Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stelling #16: Transgender in je omgeving

<<

Anoniem201

Bericht 21 Sep 2015 19:01

Re: Stelling #16: Transgender in je omgeving

Nougat wbt een vader als transgender. Uiteraard probeer je het te accepteren. Maar wanneer je vader compleet veranderd op psychisch niveau dan wordt het toch moeilijker.
Ik heb daar vooral moeite mee dat hij met name dood ongelukkig is ipv gelukkig zoals hij gehoopt had.
Als dat zo was geweest was het wellicht makkelijker.
<<

Anoniem125

Bericht 22 Sep 2015 08:46

Re: Stelling #16: Transgender in je omgeving

Dat lijkt me heel moeilijk voor jullie Aurora. Je wil de mensen van wie je houdt natuurlijk graag gelukkig zien. Ik hoop dat je vader zich snel beter zal voelen in zijn eigen lijf. Ik denk dat dit typisch zoiets is waarvan je pas kan zeggen hoe je ermee omgaat als je er ook daadwerkelijk mee te maken hebt. Iedereen kan wel heel makkelijk zeggen dat ze er geen enkel probleem mee zouden hebben, maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is als het je eigen vader betreft. Sterkte.
<<

Anoniem201

Bericht 22 Sep 2015 11:17

Re: Stelling #16: Transgender in je omgeving

Dank je. Precies dit moet je van dicht bij meemaken om te weten hoe je eigen reactie zal zijn.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 22 Sep 2015 11:47

Re: Stelling #16: Transgender in je omgeving

Wat heftig Aurora! Je vader was al niet gelukkig in zijn lichaam en dan kiest hij ervoor om te gaan worden hoe hij zich voelt en dan gaat het helemaal verkeerd. Lijkt me heel moeilijk en frustrerend en snap dat het voor jou ook erg moeilijk is.

Mooi verhaal van de vrouw in jouw dorp Maura! Is idd mooi aan kinderen dat zij niet veroordelend zijn.

Verder sluit ik mij bij nougat haar beide reacties aan.

Mijn ex met wie ik 4 jaar een relatie heb gehad en waar ik nog steeds goed bevriend mee ben heeft onlangs verteld dat hij transgender is. Vond ik heftig om te horen en tegelijkertijd verklaarde het wel veel dingen die niet goed gingen tijdens onze relatie. Hij heeft zijn transgender gevoelens lange tijd proberen te onderdrukken maar ze bleven terugkomen en hij heeft er nu voor gekozen om er echt wat mee te gaan doen..Vind ik erg moedig van hem en ik hoop dat hij zich ook echt gelukkiger gaat voelen!

Het is tegenwoordig denk ik wel 'makkelijker' transgender te zijn dan vroeger. Je kunt op internet veel info vinden en ook makkelijk met anderen in contact komen.. en kleding e.d. shoppen via internet is ook erg fijn.
-Jeg har det som plommen i egget-
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers