Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koosnaampjes

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Sep 2015 15:04

Koosnaampjes

Ha, nu ik weer eens verkering heb, kan ik me weer wat vaker in deze pijler vertonen :P Ik ben benieuwd wat voor (rare) koosnaampjes jullie allemaal voor elkaar verzinnen, vind ik altijd grappig. Ik mag me er zelf ook graag op uitleven :)

Voor de draad ermee!
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2015 15:09

Re: Koosnaampjes

Ik ben een beetje zijn pandabeertje en hij is mijn tijgertje.
Dit is gebaseerd op pandepunten en tijgerpunten haha. Aangezien ik echt 3,5 jaar of zo geen seks heb gehad en hij heeft na zijn ongeluk een periode behoorlijk geleefd, nadat hij de dood in de ogen heeft gezien en zijn leven voorbij heeft zien flitsen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem211

Bericht 16 Sep 2015 15:11

Re: Koosnaampjes

He wat leuk Bliss! Gefeliciteerd!

Hier is het voornamelijk schatje naar elkaar toe. Verder eigenlijk niet echt. Saai hè?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Sep 2015 15:12

Re: Koosnaampjes

Ik noem hem altijd koekwaus, ik kwam er gisteren achter dat ik geen 'lief' koosnaampje heb. Behalve als hij binnenkomt.. dan zeg ik altijd 'vriendje is er!' (dit klinkt stom). Hij noemt mij vanalles: boefje, Maevis (omdat ik help met klussen.. net als in Bob de Bouwer), kleine draak (als ik vervelend ben), etterbak, zijn meisje.. en zo verzint hij iedere week wel een nieuw woordje voor me :-).
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Sep 2015 15:22

Re: Koosnaampjes

Ik haat koosnaampjes, dus die gebruiken we niet. Uiteraard op liefje en schatje na. Maar nee, iets anders dan dat en mijn eigen naam mag hij me echt niet noemen.

Hmm, nu ik er over nadenk, maar ik ook een uitzondering voor "mijn vriendinnetje" :smile:
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 16 Sep 2015 15:42

Re: Koosnaampjes

Hee ik ben ook panda, Silly-One! Grappig! Bij mij refereert het naar de eerste zin die ik in het Zweeds leerde, die ging over panda's. Ik noem hem aap (hij heeft de aap-factor met zijn armlengte) of liefneus (letterlijke vertaling van het Zweedse woord van lieverd en ik vind het grappig klinken).
<<

Anoniem149

Bericht 16 Sep 2015 15:45

Re: Koosnaampjes

Ik noem hem mijn lieverd en ik ben zijn schatje of zijn lief. Verdere koosnaampjes hebben we nog niet echt, eigenlijk haat ik koosnaampjes haha.
<<

Geel

Bericht 16 Sep 2015 16:26

Re: Koosnaampjes

Niet echt, behalve lieveling of schatje. Hij noemt mij ook wel 'meisje', dat vind ik altijd wel leuk. O en tegenwoordig noemt 'ie me soms dikbil of en ik hem dunbil.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Sep 2015 16:37

Re: Koosnaampjes

Als mn vriend in een flauwe bui is noemt hij me bultje. En anders vaak lief(fie) oid.
N. Noem ik meestal schatje.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem201

Bericht 16 Sep 2015 16:38

Re: Koosnaampjes

Wij noemen elkaar sjatje of lieverd sowieso. Mijn vriend noemt mij moppie :love:
Zo schattig.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 16 Sep 2015 16:42

Re: Koosnaampjes

Ik noem hem zijn naam met -je erachter en nog wat overdreven rijmerige woordjes erachter die nergens op slaan en ik ga geen voorbeelden noemen. Oh ja en dikkerd, maar dat slaat ook nergens op, hij is helemaal niet dik.

Hij heeft geen koosnaampjes voor mij.

Mijn ex noemde me ook altijd meisje, dat vond ik leuk tot ik een filmpje zag waarin hij zijn ex ook zo noemde :nopompom:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2015 16:46

Re: Koosnaampjes

SuperGrover schreef:Hee ik ben ook panda, Silly-One! Grappig! Bij mij refereert het naar de eerste zin die ik in het Zweeds leerde, die ging over panda's. Ik noem hem aap (hij heeft de aap-factor met zijn armlengte) of liefneus (letterlijke vertaling van het Zweedse woord van lieverd en ik vind het grappig klinken).


Grappig haha. Wij noemen elkaar alleen maar zo als we samen zijn. Niet als er iemand bij is trouwen, anders moeten we het gaan uitleggen geen zin in haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 16 Sep 2015 17:03

Re: Koosnaampjes

Mijn man is niet zo van de koosnaampjes. Hij noemt me lieverd of lieffie. Ik noem hem lieffie of schatje. Saaaai! In je eentje koosnaampjes gebruiken is ook gewoon stom. Daarom bewaar ik die maar voor de kat, die heeft een heel scala :laughcry:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Sep 2015 17:05

Re: Koosnaampjes

Haha ik vind de meeste koosnaampjes ook om te kotsen, maar voor de gein vind ik het wel leuk. Hij noemt mij vooral lieffie en ik hem leukie en sinds gisteren zijn we ook vriendje/vriendinnetje. Verder zegt hij voor de grap wel eens snoezepoes en ik honnepon (of zoiets walgelijks). Gisteren stuurde ik naar hem dat hij nu 'me ventje' is :smile: Of lekker ding, blondie, leuk ding etc.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem167

Bericht 16 Sep 2015 17:24

Re: Koosnaampjes

M'n vriend noemt me eigenlijk altijd liefje
<<

Anoniem164

Bericht 16 Sep 2015 17:32

Re: Koosnaampjes

Mijn vriend noemt mij vanaf het begin dat we elkaar kennen, Mop. Hij noemt vrijwel nooit mijn naam, ook niet in gezelschap. Als hij dat wel doet, dan schrik ik er gewoon een beetje van :angel:
Ik noem hem lieverd of schat, en ik noem hem ook nooit bij zijn naam. Voelt altijd heel gek als ik dat wel eens doe, onnatuurlijk ofzo!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Sep 2015 17:33

Re: Koosnaampjes

Ik hem schat, pop, lief.
Hij mij mop, schat, beertje :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem281

Bericht 16 Sep 2015 17:57

Re: Koosnaampjes

Ik noem hem standaard mop, eigenlijk altijd en overal. Of lieverd, maar da's maar soms. Hij noemt mij altijd schatje. Ook heel saai dus ;)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Sep 2015 18:28

Re: Koosnaampjes

Hahaha wij hebben veel koosnaampjes voor elkaar. Mn vriend noemt mij wel eens bij mijn volledige naam, andersom gebruik ik een afkorting. Als ik wel zn hele voornaam gebruik is het foute boel haha
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem281

Bericht 16 Sep 2015 18:30

Re: Koosnaampjes

Oh ik heb er nog wel eentje voor m'n vriend! Hij heet Thiemo maar ik noem 'm ook nog wel 's Thiempie :D
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 16 Sep 2015 19:07

Re: Koosnaampjes

Mijn ex noemde mij vaak zonnetje of knuffelbeestje. Hij vond het mooi hoe ik altijd straalde als we samen waren, vandaar zonnetje, en was dol op knuffelen. :)

Ik noemde hem ijsbeertje wat ik bedacht nadat hij met knuffelbeestje begon. Hij houdt van de winter dus vond ijsbeertje wel leuk!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Sep 2015 19:19

Re: Koosnaampjes

Mijn man noemt me altijd babe, maar als in nu binnenkom ofzo, dan zegtie 'He baby's' :D
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 16 Sep 2015 20:38

Re: Koosnaampjes

Wat leuk Bliss!!

Ik noem vriend baby of lief, soms schatje. Vriend noemt mij lief, poes, tinkerbel, of iets wat ie die week weer heeft verzonnen :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 16 Sep 2015 22:41

Re: Koosnaampjes

Wij zeggen nooit onze voornamen maar 'babe', ook in het café waar we samenwerken haha, we proberen het wel maar is lastig na zoveel jaar. Verder heet ik 'my love' en noem ik hem wel eens 'freggle' (kinderserie, zúlke leuke herinneringen aan).
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers