Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


salaris onderwijs zonder/met loonheffingskorting

<<

Norah

Noob

Berichten: 53

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:12

Bericht 29 Sep 2013 15:00

salaris onderwijs zonder/met loonheffingskorting

Hi!

Wij krijgen al jaren ons salaris zonder loonheffingskorting en ik zou heel graag willen weten hoeveel ik zou verdienen als ik dit wel toepas. Zijn hier ander juffen die dit wel toepassen en willen delen?

mijn gegevens zijn nu:

Ik werk in het basisonderwijs
LA 7 en verdien per maand 993,92 (bruto 1635) bij een werktijdfactor 0,6265 (3 dagen)

In juli krijgen wij wel een sloot geld terug van de BD, maar misschien is het wel slimmer om het te laten uitbetalen ivm rente op de spaarrekening?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 29 Sep 2013 17:19

Re: salaris onderwijs zonder/met loonheffingskorting

Het maakt niet uit of je in het onderwijs werkt. Ik laat het ook niet uitbetalen, maar vraag het terug, mooi spaarpotje zonder dat we het merken.
Het bedrag dat je terugkrijgt kun je delen door 12, dan weet je ongeveer hoeveel je erbij krijgt. Dat lijkt mij het makkelijkste denk ik. Waarschijnlijk ligt dit bedrag rond de €2000
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Sep 2013 22:22

Re: salaris onderwijs zonder/met loonheffingskorting

Als het goed is betaald de BD ook een stukje van je rente uit die je zou missen. Tenminsten dat is wat ik altijd heb begrepen.
Ik laat 9 van de 10 keer geen loonheffing toepassen, omdat ik bij verschillende stichtingen werk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 01 Okt 2013 19:17

Re: salaris onderwijs zonder/met loonheffingskorting

Je krijgt het inderdaad van de BD terug als je het niet op je loon laat toepassen. Precieze bedragen vind je ook op de site van de Belastingdienst.
<<

Norah

Noob

Berichten: 53

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:12

Bericht 01 Okt 2013 21:48

Re: salaris onderwijs zonder/met loonheffingskorting

Bedankt voor de reacties!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers