Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Open Huizen Route

<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Okt 2013 13:15

Re: Open Huizen Route

Gekkie gefeliciteerd! wat fijn zeg!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem186

Bericht 12 Okt 2013 18:08

Re: Open Huizen Route

Wat fijn, gekkie!
Dat beetje verlies ben je zo vergeten!

Annie, nu jullie nog!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 12 Okt 2013 19:55

Re: Open Huizen Route

Als troost ziin we vandaag maar naar een nieuwe vloer gaan kijken voor het nieuwe huis :thumbup:
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 12 Okt 2013 22:17

Re: Open Huizen Route

Wauw GeKKie wat moet dat een enorm geweldig gevoel zijn dat je gewoon je huis hebt verkocht! Gefeliciteerd!!

De gedachte alleen al maken me al bijna aan het huilen. Als je iets zó graag wil en nog gewoon lukt ook. Ik denk echt mocht en wij ons appartement verkopen dat ik echt sta te huilen als een klein kind dat net de hoofdprijs in de loterij heeft gewonnen. Zo enorm blij en opgelucht zou ik dan zijn.

Hoe gaat het bij jullie Annie24?
<<

Anoniem75

Bericht 12 Okt 2013 22:24

Re: Open Huizen Route

Travel schreef:Ik kijk nu pas in dit topic.

Razz: ik wil even zeggen dat ik je helemaal begrijp! Ons appartement staat ook te koop en ik wil zo graag weg. Zou graag bij de advertentie willen zetten : Bij aankoop van dit appartement ontvangt u een reis/meubel/klus-cheque ter waarde van xxxx,- ! Pfff ik kan er soms heel moedeloos van worden. Ik heb mijzelf nu maar voorgenomen: kom op travel.....niet elke keer sago van worden, over 5 jaar zit je vast ergens anders! (ik heb er maar 5 jaar van gemaakt....alles wat eerder is valt dan weer mee ;-) ) hahaha
hoop dat er snel kopers voor je komt, snap je in ieder geval helemaal.


Ik lees dit nu pas maar echt hè wat een vervelend gevoel geeft dat hè. Ik heb echt het gevoel dat ik vast sta in m'n eigen leven. Ik wil zo graag een andere woning met wat meer ruimte voor de kindjes straks. Ik wil ze zó graag hun thuis geven en voor mij voelt dit gewoon niet (meer) als thuis. Ik kan het niet goed uitleggen maar het voelt gewoon of ik mijn kinderen niet alles kan geven op de een of andere manier.

Ik probeer me er ook niet meer al te druk over te maken maar toch wordt je er iedere dag mee geconfronteeerd. Hoe lang staat dat van jullie te koop en jij woonde ook in Brabant toch?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 12 Okt 2013 22:32

Re: Open Huizen Route

Razz; :hug: voor jou. Hier staat het even stil. We hopen maandag op een reactie :yes:
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 12 Okt 2013 22:49

Re: Open Huizen Route

Spannend! Ik zal voor je duimen!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 14 Okt 2013 12:08

Re: Open Huizen Route

Nog niks gehoord :(
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 15 Okt 2013 11:55

Re: Open Huizen Route

Verdorie Annie24 :(
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 16 Okt 2013 15:08

Re: Open Huizen Route

Razz schreef:
Travel schreef:Ik kijk nu pas in dit topic.

Razz: ik wil even zeggen dat ik je helemaal begrijp! Ons appartement staat ook te koop en ik wil zo graag weg. Zou graag bij de advertentie willen zetten : Bij aankoop van dit appartement ontvangt u een reis/meubel/klus-cheque ter waarde van xxxx,- ! Pfff ik kan er soms heel moedeloos van worden. Ik heb mijzelf nu maar voorgenomen: kom op travel.....niet elke keer sago van worden, over 5 jaar zit je vast ergens anders! (ik heb er maar 5 jaar van gemaakt....alles wat eerder is valt dan weer mee ;-) ) hahaha
hoop dat er snel kopers voor je komt, snap je in ieder geval helemaal.


Ik lees dit nu pas maar echt hè wat een vervelend gevoel geeft dat hè. Ik heb echt het gevoel dat ik vast sta in m'n eigen leven. Ik wil zo graag een andere woning met wat meer ruimte voor de kindjes straks. Ik wil ze zó graag hun thuis geven en voor mij voelt dit gewoon niet (meer) als thuis. Ik kan het niet goed uitleggen maar het voelt gewoon of ik mijn kinderen niet alles kan geven op de een of andere manier.

Ik probeer me er ook niet meer al te druk over te maken maar toch wordt je er iedere dag mee geconfronteeerd. Hoe lang staat dat van jullie te koop en jij woonde ook in Brabant toch?


Ja ik snap wat je probeer te zeggen. Wil ook zo graag meer ruimte voor mijzelf, en voor onze dochter. Daarbij willen we graag meer kindjes en heb ik mijn man gezegt dat we daar pas ooit voor gaan als we een ander huis hebben. En ik wil een tuin! Ik wil mijn dochter een glijbaan/schommel/zandbak/skippybal/tuinhuisje etc geven :angel: :thumbup:
Staat nu bijna 2 jaar te koop, en wonen tussen Rotterdam en utrecht in.
Dit voelt voor mij ook niet als thuis, koop niks meer voor het huis omdat ik denk.....bewaar mijn geld voor het " echte" huis.

we hebben er maar 1 nodig! zsm aub :angel:
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem87

Bericht 16 Okt 2013 17:35

Re: Open Huizen Route

Nog iets gehoord Annie24?

Mijn kijker is vanmiddag weer geweest. Ze twijfelt tussen mijn huis en een ander huis. Ik heb goede hoop, want mijn huis is mooier, betere buurt, beter/groter balkon, heeft een lift ipv trap.. Maarja, je weet het nooit! Maandag gaat de makelaar haar sowieso weer bellen, spannend!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 16 Okt 2013 20:40

Re: Open Huizen Route

Helaas :( Althans, het is nog geen 100% nee, maar ook geen 100% ja. Het komt er op neer dat we eigenlijk nog steeds niets weten.

De makelaar heeft gister gebeld naar de kijker met de smoes of er nog vragen waren en in de hoop dat hij dan ja of nee zou zeggen. Dat zei hij niet, maar er waren ook geen vragen meer, alles was duidelijk.

Mijn vriend heeft via de whats app contact met de dochter van de kijker en die stuurde net een uurtje geleden een berichtje dat haar vader er nog niet uit is. Hij is wat dingen aan het uitzoeken wbt financien enzo. Ze zei letterlijk in het berichtje dat het geen nee is, maar ook nog geen ja.

Zelf hebben we er nu wel een streep onder gezet en gaan er vanuit dat dit op niets uitloopt. Wordt het toch nog een ja zijn we dolgelukkig, maar anders is het jammer en zien we er maar het positieve van in, namelijk dat we nu op ons gemak van dit huis naar het nieuwe huis kunnen verhuizen ipv eerst nog een tussenwoning zoeken voor een maand of 3.
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 17 Okt 2013 06:41

Re: Open Huizen Route

Gister is het voorlopig koopcontract door ons getekend, nu heeft de koper nog 3 dagen bedenktijd.
Morgen zal er een bouwkundige keuring zijn.
De makelaar denkt dat ze daarna wel zullen tekenen.
Ik ben benieuwd!!!!
En dan is het afwachten of ze de hypotheek rondkrijgen!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers