Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 30 Nov 2015 17:33

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Wat lief dat jullie daaraan gedacht hebben Maia!

Wij vieren zaterdag Sinterklaas en ik hoop eigenlijk dat schoonouders zich wel een beetje ingehouden hebben zodat dochter niet volledig overspoeld wordt. Mochten ze erg veel hebben gekocht, dan denk ik dat ik misschien een paar van onze eigen cadeautjes eruit laat voor een iets later moment. Ze heeft al wel heel onverwacht 1 Sinterklaascadeautje gehad van andere opa en oma, een klein keukentje. Al tilt ze die vooralsnog liever op (plastic) om mee rond te lopen dan dat ze oog heeft voor wat ze er verder mee kan haha.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Dec 2015 15:05

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik heb net nog twee dingen uit de 50% bak van Albert Heijn gehaald. Frozen-stempels voor 75 cent en een Elsa om te beschilderen voor 2,50. Ik weet alleen nog niet of die de zak in gaan of dat ik ze laat liggen voor onder de boom. Ze krijgt dan ook Frozen-poppetjes. Op zich zijn die dingen wel leuk om te doen in de kerstvakantie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 01 Dec 2015 15:10

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Leuk Susan!

Ik haal nog even een chocolade Sinterklaasje voor in de zak bij de plaatselijke chocoladewinkel. Ik had er eentje van de Action maar die lust J. blijkbaar niet. Ze had er al eentje gehad en zei na één hap: vies mama! nee chocolade :palm: Terwijl ze die van de chocoladewinkel wel lust haha!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Dec 2015 15:12

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

O, haha, ik vind die goedkope chocola waar Sinterklazen en Zwarte Pieten van gemaakt zijn stiekem juist lekker. Net als van die goedkope, holle paaseieren.

Bij de Albert Heijn hebben ze het volgens mij ook van duurdere merken, we kregen daar een keer een kerstmannetje van Lindt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 01 Dec 2015 18:44

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ja die van de Albert Heijn zijn inderdaad ook goed want die heeft ze ook al eentje op. Alleen daar zijn die chocolade Sinterklaasjes al uitverkocht. Al ruim een week. Dus vandaar er nog net eentje bij de chocoladewinkel gehaald haha.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 01 Dec 2015 20:09

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik ben compleet voor pakjesavond. Alles ingepakt, in de zakken (voor zover mogelijk) en vriend heeft het vandaag bij mijn moeder afgegeven. Daar vieren we het, hier in huis kon ik het niet goed verstoppen meer. Het wordt van ons:

- Pyjama
- Playmobil eenhoorn verzorgingspost
- Philips Multicolor lamp 'Princess'
- FurReal Friends Magische Eenhoorn 'Starlily'
Verder nog cadeautjes van mijn zusjes, moeder en mijn twee oma's. Totaal krijgen N. en haar nichtje allebei 8 cadeaus (voor zover ik nu weet). De FurReal Friends is voor allebei het grootste cadeau (nichtje krijgt de aap), die moeten ze het eind van de avond in huis zoeken, altijd leuk!

Als schoencadeautjes heeft ze gehad/krijgt ze nog: Lalaloopsy, K3 microfoon, 2 Lalaloopsy pony's, muziekdoosje met ballerina, setje met Frozen hakjes/stafje/kroontje

Voor Kerst krijgt ze:
- Littlest Pet Shop vliegtuig
- Een Littlest Pet Shop diertje die licht geeft
- Vliegend Elfje

En nu ben ik klaar :eyes:
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2860

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 01 Dec 2015 20:14

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Wij hebben al 2 sinterklaasfeestjes gehad. Zaterdag van mans werk, daar kreeg M. het avonturenbos van de zoef zoef dieren. Zondag bij mijn schoonouders heeft hij een duplo bouwplaat en duplo creatieve auto's gehad.
Nu zaterdag en zondag nog..
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Dec 2015 20:14

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

O ja, ik heb ook zo'n lamp die van kleur verandert, voor Ezra, het is een knuffelbeer met een lamp op zijn buik, van de Action. Die kan 's avonds naast hem in bed liggen, hij vindt een lichtje fijn bij het slapen gaan. Dus dat, en zijn keyboard. Daarnaast moet ik nog wat dingetjes hebben.

Hij krijgt heel binnenkort ook een camera van mijn ouders waarmee hij in het zwembad onder water kan filmen en die hij vast kan maken aan zijn lichaam of hoofd, maar die is nog voor zijn verjaardag, niet voor Sinterklaas.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Dec 2015 20:26

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

O ja, ik heb ook zo'n lamp die van kleur verandert, voor Ezra, het is een knuffelbeer met een lamp op zijn buik, van de Action. Die kan 's avonds naast hem in bed liggen, hij vindt een lichtje fijn bij het slapen gaan. Dus dat, en zijn keyboard. Daarnaast moet ik nog wat dingetjes hebben.

Hij krijgt heel binnenkort ook een camera van mijn ouders waarmee hij in het zwembad onder water kan filmen en die hij vast kan maken aan zijn lichaam of hoofd, maar die is nog voor zijn verjaardag, niet voor Sinterklaas.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 01 Dec 2015 21:34

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Mijn schoonmoeder belde vanmiddag dat ze toch ook wel graag sinterklaas wil vieren, dus ik mag morgen nog even op pad voor wat cadeau´s. Schoonmoeder is aan haar voet geopereerd en bestellen durven we niet meer aan met nog maar een paar dagen te gaan. Voor de vulling van de zak haal ik er bij ons een badjas, groot pak viltstiften, een kleurboek en vier op een rij uit.

Morgen viert Y. het op de voetbal, vrijdagochtend op school, zaterdagmiddag hier met mijn ouders en zaterdagavond bij mijn sm en vriend. Op mijn werk was het de 21e, maar toen zaten we in Disney door een gewijzigde vertrekdatum. Hij heeft toen een doosje playmobil gehad wat ik op mijn bureau aantrof toen ik weer ging werken.

Cadeau's genoeg, maar ook het gehele jaar door al goedkoop ingekocht. Ik heb zelfs gister al 2 dingen gekocht voor volgend jaar :laughcry:
Afbeelding
<<

Anoniem236

Bericht 01 Dec 2015 22:25

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Wat een ellende zeg wat te bedenken, M. is net jarig geweest en heeft geen wensen.
- duplo bouwplaat
- cd speler met microfoon
- playmobiel politie auto
- 4 pyjama s
- bestuurbare auto
- electro pen

Voor kleine D.
- Nijntje interactief
- muziekster
- speendoekje
- pyjama s
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Dec 2015 22:32

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Stiekem hier toch weer veel te veel :palm:

Vanochtend hebben we alles ingepakt. Donderdag brengen we het naar de buren (zij zullen even voor zwarte piet spelen door op de deur te bonzen), buurmeisje mag dit jaar helpen, want voor het eerst gelooft ze dit jaar niet meer.
Ik moet alleen nog iets toevoegen voor mijn vrouw en zij voor mij.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Dec 2015 22:40

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Wat ze met pakjes avond krijgen weet ik niet want we hebben afgesproken dat ik dan geen kado's koop. Omdat het anders erg veel wordt.
Dus hier stond zondag ineens een zak voor de deur, zooo leuk om die koppies te zien.

Er zaten twee doosjes playmobil in met paarden en een met paardentrailer, een auto voor de barbies, strijkkralen van maya de bij(voor allebei 1) en een spelletje.
In hun schoen hebben ze gehad, chocoladeletter, een paard waar ook beenbeschermers enzo bij zaten, makeup doosje, en voorleesboek.
:heart: :heart: 2011
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 01 Dec 2015 22:42

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Wij zijn ook compleet, alles is ingepakt en staat bij mijn ouders.

L ;
- make up setje
- ken en Steffi barbie
- Steffi met een klein zusje barbie
- cd speler met cd van kinderen voor kinderen
- snorkel
- Speelkleed vd ikea
- Winkelwagen
- dora smartphone
- digitale camera (uit de sale maanden terug bij kruidvat)

En als groot cadeau de barbie camper

K ;
- little love kiekeboe pop
- duplo bos
- duplo caravan
- speel 3-in-1 van vtech voor de pop (kinderstoel bedje en wieg)
- little people huis (voor de helft pas gekocht)
- octopus voor in bad
- Kruiptunnel ikea

En als groot cadeau een Bobbycar

En dan vieren we ook nog kerst waar ze samen de toet toet bouwplaats krijgen, k de toet toet ambulance en l de nenuco slaap met mij pop en bedje

En l was vorige week jarig en k de 28e december. Verpest. In 2 maanden tijd. Maar hee, weer een jaar om te heropvoeden!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 01 Dec 2015 22:45

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Parel schreef:Verpest. In 2 maanden tijd. Maar hee, weer een jaar om te heropvoeden!


:lol:
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Dec 2015 22:53

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Ik heb nog drie sets Happyland gescoord op Marktplaats voor 20 euro, zo goed als nieuw. Happyland is een soort Little People, maar dan uit Engeland. We hebben dat een paar keer meegenomen voor E en hij vindt het erg leuk, eigenlijk nog iets leuker dan Little People. Dus voor hem zijn we ook bijna compleet, nog een paar kleine dingetjes van de Action misschien erbij.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 01 Dec 2015 23:02

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2015

Parel die Vtech poppenwagen is echt heel erg leuk! Ik kende dat helemaal niet joh. Zet het meteen op het lijstje voor haar verjaardag!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers