Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Sep 2015 13:21

Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ja, ik ben er vroeg bij dit jaar maar ik heb het grootste gedeelte van de cadeaus al binnen voor J. Hebben jullie al wat gekocht of al ideeën voor cadeautjes? Of ben ik de enige enthousiasteling?

:paard:
Laatst gewijzigd door Isabel_ op 18 Sep 2015 13:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Sep 2015 13:23

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Toevallig hebben we gisteren crêpe-papier gehaald wn vouw/knutselblaadjes.
Dat worden schoencadeautjes of gaan in de zak.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 18 Sep 2015 13:26

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ow, ideeën nog niet echt van wat we zullen halen.
Zijn wel marktplaats aan het bekijken voor Playmobil


M.aaike;
- dora onderbroek en hemd
- little pony
- gordel/nekbeschermers
- dvd barbrapapa

A.nouk;
- Strijkkralen, set, plankjes en losse kralen
- aardbeienplantjes (met vruchten)
- spel knibbel, knabbel huisje
- kleed met led-verlichting Ikea (väntad) 39,95
- speelgoed gitaar (op batterijen)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Sep 2015 13:27

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Leuk Dora!

Ik ben nog alleen op zoek naar een cadeau van rond de €20 wat het "grote" cadeau voor J. wordt. Iemand ideetjes? Kleine dingetjes heb ik allemaal al. En ik wil nog een pyjama kopen (traditie).

Dora: Jij woont ook in Brabant toch? Wij kopen playmobil altijd bij Cranenbroek. Dat scheelt echt heel veel geld in vergelijking met speelgoedzaken en webshops. Nu staat er nog niet zoveel maar vanaf half oktober moet je voor goede koopjes er snel bij zijn!
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 18 Sep 2015 13:38

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Wij hebben nog niks in huis, maar ik heb wel een lijstje waar ik steeds dingen bij zet als me iets te binnenschiet.
Tot nu toe staat daar op:

D:
Cd-Speler
Playmais
Poppen co-sleeper
Poppenkleertjes
Paraplu
iets van Frozen
Verkleedkleren ( frozen)
Stickat ( gordijn Ikea om een hut van haar Kura half hoogslaper te maken)

F
Houten treinbaan
Accessoires treinbaan
Houten garage waar treinbaan op aan te sluiten is
Paraplu
Stoepkrijt
Verkleedkleren
Speelgoed gitaar ( ik doe gelijk inspiratie op hier haha)
Dit is voor bij ons thuis en bij mijn ouders en schoonouders. Ze krijgen denk ik ook nog allebei een voorleesboek.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 18 Sep 2015 13:42

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik ben al wel vast aan het kijken, heb ook wat dingetjes verzameld al, maar nog niet veel. En ik kijk nog wat er voor Sint en wat voor Kerst wordt.

Voor dochter heb ik:
Wat pinypon poppetjes voor in de schoen (heb via een verkoophoek wat poppetjes met accessoires gescoord)
Dvd Brave
Dvd Raratouille
Setje klei van play Doh
Een barbie

Voor zoon heb ik:
Pyjama
Dvd Cars
Dvd Wall-E

Verder nog niets. Maar ik wacht voor dochter ook altijd eerst haar verjaardag eind oktober nog af voor de meeste dingen, want daar krijgt ze ook genoeg. Ik heb wel alvast heel veel frozen spul ingeslagen bij kruidvat, dat zal deels voor de feestdagen zijn en deels gegeven worden door bijv mijn opa's en oma's want die kunnen zelf er niet meer op uit om iets te kopen. Wat dan overblijft schuif ik door naar de feestdagen. Voor zoon wil ik nog gaan kijken voor iets bij zijn toet toet garage en ik denk nog wat van grimm's. En verder de komende tijd maar even rondkijken en hier meelezen voor inspiratie.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 18 Sep 2015 13:43

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik heb al enkele dingen boven op zolder, meeste gekocht op een rommelmarkt of in de aanbieding..
- houten kaptafeltje
- insteekkralen
- nijntje spelletje met kleuren
- vormpjes in steken
- nep horloge als armbandje
- duplo, maar daar doet ze helaas niks mee wat ze hier beneden heeft
- en nog wat kleine dingen

Tegen die tijd wil ik ikg nog een pyama, en knutselullen. Mss iets van een dvd. Verkleedkleren/nep chique schoentjes.
Qua grotere dingen zou ik het eigenlijk niet weten
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem255

Bericht 18 Sep 2015 13:44

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Hier krijgen beide een Mobigo en 2 spelletjes erbij.
Verder wil ik ze beide zo'n grote bak met lego stenen geven. Voor onze zoon heb ik nog cars auto's liggen en voor dochter koop ik denk ik nog iets van lego Friends of die draakjes die je nu op tv voorbij ziet komen.
En verder niks. Ik ben zo klaar met al die kleine losse rommel. Het huis barst uit zijn voegen van het speelgoed dus we hebben nu voor 1 groot (duurder) cadeau gekozen en nog 1 of 2 kleinere dingen erbij.

Onze zoon is 4 dagen voor Sinterklaas jarig dus daar moet ik ook nog wat voor bedenken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Sep 2015 13:44

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik heb echt nog geen idee, ze zijn eerst nog allebei jarig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Sep 2015 13:48

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Verkleedkleren zijn ook leuk Vancity_girl. Ga ik nog eens over nadenken. J. heeft een prinsessenjurk uit de Efteling waar ze gek op is.

Ik heb nu:
- klein doosje Duplo
- Bumba houten nopjes puzzel
- Kleurboek Nijntje
- Nijntje mini memory
- flapjesboek "Van wie zijn die billen?"

En dan zoek ik, dus nog een groter cadeau van rond de €20. Dit is trouwens alleen voor bij ons thuis. Mocht J. echt heel veel cadeaus krijgen bij de opa's en oma's, dan schuif ik een gedeelte van onze cadeautjes naar kerst en/of haar verjaardag.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 18 Sep 2015 13:53

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Voor zoon weet ik trouwens ook nog wel meer, maar zit ook met zijn verjaardag in februari. Wil nog wel een klein beetje inspiratie overhouden voor tegen die tijd. Lastig hoor, tegenwoordig hebben de meeste kinderen ook zo ontzettend veel! De mijne wel in elk geval.. Aan de ene kant hartstikke leuk, aan de andere kant ben ik net als Mien wel een beetje klaar met vooral al die losse rommeltjes.

Wat ik voor zoon nog leuk vind (maar denk dat ik daarvan een groot deel voor zijn verjaardag wil geven/vragen):
Toet toet auto trailer
Nachtlampje van Aloka
Cd-speler
Grimm's regenboog
Grimm's dienblad met poppetjes
Loopfiets
Driewieler

Veel speelgoed voor zijn leeftijd zoals houten puzzels, keukentje en accessoires, little people, etc. hebben we nog van de oudste. Dus voor hem zijn het vooral dingen zoals de toet toet garage met toebehoren en wat extra auto dingen voor nu. En wat meer houten speelgoed lijkt me leuk. Denk dat tegen zijn derde wel het overgrote deel meisjesachtig is van wat we nog hebben en dan zal hij vast ook meer een eigen smaak hebben of ergens fan van zijn. En dan heb ik nog niet eens twee kinderen van hetzelfde geslacht en toch al zo'n moeite met dingen verzinnen, oeps!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 18 Sep 2015 13:54

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik heb nog niks gekocht. We zetten het als ze wat leuks zien op hun lijstje en ik zie tegen die tijd wel wat ze het liefste willen hebben.
2010 2012
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 18 Sep 2015 13:57

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Oja hier het lijstje voor dochter, in eerste instantie voor haar verjaardag en vervolgens voor de feestdagen:
Klemspotje voor onder bed
Kinderparfum
Pinypon
Klei van Play Doh
Barbies van Disney prinsessen
Playmobil
Lego Friends
My little pony
Dekbedovertrek Frozen
Nieuwe fiets (die krijgt ze van mij)
Trampoline
Nieuw gympak
Nieuwe gymschoentjes
Zwemtas
Nieuw badpak
Nieuwe badponcho of zwemhanddoek
Barbiehuis

Wat ik al heb liggen voor verjaardag of feestdagen:
Kinderparfrum
Gelpennen Frozen
Play doh
Barbie
Ludo Frozen
Pyjama Frozen 2x
Shirt Frozen
Memory Frozen
Douchegel Frozen

En oma en oom hebben al:
Rugzak Frozen
Knutselset Frozen
Magiclip poppetjes Frozen
<<

Anoniem205

Bericht 18 Sep 2015 14:01

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik weet het nog niet... Ik denk dat we dit jaar nog geen Sinterklaas vieren. Hij is net anderhalve week daarvoor 1 jaar geworden, dus ik vind het wat veel allemaal. Misschien wel dingen als pyjamas enzo. Als hij het concept cadeautjes uitpakken snapt, doen we wel wat om uit te pakken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Sep 2015 14:02

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Yrsa wil heel vaak dingen hebben die ze in filmpjes ziet en die hier niet te koop zijn, die bestel ik dan via Amazon.de. Vorig jaar wilde ze speelgoed van de Octonauts, dit jaar wil ze een paar bijzondere My Little Pony's die je hier niet kunt krijgen. Dus misschien dat ze dat voor Sinterklaas ook wil.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2015 14:27

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Dan is het maar goed dat Sinterklaas niet in Nederland woont Susan :P
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Sep 2015 14:44

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik vind het juist altijd wel leuk, die aparte dingetjes. Heel soms zijn het wel dingen die ik echt zonde van het geld vind, dan betaal je het dubbele omdat het via een of andere externe verkoper gaat en dan vind ik het zonde als ik kijk naar wat je er dan uiteindelijk voor hebt. Dan zeg ik gewoon dat dat alleen in Amerika te koop is en dat ik/Sinterklaas daar niks kan kopen omdat het te ver is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem134

Bericht 18 Sep 2015 14:51

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik heb nog niet veel liggen en vind het vooral voor N. lastig, we hebben zoveel speelgoed van haar zus (en veel speelgoed vind ze helemaal niet leuk) dat ik daar eens goed over na moet denken.

T. wil iets van paarden, frozen, prinsessen en make up zei ze. Dus daar gaan we naar kijken.

Meiden krijgen ook altijd wel iets praktisch wat ze leuk vinden (sokken/pyjama/ondergoed/jurkje etc.)

Ik denk dat T. met haar verjaardag/kerst ook iets krijgt van schoolspullen (tas, beker, broodtrommel, gymschoentjes).
<<

Anoniem148

Bericht 18 Sep 2015 15:14

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Heb houten speelgoed voor bij de opa's en oma's en voor bij ons. Verder niets
Via voordeelsparen met korting kunnen kopen.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 18 Sep 2015 15:40

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik heb dus echt geen idee nog. Ik had in gedachten om voor Isam en Nora een bureau te kopen en dan wat bureauspulletjes erbij maar nu hebben we afgelopen week twee bureaus met bijbehoren gekregen van de werkgever van een vriendin. Dus dat wordt hem nu niet meer. Ik wil ook niet allemaal van die rotzooi dingen die weer ergens in de kast belanden en er pas weer uit komen als ze weg gaan.
Voor Amani heb ik ook echt geen idee, ik stik in het speelgoed en 4 dagen later is ze ook al jarig. Kleren heeft ze eigenlijk ook al wel genoeg.

Ik moet de komende tijd maar eens noteren wat ze in de winkels allemaal aanwijzen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Sep 2015 15:52

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik heb al wat spullen op zolder liggen, wat paarden playmobil en het circus van playmobil wat in de aanbieding was, twee disney barbie poppen en een knikkerbaan met domino steentjes.Twee evi poppetjes met auto. Maya de bij hama kraaltjes. Het is voor kerst of sinterklaas.

Ze zijn ook nog jarig, daar heb ik een lijstje voor online gemaakt, en ik vraag hun nu ook wat meer wat ze willen hebben. Op hun verjaardagslijstje staat een tiara en prinsessenstafje, paraplu, zaklamp, wat puzzels, make-up doos, verschillende spelletjes Wil ook nog niet te veel kopen als ze straks hun lijstje voor sinterklaas maken zou ik het sneu vinden als ze niks van hun lijstje krijgen.
:heart: :heart: 2011
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 18 Sep 2015 16:47

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

N. krijgt voor Sinterklaas waarschijnlijk het Playmobil kinderziekenhuis en wat losse setjes die erbij horen. Verder nog geen idee.

Voor Kerst heb ik nu een cd speler in gedachten. Of de TipToi wereldbol.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 18 Sep 2015 16:59

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

F is nu helemaal gek van brandweerman Sam en Paw Patrol dus daar wil hij allemaal dingen van hebben.

Verder heb ik al een kraan, puzzel en gereedschap gehaald voor hem. Had ook een VW hippie bus maar die had die al gevonden en ik ben bang dat hij het besef heeft dat hij weet dat die bus bij mama in de auto lag.
<<

Anoniem154

Bericht 18 Sep 2015 17:12

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Schoencadeaus heb ik al. En voor de jongste een doos Playmobil.
Voor de oudste wil ik heel graag Lego kopen, maar heb nog geen idee welke serie.

Ga zo naar een kleding- en speelgoedbeurs, dus wellicht zie ik daar iets leuks.

Heb een gratis oude houten autobaan via een weggeefhoek gekregen, die ga ik opknappen voor de jongste.
De oudste krijgt op mijn werk lego,thuis weet ik het nog niet...kan niets geschikts vinden qua lego. Of het is veeeeel te duur.
Laatst gewijzigd door Anoniem154 op 11 Okt 2015 21:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 18 Sep 2015 17:59

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Oo ik mag dit jaar ook een cadeautje kopen met Sinterklaas. Snapt ie natuurlijk niks van maar vind t zelf zo leuk.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers