Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


mei-juni 2016 mama's

<<

Diese

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 336

Geregistreerd: 18 Sep 2013 22:18

Bericht 24 Jun 2016 11:19

Re: mei-juni 2016 mama's

Bedankt lieve allemaal!! Jullie reacties doen me goed!
Fijn om het hier ook te kunnen delen, ik merk dat dat echt helpt!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem250

Bericht 24 Jun 2016 13:06

Re: mei-juni 2016 mama's

Jeetje diese wat een traumatische bevalling. Ik word er helemaal naar van. Dit is nogal wat om te verwerken.
<<

Pecha

Noob

Berichten: 248

Geregistreerd: 23 Okt 2014 08:39

Bericht 25 Jun 2016 04:33

Re: mei-juni 2016 mama's

Wat een heftig verhaal Diese! Had je ook een hele fijne bevalling gegund.

Snap dat het heel wat is om te verwerken en hoop dat je het snel een plekje kan geven.Gelukkig kun je nu ondanks alles wel genieten van jullie 2 mooie meiden.

Salome,hoe gaat het nu? Hopelijk inmiddels betere nachten gehad?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 29 Jun 2016 20:09

Re: mei-juni 2016 mama's

ooh wat was ons topic ver weggezakt.
We zijn wat meer van de facebook nu geloof ik :smile:

Ik ben vanmiddag bij de gynaecoloog geweest voor het nagesprek.
Placenta is onderzocht. Deze was erg klein bij de geboorte van T.
Ook zaten er een aantal infarcten in.

Mochten we ooit voor een tweede kindje gaan dan kom ik gelijk onder controle van het ziekenhuis en krijg ik extra groeiecho's.
Ik heb aangegeven dat ik het raar vind dat het nu pas met 35 weken opgevallen is. Hij vond dat de metingen met 30 weken ook al lieten zien dat zijn groei aan het afbuigen was. Maarja toen was het nog binnen de norm.

T slaapt nogsteeds maximaal 3,5 uur dus dat is wel zwaar. Ben dan een uur met hem bezig voordat ik hem weg kan leggen en soms komt hij dan dus alweer 2 uur later :palm:
Mijn man moest afgelopen 2 nachten thuis bereikbaar zijn en moest precies tussen zijn voedingen door aan het werk. Dus echt geslapen hebben we niet Overdag vindt hij alles zo interessant en is hij erg wakker.

Gelukkig gaat het drinken weer beter. Hij drinkt zijn flesjes weer op en knoeit minder. Hij krijgt nu nogsteeds 7 voedingen. Wellicht als zijn gewicht wat omhoog gaat dat hij dan 6 ook eindelijk kan haha
2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers