Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herfst!

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 21 Sep 2015 15:05

Herfst!

Ik geb geleerd dat vandaag de herfst begint, maar astronomisch begint ie woensdag :12:

Wat vind jij leuk/fijn aan de herfst? En wat juist niet?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 21 Sep 2015 15:08

Re: Herfst!

Ik vind het mooi dat de bomen gaan verkleuren, het cocoonen binnen op minder mooie dagen, ik houd ervan om door de bossen te struinen. Dennenappels en eikels op de grond.
Minder leuk vind ik de regen als ik met de hond wil wandelen. Mits ik naar het bos kan en door de plassen kan banjeren.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem281

Bericht 21 Sep 2015 15:08

Re: Herfst!

De nattigheid is een beetje minder, maar ik houd van de kleuren, het frissere weer, de vroege schemering.. Kaarsjes aan, dekentjes weer op de bank. Wandelen in een gekleurd bos, maar nog genieten van een zonnetje... Heerlijk!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Sep 2015 15:09

Re: Herfst!

Oh ik dacht ook vandaag!

Ik vind het fijn dat de knusse dagen er weer aankomen. Kaarsjes aan, grote mok thee erbij. Heerlijk! Oh en warme truien enzo, ik vind winterkleding vaak wat leuker dan zomerkleding. En natuurlijk nog de mooie herfstkleuren buiten (al vind ik die vallende blaadjes dan weer wat minder leuk). Wat ik minder leuk vind is dat het weer meer gaat regenen en dat je straks weer in het donker van huis moet en ook in het donker weer thuis komt.

♥♥
<<

Anoniem149

Bericht 21 Sep 2015 15:11

Re: Herfst!

Ik hou van herfst! De kleuren inderdaad, de bladeren die van de bomen vallen, de nattigheid en de wind vind ik ook niet heel erg, lekker knusse avonden op de bank met kaarsjes aan, met je regenkaarten lekker door de bossen wandelen en daarna ergens een kop thee drinken.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 21 Sep 2015 15:11

Re: Herfst!

Ik vind de temperatuur fijn om hard te lopen. Tijdens het hardlopen hou ik wel van koele lucht.
Als ik nergens heen hoef vind ik het ook fijn om met een fleecedeken en een kop thee op de bank naar de regen te kijken. Ook vind ik het fijn om naar de regen te luisteren terwijl ik in bed lig.

Regen als ik fietsend of lopend ergens heen wil vind ik minder leuk.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 21 Sep 2015 15:18

Re: Herfst!

De gezelligheid, lekker binnen met kaarsjes aan. Iedere avond wel iets leuks op tv. De geuren en de kleuren, vooral in het bos. Ik hou van najaar kleding, warme sjaals, leuke laarsjes en leren jasjes.
Wat ik niet leuk vind is die regen en wind. Maar ja dat hoort er nou eenmaal bij.
<<

Anoniem321

Bericht 21 Sep 2015 15:22

Re: Herfst!

Ik heb niet echt een hekel aan de herfst. De lagere temperaturen vind ik nu ook wel weer fijn. Het is lekker fris buiten en niet meer zo warm om schoon te maken/te sporten/slapen -noem maar op.

In het bos kan het ook zo fijn zijn in de herfst. Het ruikt dan zo lekker vind ik! En de mooie herfstkleuren!

Waar ik wel een beetje moeite mee heb is dat het nu 's ochtends weer later licht wordt. Vanmorgen viel het me echt op. Ik sta om 7 uur op en het was nog een beetje schemerig. :( 's Avonds vind ik het niet erg. Dan gaan de gordijnen dicht en de pelletkachel aan.. Gezellig!
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 21 Sep 2015 19:05

Re: Herfst!

Avondjes met dekentjes, kopjes thee en series en films op de bank. Kaarsjes aan, gezelligheid. Dat is herfst wat mij betreft.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 21 Sep 2015 19:12

Re: Herfst!

Ik hou zo van de herfst! Mijn favoriete seizoen vol gezelligheid, mooie natuur, kruidige thee en cake, gezelligheid in huis, openhaard aan, zonnige koude ochtendwandelingen, de geur van buiten. Ik vind het geweldig, mijn man en ik zijn beide in de herfst jarig dus gewoon een fijn seizoen. Heel veel mensen vinden mij raar hierom.

Sam, ik kwam alleen even op het forum om te kijken of je al bevallen was. :D
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 21 Sep 2015 19:24

Re: Herfst!

Raar om de herfst?
Ik denk dat ik de herfst eigenlijk ook het mooist vindt.

Lief SG! Was het maar zo'n feest ;)
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 21 Sep 2015 19:27

Re: Herfst!

Ik vind de herfst leuk vanwege het vallen van de blaadjes, kastanjes, eikels en dennenappels. De nattigheid vind ik minder leuk.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem201

Bericht 21 Sep 2015 19:29

Re: Herfst!

De kleuren. Ik hou er met name van als de zon schijnt, fijne temperatuur, gekleurde bladeren en dan het bos in. Daar kan ik echt oprecht van genieten.
Ook ben ik in de herfst jarig en ik vind dat toch het mooiste seizoen.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 21 Sep 2015 20:22

Re: Herfst!

Leuk eraan vind ik de mooie herfstkleuren, lekker door het bos wandelen op een zonnige herfstdag.
Niet leuk dat het eerder donker wordt, dat gaat snel! En dat het zo regenachtig/grijs weer is vaak. Daar word ik down van.
O en dat hier in huis dan iedereen omstebeurt verkouden wordt. De jongste heeft ook een nare hoest.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 21 Sep 2015 20:27

Re: Herfst!

Ik vind het heerlijk dat het weer vroeger donker wordt! En kastanjes zoeken.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Geel

Bericht 21 Sep 2015 20:45

Re: Herfst!

Ik vind de herfst ook heerlijk! Vaak is het nog prachtig weer, niet te warm, niet te koud. Het enige wat ik minder leuk vind, is dat het 's avonds vroeg(er) donker is, terwijl ik vaak 's avonds tot leven kom en van alles wil gaan doen.
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 21 Sep 2015 21:00

Re: Herfst!

Toen ik 17 jaar was had ik een bijbaan als pompbediende en mijn baas was de 65 jaar al ruim gepasseerd (Hij wilde met pensioen, maar zijn enige zoon wilde de pomp niet overnemen en dus ging hij verplicht door). Mijn haar zat altijd strak in de haarlak. Op een dag waaide het heel erg hard en had mijn baas net uitgevonden dat ik een eetstoornis/depressie had en hij zei:"Maura, stop nu toch eens met die haarlak. Hoe kan de wind jouw zorgen nu opvangen als je ze met haarlak vast zet op je hoofd?" Ik had nog nooit zoiets idioots gehoord. Niet veel later ben ik overgestapt op Bryllcreme en ik liep op een herfstige dag door de wind. Noem me knettergek, maar opeens snapte ik wat hij bedoelde. Dat is dus ook het lekkerste van de herfst, het feit dat ik door de wind loop en het lijkt of de wind mijn zorgen oppakt en ze laat wegwaaien.
<<

Anoniem216

Bericht 21 Sep 2015 21:02

Re: Herfst!

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 16 Okt 2017 18:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pitty

Bericht 21 Sep 2015 21:35

Re: Herfst!

Statistisch gezien valt er in de zomer meer regen dan in de herfst :-)

Maar, ik heb er ook zin in!
<<

Anoniem168

Bericht 22 Sep 2015 21:32

Re: Herfst!

Fijn vind ik dat de temperaturen weer wat beter te handelen zijn voor mij. En ik hou van de kleuren van de herfst. En eindelijk strandweer! (voor mij, haha). Wat is er beter dan uitwaaien op het strand en warme chocolademelk met slagroom daarna!

Minder vind ik het tekort aan daglicht. En de nattigheid.
<<

Anoniem149

Bericht 22 Sep 2015 22:36

Re: Herfst!

Nu vind ik het ook heerlijk. Zit ik lekker op de bank na het werk, kop thee en wat lekkers erbij, iPad op schoot, buiten regent het. Heerlijk!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 23 Sep 2015 06:15

Re: Herfst!

Tien voor half 11 vanmorgen is het eindelijk herfst. Ik vind dit het mooiste seizoen. De mooie kleuren, de heerlijke geuren en af en toe een regendag. Ik ben er klaar voor.
10-08-2017 ♥
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 23 Sep 2015 08:30

Re: Herfst!

Ik hou ook van de herfst! Een boswandeling maken ergens in oktober als de zon schijnt maar het hele bos al verkleurd is en ruikt naar gevallen bladeren :heart: . En een lekker warm vest aan maar nog geen jas als het nog een beetje warm is. Oh en ik ben gek op een herfstbokbiertje in de middagzon, maar die sla ik dit jaar helaas maar even over ;-)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers