Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezocht: afscheidsuitdeelideëen

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Sep 2015 16:59

Gezocht: afscheidsuitdeelideëen

Lekker woord zo he? :smile:

Sorry alvast voor t lange verhaal, 't gaat me echt aan 't hart namelijk.
Volgende week wil ik afscheid gaan nemen van mijn koor in Amersfoort. Ik wil niet heen en weer blijven reizen en ik heb een leuk koor gevonden in Dordrecht waar ik hopelijk na een proefperiode en auditie mag beginnen. Ik zoek dus iets wat ik uit kan delen om ze mijn waardering en dank te laten blijken voor de afgelopen jaren.

Mijn koor is voor mij ontzettend belangrijk geweest altijd, ik ging echt met verschrikkelijk veel plezier op maandagen naar koor en ze hebben mij zo enorm gesteund altijd. In de periode dat ik aan mijn heup geopereerd werd, maar nog veel meer in de periode dat mijn man in het ziekenhuis lag, ik zwanger was, ziek werd, te vroeg beviel en mijn man uiteindelijk overleed. Ze zijn er voor mij geweest, stuurden bossen bloemen, kraamcadeautjes en stapels lieve kaarten en op de avonden zelf was iedereen er voor mij met een arm om me heen en een schouder om op uit te huilen.
Kortom...heel belangrijk!

Ik heb altijd gezegd dat ik in Amersfoort wilde blijven wonen, juist ook vanwege mijn koor. Maar ja de liefde he.
Ik ben er nu echt aan toe om dag te gaan zeggen daar, ik merk dat ik elke keer meer op zie tegen de lange avond. Het kost me gewoon te veel energie en het levert me niet meer genoeg op in vergelijking met de lange reis en het late naar bed gaan.

Wie heeft er tips over wat ik kan uitdelen? Ik dacht aan iets bakken, maar ik wil ook gewoon iets doen om tegen iedereen dankjewel te zeggen. En niet onbelangrijk, we zijn met 70 man/vrouw en ik wil misschien nog iets extra's aan de dirigent geven want ook die is echt een steun voor me geweest. Maar wat?
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 21 Sep 2015 17:04

Re: Gezocht: afscheidsuitdeelideëen

Gelukspoppetjes of klavertjes vier. Dan hebben ze iets blijvends :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Sep 2015 20:05

Re: Gezocht: afscheidsuitdeelideëen

Misschien kan je ook iets blijvends maken voor in de repetitieruimte of wat ze als mascotte mee kunnen nemen naar optredens. Bijvoorbeeld een vandel met het logo van het koor o.i.d.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem167

Bericht 21 Sep 2015 23:04

Re: Gezocht: afscheidsuitdeelideëen

Ik raad je aan om op de website www.eenbeetjegeluk.nl te kijken. Daar heb je klavertjes vier met een kaartje eraan, maar ook andere poppetjes en kleine cadeautjes die je misschien als 'bedankt' aan ze zou kunnen geven. Wij hebben ze aan onze collega's gegeven met een speciale feestweek vorige week - en dat werd enorm gewaardeerd.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Sep 2015 09:45

Re: Gezocht: afscheidsuitdeelideëen

Iets voor de repetitieruimte heeft niet zo veel zin, we repeteren in een gymzaal, gezelliger krijg je 't niet :laughcry: .

Ik vind klavertjes vier op zich wel leuk, maar ik wil eigenlijk iets zelf maken. Iets bakken of knutselen, eventueel met iets gekochts er aan of bij.
Maar ik ben een beetje bang dat dat echt te veel werk is voor 75 man.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 22 Sep 2015 11:29

Re: Gezocht: afscheidsuitdeelideëen

Misschien kun je iets bakken, koekjes of cupcake ofzo met een kaartje eraan, waarop je iedereen bedankt voor de gezellige avonden en steun. Niet alleen bedankt.., maar echt een klein tekstje of gedichtje?

Je hebt ook kleine zakjes met zaadjes van vergeet me nietjes. Met daaraan de tekst dat je hun niet zult vergeten.
Een Merci chocolaatje geplakt op een kaartje, waarop je iets schrijft.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers