Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het hier stil!

<<

Anoniem177

Bericht 18 Sep 2015 12:30

Re: Wat is het hier stil!

Ik ben er ook, maar vooral aan het meelezen.
<<

Anoniem123

Bericht 18 Sep 2015 12:48

Re: Wat is het hier stil!

Victoria schreef:Ik lees voornamelijk mee maar idd is het wel rustig hier.

Weet genoeg onderwerpen om een topic over te starten maar ik weet nu al dat er 1 persoon is die het topic dan weer gaat verpesten waardoor ik maar niks post
.


Mee eens. Ik vind meepraten in een topic ook leuk, maar als ik dan weer bepaalde reacties lees van diegene dan ben ik weer weg. Vergalt het hele forum plezier onderhand.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Sep 2015 12:49

Re: Wat is het hier stil!

Mij viel het ook op dat het zo rustig is hier, maar meer omdat ik zelf meer rust moet houden en nu dus meer tijd heb om te forummen. Maar ik vind het wel jammer. Soms dan kom ik een paar uur later weer even kijken en zijn er nauwelijks nieuwe reacties, laat staan topics, bij gekomen.
<<

Anoniem125

Bericht 18 Sep 2015 13:09

Re: Wat is het hier stil!

Als iedereen die hier aan het zeuren is nou een topic opent, dan is het gelijk niet stil meer.
<<

Anoniem137

Bericht 18 Sep 2015 13:11

Re: Wat is het hier stil!

Nougat schreef:Ik vind het niet zo leuk dat iedere potentieel interessante discussie direct in de kiem wordt gesmoord door een klein groepje. Dit maakt het forum erg vlak en weinig boeiend. Vandaar dat het vaak zo saai en stil is, je kunt niet echt zeggen wat je wilt. Er is geen plek voor verschillende zienswijzen en dat maakt dat veel mensen afhaken. Een forum is juist bedoeld om te kunnen discussiëren en praten over van alles. Jammer!

Goed idee! Wat als hierboven gequote zeur daar nou eens mee begint.
<<

Anoniem328

Bericht 18 Sep 2015 13:12

Re: Wat is het hier stil!

Als jij nou gewoon wegblijft, dan is het gelijk niet stil meer.
<<

Anoniem255

Bericht 18 Sep 2015 13:22

Re: Wat is het hier stil!

Er zit altijd wel iemand tussen die het voor een ander verpest.
"Vroeger" waren het met name TGR en Euc die voor veel mensen de boel wisten te verpesten, is het nu Nougat voor veel mensen.
<<

Anoniem125

Bericht 18 Sep 2015 13:54

Re: Wat is het hier stil!

Tja, als je het 'verpesten' noemt als iemand een andere mening heeft, dan zal er nogal veel verpest worden in je leven. Je kan het ook juist als een mogelijkheid zien om je horizon te verbreden. Kwestie van perspectief.
<<

Anoniem137

Bericht 18 Sep 2015 13:56

Re: Wat is het hier stil

Nougat schreef:Tja, als je het 'verpesten' noemt als iemand een andere mening heeft, dan zal er nogal veel verpest worden in je leven. Je kan het ook juist als een mogelijkheid zien om je horizon te verbreden. Kwestie van perspectief.

Door iemand met tunnelvisie? Nee, dat werkt écht.

Even een edit, want ik wil hier nog wataan toevoegen. Er zitten (en zaten) hier op het forum heel wat mensen die mijn horizon verbreed hebben. Neem bijvoorbeeld een Susan, een Jans, een Guattari, in het verleden Euc... Mensen die zich niet mengen in een discussie omdat ze iemand in een hoek willen duwen of voor het hoofd willen stoten, maar omdat ze daadwerkelijk kennis van het onderwerp hebben. Die gewoon weten waar ze het over hebben, en een andere kant van het onderwerp kunnen belichten zonder direct een mening door m'n strot te duwen.
Laatst gewijzigd door Anoniem137 op 18 Sep 2015 14:13, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Sep 2015 13:59

Re: Wat is het hier stil!

Het probleem is dat jij (Nougat dus) van álles een discussie probeert te maken en dan ook het liefst flink probeert te provoceren en niet meer van ophouden weet. Ook als het gaat om een heel persoonlijk onderwerp dat die persoon erg aan het hart gaat. Naar mijn idee is dat een van de voornaamste redenen dat het hier een stuk stiller is geworden, niet omdat discussies niet zouden mogen, of omdat andere meningen niet zouden mogen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2015 14:14

Re: Wat is het hier stil!

Mien schreef:Er zit altijd wel iemand tussen die het voor een ander verpest.
"Vroeger" waren het met name TGR en Euc die voor veel mensen de boel wisten te verpesten, is het nu Nougat voor veel mensen.

Euc de boel verpesten? Euc was gewoon eerlijk. Dat is anders dan provoceren en opzettelijk kwetsen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2015 14:32

Re: Wat is het hier stil!

Als we nou eens allemaal stoppen met zeuren en gewoon even lekker gaan forummen, dan zijn we allemaal gelukkig!
:afro:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2015 14:34

Re: Wat is het hier stil!

Elliot schreef:Als we nou eens allemaal stoppen met zeuren en gewoon even lekker gaan forummen, dan zijn we allemaal gelukkig!
:afro:

Heb je je ridderpak weer aan? :smile:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2015 14:34

Re: Wat is het hier stil!

As usual! :banaan:

♥♥
<<

Anoniem148

Bericht 18 Sep 2015 14:35

Re: Wat is het hier stil!

Susan schreef:Het probleem is dat jij (Nougat dus) van álles een discussie probeert te maken en dan ook het liefst flink probeert te provoceren en niet meer van ophouden weet. Ook als het gaat om een heel persoonlijk onderwerp dat die persoon erg aan het hart gaat. Naar mijn idee is dat een van de voornaamste redenen dat het hier een stuk stiller is geworden, niet omdat discussies niet zouden mogen, of omdat andere meningen niet zouden mogen.


Susan heeft gelijk. En nougat als je wil discussiëren waarom stuur jij dan niet wat discussie onderwerpen want blijkbaar weet jij er genoeg. Jij kan overal een discussie van maken. En blijf dan meteen weg in topics waar discussies niet nodig zijn!
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2015 14:37

Re: Wat is het hier stil!

Hee wat leuk. Dit topic leeft iig.
<<

Anoniem255

Bericht 18 Sep 2015 14:48

Re: Wat is het hier stil!

Yadira schreef:
Mien schreef:Er zit altijd wel iemand tussen die het voor een ander verpest.
"Vroeger" waren het met name TGR en Euc die voor veel mensen de boel wisten te verpesten, is het nu Nougat voor veel mensen.

Euc de boel verpesten? Euc was gewoon eerlijk. Dat is anders dan provoceren en opzettelijk kwetsen.


Ook daar zijn de meningen over verdeeld.
Ze deed het misschien niet op dezelfde manier als Nougat maar ook Euc wist haar mening goed door te duwen en over andere heen te walsen.

Verder eens met Keet. Op Euc na dan :razz:
<<

Anoniem304

Bericht 18 Sep 2015 14:49

Re: Wat is het hier stil!

Ik mis Euc.
<<

Anoniem281

Bericht 18 Sep 2015 14:58

Re: Wat is het hier stil!

Yadira schreef:Ik mis Euc.


Ik ook!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Sep 2015 15:04

Re: Wat is het hier stil!

Ja ik ook!

♥♥
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 18 Sep 2015 15:07

Re: Wat is het hier stil!

Nougat schreef:Tja, als je het 'verpesten' noemt als iemand een andere mening heeft, dan zal er nogal veel verpest worden in je leven. Je kan het ook juist als een mogelijkheid zien om je horizon te verbreden. Kwestie van perspectief.


Ik persoonlijk heb geen problemen met mensen die een andere mening aandragen in een discussie. Ik heb wel moeite met fakers die liegen en er alleen een andere mening op na houden om individuen aan te vallen. En hierdoor niet een echte mening uiten maar een fictieve.

Persoonlijk heb ik de mening van Euc ook altijd gewaardeerd. Er zullen genoeg mensen vinden dat ze te hard was en misschien te eerlijk in hun ogen maar het was wel een onderbouwde mening.

Maar uiteindelijk denk ik ook niet dat je op dit forum echt tot goede discussies kan komen omdat een groot deel toch met elkaar verweven is. Waardoor mensen vaak voor elkaar opkomen wat de discussie niet ten goede komt.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 18 Sep 2015 15:07

Re: Wat is het hier stil!

Ik ook!
10-08-2017 ♥
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Sep 2015 15:21

Re: Wat is het hier stil!

Ik ben ook niet zo actief. Heb niet zo veel boeiends te vertellen...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Sep 2015 15:23

Re: Wat is het hier stil!

Ik lees voornamelijk mee en als ik iets post in een topic, lijkt het erna wel dood te vallen :(
Ook ben ik weinig actief met mijn klustopic etc. omdat er ook weinig reactie op terug komt.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem127

Bericht 18 Sep 2015 15:24

Re: Wat is het hier stil!

Ik vind dat Nougat en Euc echt exact dezelfde manier van reageren hebben, ik dacht eerst ook dat Nougat Euc was. Beiden vaak de eigen situatie zien als een hele goede situatie en meningen presenteren als feiten.

Ben hier ook wat minder te vinden, ik stoor me verder niet aan individuen maar het is hier zo ontzettend rustig dat het wat minder leuk is om vaak bij te lezen.

En waar ik me wel echt aan erger is dat hier af en toe meningen rondgaan die echt typisch zijn voor het forum dan even. Verder hoor je het nooit ergens, maar het is dan 'not done' om iets totaal anders te zeggen.

Ik mis hier wel wat discussie en het voelt voor mij vaak aan als teveel politiek correct. Er zitten hier vast ook mensen die vreemdgaan, schreeuwen tegen hun kinderen, kauwgom onder treinstoelen plakken en winkeldiefstal plegen. En toch zijn de reacties vaak zo correct, dat vind ik een beetje jammer.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers