Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vermoeide moeders verzameltopic

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 17 Sep 2015 07:42

Re: Vermoeide moeders verzameltopic

Maar mijn baby is niet echt een baby meer, hij is 16 maanden. Als hij wakker wordt om 8.30 en dan rond 10.00 zijn bed weer in wil gaat hij alles omgooien.

Sarahkey, hij slaapt al vanaf zijn eerste verjaardag nog maar 1x omdat hij anders 's avonds pas heel laat gaat slapen (23.00). Daar heb ik ook niet zo'n zin in ;)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 17 Sep 2015 12:21

Re: Vermoeide moeders verzameltopic

Gijs. schreef:Maar mijn baby is niet echt een baby meer, hij is 16 maanden. Als hij wakker wordt om 8.30 en dan rond 10.00 zijn bed weer in wil gaat hij alles omgooien.

Sarahkey, hij slaapt al vanaf zijn eerste verjaardag nog maar 1x omdat hij anders 's avonds pas heel laat gaat slapen (23.00). Daar heb ik ook niet zo'n zin in ;)


heb je dat al eens geprobeerd? Ik mijn dochter heeft dit namelijk ook gedaan. Een hele tijd dat ze heel snel na haar nachtslaap weer wilde slapen. Mijn conclusie was dat ze 's ochtends minder energie heeft dan 's middags. Ik heb haar dus wel laten slapen en merkte dan dat ze het best van half 12 tot 19.30 uithield zonder moe te zijn.
<<

Anoniem125

Bericht 17 Sep 2015 16:26

Re: Vermoeide moeders verzameltopic

Lekker laten slapen. Een baby/kind vindt echt zijn ritme wel, maar dan moet je het niet constant verstoren.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 17 Sep 2015 16:59

Re: Vermoeide moeders verzameltopic

Gijs, als hij laat gaat slapen, slaapt hij dan wel door?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem211

Bericht 17 Sep 2015 18:39

Re: Vermoeide moeders verzameltopic

Oh ik lees de vermoeidheid in jullie berichten... Sterkte mama's! Ik ben blij dat ik die fases gehad heb. Tenminste, afkloppen ;-). Ik weet nog hoe moe ik was toen ze slecht sliepen.

Enneh, als je er een nacht tussenuit kan: doen!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 17 Sep 2015 19:58

Re: Vermoeide moeders verzameltopic

Zenna schreef:
Gijs. schreef:Maar mijn baby is niet echt een baby meer, hij is 16 maanden. Als hij wakker wordt om 8.30 en dan rond 10.00 zijn bed weer in wil gaat hij alles omgooien.

Sarahkey, hij slaapt al vanaf zijn eerste verjaardag nog maar 1x omdat hij anders 's avonds pas heel laat gaat slapen (23.00). Daar heb ik ook niet zo'n zin in ;)


heb je dat al eens geprobeerd? Ik mijn dochter heeft dit namelijk ook gedaan. Een hele tijd dat ze heel snel na haar nachtslaap weer wilde slapen. Mijn conclusie was dat ze 's ochtends minder energie heeft dan 's middags. Ik heb haar dus wel laten slapen en merkte dan dat ze het best van half 12 tot 19.30 uithield zonder moe te zijn.


Precies dit hier. Hier een kind van 17 maanden dat nooit wakker wordt 's nachts en altijd goed slaapt elke avond van 19.30 tot 7.30 uur. Maar dan alleen als er een slaapje van 11-13 wordt gedaan. Later op de dag slapen betekent veel gezeik in de avond. Ze heeft gewoon 's ochtends niet veel energie en gaapt al snel.
We weten wel dat we echt ontzettend veel geluk hebben met dit kind. Nummer 2 zal wel een vreselijke slaper worden :laughcry: .
04-2014
10-2015
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 08:40

Bericht 18 Sep 2015 06:44

Re: Vermoeide moeders verzameltopic

Hier wederom een terrornacht. Ik vind het niet leuk om te zeggen maar ik raak 's nachts echt heel geirriteerd van dat huilen. Raak er heel erg opgefokt van en kan vervolgens moeilijk weer in slaap komen. We hebben nu maar besloten dat als het voorlopig zo blijft we allebei regelmatig een nacht bij onze ouders ofzo slapen, anders is het niet vol te houden. Ik hoop dat de rest beter heeft geslapen!
<<

anoniem203

Bericht 18 Sep 2015 20:02

Re: Vermoeide moeders verzameltopic

Hier ook 2 nachten terror. De ene nacht alleen de oudste van half 2 tot 4 drama. En vannacht beide van 1 tot 4. De jongste is verkouden dus dan is het helemaal drama met de hoofdletter D. Hopelijk gaat het deze nacht wel beter want je kan me onderhand opvegen..
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers