Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blaren, doorprikken of niet?

<<

Anoniem149

Bericht 16 Sep 2015 14:29

Blaren, doorprikken of niet?

Hier zitten volgens mij wel wat meiden die verstand hebben van medische dingen dus misschien kunnen jullie me helpen.

Ik heb afgelopen weekend dus 80km gewandeld. Heb nu nog 3 flinke blaren op mijn voeten die nog intact zijn, kan ook nog geen schoenen aan. Morgen wil ik het liefst weer gaan werken, dus ik zit eraan te denken om mijn blaren door te (laten) prikken. Kan dit of is het beter ze toch zo te laten en te wachten tot ze zelf genezen?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2015 14:33

Re: Blaren, doorprikken of niet?

Je kan ze nu gewoon doorprikken. Aan twee kanten, zodat het vocht er goed uitkan, vandaag zal ik ze niet meer afplakken maar morgen wel ( dakpansgewijs).
Ik prikte mijn blaren tijdens de 4daagse ook gewoon door en plakte ze daarna dakpansgewijs af. Op deze manier had ik er tijdens het lopen geen last van.
Ik prikte ze na het douche door en pas de volgende ochtend plakte ik ze af. Op deze manier kon het vocht er uit blijven komen en aangezien ik toch die dag niet meer buiten liep had ik geen idee dat het infectie op kon lopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem149

Bericht 16 Sep 2015 14:41

Re: Blaren, doorprikken of niet?

Toch wel weer afplakken? Dat hebben ze zondag ook gedaan, daarna zijn de blaren weer volgelopen helaas. Ben daar dus dan nu ook weer een beetje bang voor..
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2015 14:49

Re: Blaren, doorprikken of niet?

Dat ze vol blijven lopen klopt. Daar had ik ook altijd last van. Gewoon nog een keer doorprikken een leegdrukkken.
Uiteindelijk drogen ze wel uit.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem149

Bericht 16 Sep 2015 15:28

Re: Blaren, doorprikken of niet?

Oké bedankt. Leuk, zo'n eind lopen voor de lol :wink:

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers