Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

<<

Anoniem154

Bericht 24 Sep 2015 19:34

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Eens met bovenstaand. Ik vind het vrij 'bijzonder', al heb ik geen medische achtergrond. Dus ik reageer puur op basis van mijn gevoel.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 24 Sep 2015 20:00

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Ik vind het eerlijk gezegd al een paar dagen een raar en onsamenhangend verhaal. Maar goed, misschien ken ik de volledige informatie gewoon niet. Mag wel hopen dat als het mij ooit zou overkomen dat het ziekenhuis niet zo makkelijk is met naar huis sturen. Zou me daar niet prettig bij voelen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 24 Sep 2015 20:07

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Monte schreef:Ik vind het eerlijk gezegd al een paar dagen een raar en onsamenhangend verhaal. Maar goed, misschien ken ik de volledige informatie gewoon niet. Mag wel hopen dat als het mij ooit zou overkomen dat het ziekenhuis niet zo makkelijk is met naar huis sturen. Zou me daar niet prettig bij voelen.


Nou inderdaad.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem148

Bericht 24 Sep 2015 20:09

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Monte schreef:Ik vind het eerlijk gezegd al een paar dagen een raar en onsamenhangend verhaal. Maar goed, misschien ken ik de volledige informatie gewoon niet. Mag wel hopen dat als het mij ooit zou overkomen dat het ziekenhuis niet zo makkelijk is met naar huis sturen. Zou me daar niet prettig bij voelen.


Dit was mijn gedachten ook.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Sep 2015 20:11

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Ik vind het vooral heel erg kut voor Maura. Sterkte Maura!
#teammaple🍁
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 24 Sep 2015 20:30

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Serieus, gaan jullie nu over mijn rug en die van mijn vriend mijn verhaal in twijfel trekken. Hoe durven jullie! Ik mag hopen dat jullie het nooit meemaken, want ik geloof dat jullie nog niet half door hebben hoe zo'n impact dat heeft op een mens, de omgeving en onze relatie. Mijn vriend jankt zich de ogen uit zijn hoofd, heeft paniek op paniek aanval, omdat hij weet dat als hij zijn hele leven niet aanpast hij dood gaat en dat zelfs als hij zijn leven aanpast niet weet of hij hiermee verder kan leven. Hij kan eraan bezwijken. Maar zonder zelf medische kennis te hebben mijn verhaal in twijfel trekken? Nee, dan moet je trots op jezelf zijn. BAH!

Nee, jullie zijn niet op een zaterdagmiddag naar het ziekenhuis gereden met een ambulance, jullie zijn niet van top tot teen onderzocht, je hebt geen enkele emotie gekend, je hebt je vriend niet tot twee keer toe zijn wegglijden met alle angsten van dien, nee je hebt het niet meegemaakt. Maar ow God, wat weten jullie goed dat het maar een onsamenhangend verhaal is. Wat een LEF!
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 24 Sep 2015 20:35

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Aurora schreef:Het kan aan mij liggen of dat ons beleid hier in het ziekenhuis anders is, maar naar huis?
Gisteren op de ic wat ik ook al apart vond daar dat hij eerst (zoals jij verteld) met spoed heen ging en nog geen enkele uren later weer terug op de afdeling zonder bewaking??
En dan nu nog geen dag later hup naar huis. Leefregels mee, medicijnen mee en that's it. En dat met een pompfunctie van 17%?
Ik vind het nogal wat hoor.

Nou wat dacht je van mij? Ik heb de hoorn erop gegooid en ben naar het ziekenhuis gesjeesd. Ik was aan het koken, het voor stond nog aan toen ik uren later thuiskwam. Ik heb de verpleegsters gevraagd of ze niet goed wijs zijn, want IK wil mijn vriend op deze manier niet in huis hebben. Wat als het niet goed gaat? Wat moet ik dan?

De uitleg was dat hij stabiel is. Zijn hart is dagen achtereen aan de monitor geweest en hij is stabiel bevonden. Stabiel genoeg om nog drie maanden aan de pillen te zitten en in bed te liggen thuis. Maar ach, het klinkt jou vreemd in de oren, dus het is per definitie niet waar. Hij kan verdomme nog niet eens van zijn slaapkamerdeur naar het keukentje lopen zonder er compleet kapot van te zijn. Maar hij is stabiel en moet dus thuis verder uitzieken. Dat is hier het beleid. Ze hebben gisteren zijn buurman naar huis gestuurd, vandaag was hij er al weer.
<<

Anoniem201

Bericht 24 Sep 2015 20:43

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Hallo je hoeft je niet zo aangevallen te voelen. Ik vind het alleen raar en mede doordat hier het beleid anders gaat. Dat mag ik toch wel uitspreken. Ik zeg nergens dat ik jou niet geloof dus relax.
<<

Anoniem149

Bericht 24 Sep 2015 20:47

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Maar Maura heb je aangegeven dat je het er eigenlijk niet mee eens bent? En als hij tussendoor op de IC heeft gelegen vind ik dat stabiele ook niet waar (dit is geen aanval op jou, vind het gewoon raar van het ziekenhuis). Ik zou echt op mijn strepen gaan staan als ik in zo'n situatie zou zitten.
<<

Anoniem154

Bericht 24 Sep 2015 20:48

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Wat aurora zegt. Ik vind het echt een vreemd beleid, that's it.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 24 Sep 2015 20:52

Re: Mijn vriend ligt op de hartbewaking...

Op verzoek van de TO gaat het topic op slot.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers