Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dag van de leidster

<<

Anoniem174

Bericht 16 Sep 2015 11:07

Dag van de leidster

Vanochtend las ik dat het morgen de dag van de leidster is.
Mijn dochter is alleen op maandag en dinsdag op het kinderdagverblijf, dus maandag wil ik nog een aardigheidje meenemen.

Doen jullie wat aan deze dag? En zo ja, wat geven jullie?
<<

Anoniem281

Bericht 16 Sep 2015 11:09

Re: Dag van de leidster

Hier niet aan de orde, maar in de toekomst zal ik er wss alleen maar uit plichtgevoel aan mee doen, want eigenlijk vind ik het onzin.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2015 11:10

Re: Dag van de leidster

Er komt ook steeds meer onzin bij.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Sep 2015 11:10

Re: Dag van de leidster

Wij kregen van het weekend een mailtje of je voor de leidster van je kind een bloem mee wil nemen, als alle kinderen dat doen hebben ze uiteindelijk een mooie gemengde bos bloemen.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2015 11:12

Re: Dag van de leidster

Studiebol schreef:Wij kregen van het weekend een mailtje of je voor de leidster van je kind een bloem mee wil nemen, als alle kinderen dat doen hebben ze uiteindelijk een mooie gemengde bos bloemen.

Dat vind ik dan nog wel leuk. Dat wordt het iig niet zo`n overdreven gedoe waarbij iedereen elkaar wil overtreffen.
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 09:36

Bericht 16 Sep 2015 11:14

Re: Dag van de leidster

Ik heb een kaartje gekocht. Die doen we morgen even in hun brievenbus.
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Sep 2015 11:15

Re: Dag van de leidster

Yadira schreef:
Studiebol schreef:Wij kregen van het weekend een mailtje of je voor de leidster van je kind een bloem mee wil nemen, als alle kinderen dat doen hebben ze uiteindelijk een mooie gemengde bos bloemen.

Dat vind ik dan nog wel leuk. Dat wordt het iig niet zo`n overdreven gedoe waarbij iedereen elkaar wil overtreffen.

Ehm maar wie stuurde dat mailtje? Eén van de ouders of het kinderdagverblijf zelf? Want in het tweede geval vind ik het wel wat brutaal eigenlijk.

♥♥
<<

Anoniem166

Bericht 16 Sep 2015 11:16

Re: Dag van de leidster

Ik doe er niet aan. De oudercomissie bedenkt meestal wat en dan moet je een knutselwerkje inleveren, maar meestal is het zo kort dag dat ik er niet aan te kom om dat specifieke knutselwerkje te maken.
Laatst gewijzigd door Anoniem166 op 16 Sep 2015 11:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem166

Bericht 16 Sep 2015 11:17

Re: Dag van de leidster

Ik denk een oudercommissie, Elliot. Die heb je tegenwoordig ook op een kdv.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Sep 2015 11:18

Re: Dag van de leidster

Ik vind het geen onzin, vind het gewoon een dag waarin je extra kunt laten blijken dat je blij bent met ze.

Ik heb dit gemaakt voor de GO:
Afbeelding
<<

Anoniem154

Bericht 16 Sep 2015 11:19

Re: Dag van de leidster

Sanne schreef:Ik doe er niet aan. De oudercomissie bedenkt meestal wat en dan moet je een knutselwerkje inleveren, maar meestal is het zo kort dag dat ik er niet aan te kom om dat specifieke knutselwerkje te maken.



Hier ook. Heb de avond voor de deadline om half 11 nog lopen knippen en plakken :)

Hier doet de AC dat, niet de OC
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 16 Sep 2015 11:20

Re: Dag van de leidster

Vorig jaar of het jaar ervoor toen iets gegeven een doosje met kleine chocolade oid. Morgen is ze er niet,dus doe ik niets.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 16 Sep 2015 11:44

Re: Dag van de leidster

Hier hebben we vanuit de ouder commissie een mail gehad met een bijlage.
In die bijlage zat een kleurplaat van een Facebook duim. Die mocht je dan uitprinten, versieren en inleveren.
De ouder commissie maakt er dan een slinger van per groep. Om op te hangen.
Zelf heb ik voor elke leidster een witte roos gekocht, met een kaartje eraan om ze te bedanken voor alle goede zorgen van het afgelopen jaar.

Ik vind het ook geen onzin. Ze betekenen veel voor onze zoon, en hij heeft het super naar zijn zin. Dus net als Lejow vind ik dit een mooi moment om ze nog even in het zonnetje te zetten.
Ik doe het zelfde met de dag van de leerkracht bij M op school. Gewoon om te bedanken voor alles.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 16 Sep 2015 13:30

Re: Dag van de leidster

Van de buurvrouw hoorde ik dat het morgen de dag van de leidsters is. Zelfde psz voor onze dochters andere groep. Maar ook dat onze psz 25 jaar bestaat.

Buurvrouw had een brief gekregen met info. Verkleed naar school komen enzo. Wij helemaal niks.

Heb gisteren snel zo'n pot met koekjesmeel enzo gekocht met een kaartje erbij. Ben bang dat ik de enige ben van de groep.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 16 Sep 2015 13:39

Re: Dag van de leidster

Ik vind het ook zeker geen onzin.
Leuk juist om op zo'n dag de leidsters die zo'n belangrijke rol in het leven van mijn zoon spelen in het zonnetje te kunnen zetten en te laten merken dat we blij zijn met wat ze doen. Ook al is het hun werk, een blijk van waardering vindt iedereen leuk, toch?
Ik heb dan ook voor alle drie een cadeautje klaarliggen voor morgen.
Afbeelding
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 16 Sep 2015 14:36

Re: Dag van de leidster

Hier hebben ze morgen "circusdag" en mogen alle kinderen verkleed komen en gaan ze leuke dingen doen.
We kregen nog een mailtje met de vraag of alle kinderen een ballon met een eigengemaakte tekening eraan mee willen nemen. Vond ik wel toepasselijk, want ze werken met het thema 'Kunst' deze periode, en dan morgen van alle kinderen een kunstwerk erbij.. :)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Sep 2015 15:40

Re: Dag van de leidster

Elliot schreef:
Yadira schreef:
Studiebol schreef:Wij kregen van het weekend een mailtje of je voor de leidster van je kind een bloem mee wil nemen, als alle kinderen dat doen hebben ze uiteindelijk een mooie gemengde bos bloemen.

Dat vind ik dan nog wel leuk. Dat wordt het iig niet zo`n overdreven gedoe waarbij iedereen elkaar wil overtreffen.

Ehm maar wie stuurde dat mailtje? Eén van de ouders of het kinderdagverblijf zelf? Want in het tweede geval vind ik het wel wat brutaal eigenlijk.


Mailtje kwam van de oudercommissie.

En verder vieren ze morgen feest, ze mogen verkleed komen en gaan pannenkoeken eten.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem149

Bericht 16 Sep 2015 15:42

Re: Dag van de leidster

Yadira schreef:Er komt ook steeds meer onzin bij.


Deze is er al heel lang hoor. :wink:
<<

Anoniem123

Bericht 16 Sep 2015 19:37

Re: Dag van de leidster

Ik geef wel elk jaar wat.
Dit jaar alleen de juffen van de speelzaal. Gastouder zijn we mee gestopt en kan moeilijk mezelf wat gaan geven :P

De oudste heeft lege potjes geverfd en dat pak ik morgen in met een kaartje er aan.
<<

Anoniem137

Bericht 16 Sep 2015 19:45

Re: Dag van de leidster

Yadira schreef:Er komt ook steeds meer onzin bij.

Nou moe :nopompom:

Deze dag bestaat overigens al zo lang ik in de kinderopvang werk (inmiddels al een jaar of 10), daarvoor misschien ook wel, dat weet ik niet.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 16 Sep 2015 19:53

Re: Dag van de leidster

Als leidster zijnde op een kinderdagverblijf vind ik altijd wel lief dat er aan ons gedacht wordt. Het hoeft niet eens ladingen met chocolade te zijn maar een kleurplaat is ook al leuk.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Sep 2015 19:56

Re: Dag van de leidster

Haha ik heb maar even nagevraagd aan mijn vriend of wij als ouders iets moeten doen. Maar dat hoeft niet want ze doen al iets vanuit de directie voor de leidsters.
<<

Anoniem239

Bericht 16 Sep 2015 20:00

Re: Dag van de leidster

Wij geven de leidsters altijd een leuk cadeau. Ze zijn zo goed voor onze kinderen en staan ook buiten de normale Opvang dagen voor ons klaar.

Dit jaar heb ik Kneipp douche mouse gekocht. Vorig haar was het iets van rituals. Ze waarderen het enorm. Vorig jaar waren wij trouwens de enige die wat gedaan hadden.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Sep 2015 20:34

Re: Dag van de leidster

Nee ik doe er niets aan, mijn zoontje gaat alleen op maandag en dinsdag. Als het op die dag zou vallen had ik wel iets simpels gedaan.

In april wordt m'n zoontje 4 en dan ga ik zijn juffen wel een afscheidscadeau geven.
#teammaple🍁
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 16 Sep 2015 20:37

Re: Dag van de leidster

Luuk en Nora zijn op dinsdag en woensdag op het kinderdagverblijf. Mijn man brengt morgen een doosje bonbons langs. Hij werkt naast het kinderdagverblijf.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers