Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oor dicht

<<

Anoniem154

Bericht 13 Sep 2015 22:18

Oor dicht

Eigenlijk een knullig iets, maar wel irritant :)
Mijn linkeroor zit al een aantal weken geregeld dicht. Heb het gevoel dat er heel veel smeer in zit. Als ik ga slapen op mijn linkerzijde, gaat het oor dichtzitten, en moet ik er een keer 'op drukken' en gaat ie weer open. Ook bij bepaalde houdingen (zwaartekracht) gaat ie dichtzitten.

Kan ik er iets van olie in druppelen, of zal dat niet werken?
Andere tips?
<<

Anoniem272

Bericht 13 Sep 2015 22:37

Re: Oor dicht

Even laten uitspuiten bij de assistente van de huisarts. Voorafgaand aan het uitspuiten moet je dan druppelen met olie inderdaad (tweemaal daags een theelepeltje zonnebloemolie in je oor laten gieten door iemand).

Succes!
<<

Anoniem288

Bericht 13 Sep 2015 22:37

Re: Oor dicht

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 15:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem154

Bericht 13 Sep 2015 22:41

Re: Oor dicht

Nee prutsen wil ik sowieso niet (althans, niet met stokjes).
Mn moeder gaf olie als tip, maar dan moet het er alsnog uit lijkt me.

Bedankt, ga morgen de ha even bellen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers