Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezocht: 'trouwjurk'!

<<

Anoniem304

Bericht 27 Sep 2015 11:31

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Ik vind dit laatste jurkje erg leuk en het staat je erg mooi!

Mijn schoonzus is ook getrouwd in het zwart, ze zag er prachtig uit!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 27 Sep 2015 11:57

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Geel schreef:Ik weet niet of ik het al gezegd had, maar ik vind dat die rechte jurkjes je figuur niet echt flatteren. Van de zijkant staat het wel erg mooi, maar zo van voren wordt de aandacht inderdaad naar je buik getrokken, wat je dus weer breder laat ogen. Maar ik begrijp ook wel weer dat je graag een wat rechter jurkje wilt. Lastig hoor! Ben je nog niet gefrustreerd Lady? ;-)


Ik ben het hier mee eens en je ziet bij het zwarte jurkje dat het toch een beetje een A-lijn heeft, dus naar beneden toe iets uitlopend. Dat staat net iets beter dan de hele rechte jurkjes, wat je toch breder maakt dan je bent.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 27 Sep 2015 11:58

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Ik vind dat zwarte jurkje je goed staan, ik kan me wel voorstellen dat hij in het echt mooier is trouwens, op de foto met vooraanzicht zie je niet goed hoe dat 'gerimpelde' stuk bij je buik valt. Ik vind het ook echt een feestelijk jurkje, en ook prima geschikt! Maar ik kan het me ook goed voorstellen als je toch iets wits zou willen hoor!
Die witte jurk van pagina 5/6 vind ik echt niet mooi bij je. Het jurkje is al niet echt mijn smaak, maar hij staat je gewoon echt niet zo mooi vind ik.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 27 Sep 2015 12:07

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Dat zwarte jurkje staat heel mooi Lady, mooi ook met die bovenkant qua stof.
Ik vind dat zwart je ook heel mooi staat in combi met je huidskleur en haar (ik ben niet goed bekend met de kleurtypes etc, maar zwart kunnen masr weinig mensen hebben toch?)
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 16:48

Bericht 27 Sep 2015 12:09

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Dat zwarte jurkje staat prachtig! Die kun je inderdaad heel mooi met nude combineren. Je wordt vast een prachtige bruid!
<<

Anoniem167

Bericht 27 Sep 2015 12:54

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Deze vind ik je héél mooi staan!
<<

Anoniem273

Bericht 27 Sep 2015 13:00

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Ik vind de witte jurkjes niet zo mooi. Ze flatteren niet en je ziet er juist super goed uit! Het zwarte jurkje vind ik je echt heel mooi staan! Inderdaad met nude accessoires erbij, heel mooi!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Sep 2015 13:09

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

MOOI!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 27 Sep 2015 13:38

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Wauw! Ik zeg doen!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 27 Sep 2015 13:53

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Heel mooi!
10-08-2017 ♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 27 Sep 2015 18:45

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Ik vind het zo moeilijk. Vanmiddag de jurkjes geshowd aan mijn moeder, zusje en schoonzusje. Met name mijn schoonzusje is erg modebewust. Zij vonden het zwarte jurkje prachtig maar kozen alledrie zinder twijfel voor het witte, strakke jurkje. Het jurkje van BG vonden ze het allermooist maar daar moet ik een maatje groter van bestellen en hopen dat die goed past. Jullie zeggen precies het tegenoverstelde van hun en aan jullie mening hecht ik ook veel waarde. Moeilijk, moeilijk.

Ik hoop niet dat jullie het gevoel krijgen dat ik alles afkeur wat jullie zeggen. Ik ben heel blij dat jullie steeds de moeite nemen om te reageren, jullie mening te geven en mee te denken. Maar het wordt mijn trouwjurkje dus het moet helemaal goed voelen voor mij.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem193

Bericht 27 Sep 2015 18:50

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

In het echt is altijd anders.foto's vertekenen ookaltijd.
Je moeder en zusjes laten je echt niet voor schut kopen. Ik raad je dan ook aan op hun mening af te gaan
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:28

Bericht 27 Sep 2015 19:29

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Misschien zeg ik iets raars... Maar is het zwarte jurkje niet nog in een andere kleur verkrijgbaar?
Hij staat je echt super!
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Sep 2015 19:52

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Lady, ik ben getrouwd in een galajurk. Ik wilde ook echt geen honderden of duizend euro of meer uitgeven aan een jurk. Maar ik wilde wel echt graag een heel feestelijke jurk die ik niet voor zomaar zou kopen. Is het niet een idee voor jou om een keer naar een galajurkenzaak te gaan? Hij was wel prijzig, tegen de 300 euro, op de site zie ik zelfs voor die jurk nu 249 staan, maar ja voor een trouwjurk is dat niet enorm prijzig maar juist goedkoop. En ik voelde me echt een prinses in die jurk. Ik ben in een lange galajurk getrouwd, maar je hebt ook korte, meer coctailachtige jurken, ook in wit vaak.

Op deze site zie je daar voorbeelden van (geen prijzen geloof ik): http://www.galajurk.nl/trouwjurk-design.htm
Mijn jurk komt van diezelfde zaak dat is deze, dus dan heb je een beetje een idee van wat je voor die prijs krijgt:

http://www.galajurk.nl/images/gekleurdegalajurk2.jpg

Deze zaak zit in Amsterdam, maar er zijn vast in het Noorden ook grote galazaken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Sep 2015 20:07

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Sep 2015 20:16

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

❤ 7 juni 2018
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 27 Sep 2015 22:11

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Pompoen schreef:Lady, ik ben getrouwd in een galajurk. Ik wilde ook echt geen honderden of duizend euro of meer uitgeven aan een jurk. Maar ik wilde wel echt graag een heel feestelijke jurk die ik niet voor zomaar zou kopen. Is het niet een idee voor jou om een keer naar een galajurkenzaak te gaan? Hij was wel prijzig, tegen de 300 euro, op de site zie ik zelfs voor die jurk nu 249 staan, maar ja voor een trouwjurk is dat niet enorm prijzig maar juist goedkoop. En ik voelde me echt een prinses in die jurk. Ik ben in een lange galajurk getrouwd, maar je hebt ook korte, meer coctailachtige jurken, ook in wit vaak.

Op deze site zie je daar voorbeelden van (geen prijzen geloof ik): http://www.galajurk.nl/trouwjurk-design.htm
Mijn jurk komt van diezelfde zaak dat is deze, dus dan heb je een beetje een idee van wat je voor die prijs krijgt:

http://www.galajurk.nl/images/gekleurdegalajurk2.jpg

Deze zaak zit in Amsterdam, maar er zijn vast in het Noorden ook grote galazaken.


POMPOEN!!! Ben jij in de jurk van die link getrouwd?! Dat is namelijk exact ook mijn trouwjurk van zes jaar geleden! Das best bijzonder zeg! Wat leuk :yes:

Ontopic: Lady, jij bent zo'n mooie vrouw en heel eerlijk gezegd vind ik dat geen van de jurken tot nu toe recht doet aan jouw schoonheid. Ik weet zeker dat er een jurk moet zijn die dat wel doet. En als je die vindt, dan weet je het ook en heb je geen twijfels meer. Zolang je dat wel hebt zou ik echt nog even verder zoeken.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Sep 2015 22:17

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Waaaaaat écht Moederkoekje? Ook die rode? Want ja die jurk van mijn link is exact de jurk waar ik in getrouwd ben eh... in oktober 2008.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 27 Sep 2015 22:23

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Pompoen schreef:Waaaaaat écht Moederkoekje? Ook die rode? Want ja die jurk van mijn link is exact de jurk waar ik in getrouwd ben eh... in oktober 2008.


Bijna vier maanden zwanger was ik daar en ik paste er gelukkig nog net in. In 2010 was dat. Wat grappig zeg!
Laatst gewijzigd door Moederkoekje op 28 Sep 2015 12:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Sep 2015 22:28

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Echt grappig! Is inderdaad dezelfde!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 28 Sep 2015 11:49

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Ik vind het zwarte jurkje je mooi staan, maar verder vind ik hem niet echt bijzonder.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 28 Sep 2015 12:56

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Ik begrijp dat je de meningen van hier op prijs stelt maar misschien is het aan de andere kant wel beter om geen foto's meer te plaatsen van het jurkje / jurkjes voor je getrouwd bent. Ik zou er zelf best wel onzeker van worden als ik van een jurkje best wel blij ben en mijn familie ook en dat hier dan weer gezegd wordt dat het vast wel beter kan, dat het mooi staat maar niet speciaal is ed. Er zijn hier zoveel meningen.

Ik denk eigenlijk zelf dat als jij na je trouwdag een foto plaats van je stralende ik in een bepaalde jurk, met bv mooie make-up, haar extra mooi, boeketje of evt mooie corsage/accessoires om het extra feestelijk te maken dat je dan alleen maar complimentjes te horen krijgt. Het is dan gewoon net anders (vind ik vaak bij bruidjes).
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 28 Sep 2015 13:15

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Eens met Rapa nui. Al ben ik stiekem nog wel heel benieuwd naar het jurkje wat ik getipt heb :angel:

Maar vooral zelf kiezen waar jij je goed in voelt. Het zou zo zonde zijn als je tijdens je trouwdag constant onzeker bent of twijfelt over wat je aanhebt die dag.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Sep 2015 08:51

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Bedankt voor de tip van die winkel Pompoen. Zal eens kijken wat er hier in het noorden zit aan zulk soort winkels. Grappig dat jij en Moederkoekje precies dezelfde jurk hadden.

Rapanui, je hebt een punt. Had ik zelf inmiddels ook al een beetje bedacht.

Bliss, thnx voor jurkjes!

BG, dat jurkje is echt prachtig maar moest een maatje groter. Dus ik hoop dat die vandaag gebracht wordt. Goede kanshebber, mijn moeder, zusje en schoonzusje vonden die het allermooist staan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 29 Sep 2015 09:48

Re: Gezocht: 'trouwjurk'!

Ik denk dat Rapanui wel gelijk heeft. Gewone foto's zo van iemand in trouwjurk vind ik vaak ook maar 'zo zo'. Terwijl die jurk dan op de dag zelf, in de hele setting, prachtig is en staat.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers