Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtouder topic

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 25 Sep 2015 04:03

bambina schreef:Ik ben ook nog wakker ben nog geen ouder maar door de gedachten dat ik zwanger ben gieren de zenuwen door mijn lijf en slaap ik daardoor slecht. Ik zit aan van alles te denken! Haahaha
Is ook spannend! :dance:
<<

Anoniem148

Bericht 27 Sep 2015 03:48

Re: Nachtouder topic

bambina schreef:Ik ben ook nog wakker ben nog geen ouder maar door de gedachten dat ik zwanger ben gieren de zenuwen door mijn lijf en slaap ik daardoor slecht. Ik zit aan van alles te denken! Haahaha

Daar had ik ook veel last van.

Ik kan niet slapen. Ligt nog niet eens aan mijn zoon. Mijn man kwam pas om 3 uur thuis. Daar werd ik wakker van maar mijn zoon ook. Dus die heeft een uur liggen buurten en ik word wakker van ieder geluidje wat hij maakt. En nu slaapt iedereen weer en ik lig wakker.
<<

Anoniem181

Bericht 08 Okt 2015 03:25

Re: Nachtouder topic

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 10 Feb 2016 09:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 08 Okt 2015 03:44

Re: Nachtouder topic

Zo, ook hier maar eens meeschrijven.
T. heeft er de laatste nachten een handje van om er een potje van te maken.
Hij wordt dan alleen nog maar stil als je hem uit bed haalt. Nu een uurtje met hem gezeten en merkte dat hij bij mij in slaap viel. Weer teruggelegd in bed en blijf nog ff bij hem zitten tot hij slaapt.
Alex, slaapt F. alweer?
<<

Anoniem181

Bericht 09 Okt 2015 02:06

Re: Nachtouder topic

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 10 Feb 2016 09:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 12 Okt 2015 04:20

Re: Nachtouder topic

Wat een drama nacht hier! Vanaf dat ik in bed lag was L steeds aan het huilen... Denk aan het dromen ofzo want toen ik vroeg wat er was begon ze alleen nog maar harder te huilen en zei ze dat ze een puzzelstukje van de trein kwijt was? Geen idee waar ze het over had! Na twee uur heb ik haar niet meer gehoord. Maar ik moet om 6.00 werken en heb na twee uur niet zo lekker meer geslapen. Gelukkig voor L is mijn vriend vrij vandaag. Maar wordt voor mij wel een lange dag zo!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 12 Okt 2015 05:09

Re: Nachtouder topic

O Jezzie, dat is pittig!

Ik heb vandaag de eerste werkdag na mijn verlof en de nacht was ook echt 1 groot feest :12: . Ik kon moeilijk in slaap komen (heb ik altijd op zo'n eerste werkdag weer), van 3 tot kwart voor 4 ben ik continu bezig geweest met een speen terug in een mondje stoppen. Toen viel D. weer in slaap en kon ik ook nog heel even. Om half 5 wakker voor de fles en daarna heb ik niet meer geslapen, in totaal zo'n 4 uurtjes gemaakt, met 2 onderbrekingen, gaap!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 12 Okt 2015 06:55

Re: Nachtouder topic

Ooh Rebecca dat is ook niet fijn! Succes vandaag!
2012
2016
2020

Instagram
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 15:48

Bericht 12 Okt 2015 07:39

Re: Nachtouder topic

Oeh wat een kort nachtje Rebecca! Succes vandaag!!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 12 Okt 2015 20:25

Re: Nachtouder topic

Hoe was je eerste dag Rebecca?

Vanochtend kwam bij L het hoge woord er uit 'ik was verdrietig omdat het lampje uit is'

Dus vandaag een nachtlampje gekocht en die zit nu in het stopcontact. Hopelijk vanacht een betere nacht. Ik lig ook al in bed.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 12 Okt 2015 20:48

Re: Nachtouder topic

Ik ben de dag goed doorgekomen, al hadden we studiedag en had ik een aantal momenten dat ik behoorlijk inkakte. Morgen mag ik lekker met de kinderen aan de slag, daar heb ik veel zin in! Vond 't wel moeilijk dat D. na een dag opvang (waar ze overigens veel en goed heeft geslapen), bij thuiskomst ook weer direct in bed kon, ik mis qualitytime!

Hopelijk helpt 't nachtlampje Jezzie! Wij gaan ook voor de herkansing! Nu nog even de fles leegdrinken en dan ga ik ook gelijk slapen :).
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 13 Okt 2015 02:53

Re: Nachtouder topic

Daar zijn we weer :smile: . Ik heb al een poos opgekruld aan 't voeteneind van ons bed liggen slapen, zodat ik de speen er makkelijk weer in kon doen en nu zitten we aan de fles. Ik heb goede hoop dat ik zo nog even verder kan slapen en heb iig al meer slaap gehad dan gisternacht.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Okt 2015 03:48

Re: Nachtouder topic

Dat hoop ik ook Rebecca!
Hier lijkt het wel alsof T. meeleest. Schreef ik gister nog in 'ons' topic dat hij de nacht weer zo goed deed, nu zit ik weer op z'n kamer. Hij wordt dan wakker van zijn eigen gehoest, raakt in paniek (?) en slaapt pas weer na een half uur troosten. In mijn armen welteverstaan, haha. Dus zit in de schommelstoel op z'n kamer en hoop dat ik hem zo kan terugleggen zonder dat hij wakker schrikt :)
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 13 Okt 2015 05:16

Re: Nachtouder topic

Oh Snirp, dat hakt er ook in! Heb je hem wel nog weg kunnen leggen?
D. heeft na de fles heel gezellig 10 min liggen kletsen in bed. Gelukkig nam ze daarna de speen aan en viel ze weer lekker in slaap. Ik heb ook nog hap snap wat geslapen, tot de wekker van mijn man ging een half uur geleden. Ben behoorlijk moe, maar na morgen heb ik vakantie, kan ik gelijk weer bijkomen van 3 dagen werken :D.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Okt 2015 06:01

Re: Nachtouder topic

Ja, heb hem uiteindelijk om 5u weg kunnen leggen en toen hebben we allemaal nog een uurtje kunnen slapen. Net heeft meneer zijn bordje pap op en denk dat we zo samen nog lekker even naar bed gaan :).
Werkse vandaag! Bijna vakantie :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Okt 2015 09:44

Re: Nachtouder topic

Nou, ik schrijf ook nooit meer dat mijn dochter 's nachts goed slaapt, dat zette ik gisteravond in het najaar 2013 topic :smile: Natuurlijk werd ze wakker vannacht, om 1 uur toen mijn man nog aan het werk was. "Luier, luier!" Riep ze. Ik haar verschonen, maar ze was gewoon nog droog. "Moe, moe!" Begon ze toen. Ik ben naast haar bed gaan zitten en ze heeft nog bijna een uur met mijn hand gespeeld (dat doet ze altijd als ze moe is, maar nog niet slaapt. Wel heel schattig hoor, maar ik lag toch liever te slapen in mijn bed. Om 2 uur kon ik eindelijk weer naar bed, mijn man was toen ook net thuis. Ik heb momenteel nogal moeite om weer in slaap te vallen, dus ik was heel blij dat ik pas om half 10 weer wakker werd gemaakt, omdat mijn man aan het werk moest. Wel lief dat ze mij nog ven hadden laten liggen :D

Pff, Rebecca, ook zwaar als je moet werken. Gelukkig bijna vakantie!

Snirp, fijn dat je mannetje overdag ook nog wel wat slaapt, dan kan je zelf ook nog even lekker liggen :) Dat kan ik hier wel vergeten, blijkbaar zijn middagslaapjes niet meer nodig als je 2 jaar bent :wink: Ze had het van mij nog best even mogen volhouden nu ik zwanger ben, haha.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem261

Bericht 16 Okt 2015 03:07

Re: Nachtouder topic

Nog iemand wakker?
E. komt vannacht ongeveer ieder uur... bestaat er ook zoiets als regelnachten?
Ze drinkt 's nachts sowieso nog minstens 2x, maar dit slaat echt alles.
Ik ben zo moe :cry:
<<

Anoniem148

Bericht 16 Okt 2015 04:12

Re: Nachtouder topic

Ik ben er. Zoon slaapt laatste dagen slecht en heb net al een luier verschoond maar denk nu dat hij een fles wil (2 uur eerder dan normaal).
En ik moet zo gaan werken en mijn man is nog aan het werken. Zucht...
<<

Anoniem181

Bericht 16 Okt 2015 05:03

Re: Nachtouder topic

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 10 Feb 2016 09:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem151

Bericht 16 Okt 2015 08:22

Re: Nachtouder topic

Alex schreef:Mogge! Tijd voor de eerste fles en kolfbeurt. Vermoeiend hoor dat dubbele werk steeds. Zeker 's ochtends als ik nog wil slapen.


Kolf je alles Alex? Petje af ;)
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 17 Okt 2015 01:40

Re: Nachtouder topic

Zijn er nog meer mamma's zich door een nacht heen aan 't worstelen? D. heeft al sinds gisternacht dit tijdstip niet langer dan een uur aan 1 stuk geslapen, en ik dus ook niet, gaap! Nu aan de fles, ik hoop zo dat ze daarna nog weer even wat beter slaapt. Ik kan me haast niet meer voorstellen dat een ruime maand geleden we doorsliepen tot een uur of 7, met 1 onderbreking voor een fles.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

anoniem196

Bericht 17 Okt 2015 06:17

Re: Nachtouder topic

Is er iets veranderd rebecca? Waardoor ze slechter slaapt.

Komt ooit goed meiden! Hier tot haar 4e verjaardag elke nacht wakker geweest. Nu nog één keer per twee weken ofzo.
Even genieten van een nacht door slapen.
Want vanaf van januari/ februari gaan we weer slapeloze nachten krijgen :palm:
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 17 Okt 2015 06:49

Re: Nachtouder topic

Na onze vakantie was 't ineens slechter. We hoopten dat 't met weer terug in t ritme komen beter zou gaan, en daar leek 't ook wel op, maar de afgelopen week was weer heel pittig. Ik ben gestart met werken, dat zou mee kunnen spelen, maar zoals 't gisteren was hebben we 't nog nooit gehad. Overdag 3x 3 kwartier slapen, wat kort is voor haar doen. Half 7 naar bed voor de nacht, normaal slaapt ze dan zonder onderbreking tot een uur of 10, dan de fles en dan zeker nog weer tot een uur of 2/3 voor 't prut wordt, maar nu steeds na 3 kwartier weer wakker en 2x na een uur. Pfffff.... 't laatste stuk van de nacht ging iets beter, geloof dat we 1x een ruk van 1,5 uur hebben gemaakt.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 17 Okt 2015 08:18

Re: Nachtouder topic

Heb je in haar mond gekeken? Krijgt ze geen tandjes?
Anders kan het heel goed weer een sprong zijn hoor.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 17 Okt 2015 08:38

Re: Nachtouder topic

Dat is een goeie, dat kan ik nog wel even doen, weer eens een poging wagen in haar mond te kijken (als ze niet meteen in mijn vinger hapt :D).
Ze zit sowieso ook middenin die lange sprong…naar aanleiding van jouw bericht heb ik de app even geopend:
Afbeelding
Dat zou kunnen verklaren... :12:
19 juni 2015
2 februari 2017
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers