritaties onderweg. Mensen die onnodig links rijden, mensen die van baan wisselen zonder richting aan te geven, mensen die continue harder gaan rijden zodra je aanstalten maakt om ze in te halen, mensen die op het allerlaatste moment gaan invoegen terwijl het al kilometers lang staat aangegeven.. Moet ik doorgaan? :D



Dit allemaal en mensen die onnodig in de middelste baan rijden, terwijl rechts vrij is. Of ik ga er rechts voorbij, of ik ga overdreven inhalen; eerst naar de middelste baan uitwijken, dan naar de linkerbaan en dan weer helemaal terug naar de rechterbaan.

Schelden in de auto doe ik ook erg vaak. Lucht gewoon lekker op :smile:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2015 13:04

Re: Irritant!

Lot schreef:Ik vind dat vloeken in de auto echt heel irritant. En ik zou maar uitkijken met gebaren maken in het verkeer, je zit veilig in je auto maar ik kan genoeg verhalen van mensen die achtervolgt werden etc. Ik ben ook wel eens een beetje geïrriteerd maar meer dan wat (matig) vloeken doe ik niet.

Ik ben zelfs wel eens achtervolgd om niks. Die man werd kwaad omdat hij er niet meer tussen kon. Had z`n hele gezin in de auto, volgde me tot de parkeergarage en schold me daar de hele huid vol.

Good parenting bro! :silent:

Ik ben daar echt niet bang voor. Als je je niet kan gedragen in het verkeer, mag je dat best weten. Nu 'zeg' ik er wat van en denk je de volgende keer misschien na. Bespaar ik je mogelijk ook nog geld. Want zoiets als stoppen midden op de weg zonder alarmlichten of iets kost je klauwen vol geld als de politie het ziet.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Sep 2015 13:53

Re: Irritant!

Lot schreef:Ik vind dat vloeken in de auto echt heel irritant. En ik zou maar uitkijken met gebaren maken in het verkeer, je zit veilig in je auto maar ik kan genoeg verhalen van mensen die achtervolgt werden etc. Ik ben ook wel eens een beetje geïrriteerd maar meer dan wat (matig) vloeken doe ik niet.

Wat heb jij daar nou voor last van, als een ander dat doet? :wink: Je hoort het toch niet? Ik vind het heerlijk opluchten :banaan:

Ik ben overigens ook wel eens achtervolgd, en iemand heeft mij ook eens "bedreigd" bij het stoplicht. Ik heb geleerd dat je bij ritsen om en om gaat, dus één ertussen, dan een auto die al op de goede baan rijdt, en dan weer één van de andere baan. Zo doe ik dat dus ook altijd. Toen werd de automobilist naast me superboos omdat ik hem er niet tussen liet. Ja sorry hoor, ritsen is om en om, klaar. Ik ga niet de hele wereld ertussen laten. Dus hij zat zo een beetje te gebaren en ik ging wapperen met m'n hand zo van 'rustig aan joh'. En toen stond hij later achter me bij het stoplicht en stapte hij uit. Gelukkig werd het stoplicht groen :smile:

♥♥
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers