Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips voor weekendje Utrecht gezocht!

<<

Anoniem238

Bericht 20 Sep 2015 17:00

Tips voor weekendje Utrecht gezocht!

Het laatste weekend van oktober gaan mijn moeder ik 3 dagen naar Utrecht toe.
We zijn nu weer bezienswaardigheden / activiteiten aan het inventariseren en hebben nu het volgende bedacht:

• 2 theatervoorstellingen
• Rondvaart Utrecht
• Tentoonstelling 'Heksen in avonduren' in Catharijnenconvent
• Museum Speelklok
• Domtoren beklimmen
• Nederlands Volksbuurtmuseum
• Boerenmarkt
• Film

Dan heb ik de volgende vragen...
- Wie heeft er nog tips van bezienswaardigheden / activiteiten in Utrecht
- Wie weet betaalbare eetcafés?
<<

Anoniem174

Bericht 21 Sep 2015 15:47

Re: Tips voor weekendje Utrecht gezocht!

De Markt is leuk om te lunchen, daar hebben ze echt de lekkerste broodjes carpaccio :D .
En bij Le Connaisseur kun je goedkoop een 3-gangen menu eten (€19,50). Is al wel jaren geleden dat ik er ben wezen eten. Maar toen was het erg lekker.
En ga een broodje Mario halen aan de Oude Gracht. :D
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 21 Sep 2015 16:31

Re: Tips voor weekendje Utrecht gezocht!

De Markt is ook leuk voor avond eten. Als die vol is kun je ook naar "Naast de markt" die zit, heel verrassend, er naast haha.

In dit topic vond ik leuke tips staan voor de lunch: post662500.html?hilit=utrecht#p662500

Het centraal museum schijnt ook leuk te zijn.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers