Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 11 Sep 2015 17:52

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Maar merken kun je niet noemen..?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Patsy

Bericht 11 Sep 2015 18:44

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Nougat, nogmaals, als ik via Google zoek vind ik ze dus niet. Zou je willen vertellen hoe die merken heten, aangezien ik graag zulke kleding voor mijn zoons wil kopen?
Alvast bedankt.
<<

Anoniem125

Bericht 11 Sep 2015 19:59

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Die link van Blue Phone is een goede, daar staan heel veel merken verzameld. Het is echt niet moeilijk om te vinden. Typ maar eens de woorden duurzaam/eco en kinderkleding in op Google en je vind een oneindige lijst merken en webshops. Je kan van ieder merk afzonderlijk opzoeken waar en hoe de kleding precies word gefabriceerd, hoe het gemaakt wordt, waar, door wie, etc.

http://www.favouritethings.nl/merken-kinderkleding

Ik vind Scandinavische kleding ook vaak erg mooi:
http://www.favouritethings.nl/scandinav ... derkleding
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 11 Sep 2015 22:01

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Nougat schreef:Die link van Blue Phone is een goede, daar staan heel veel merken verzameld. Het is echt niet moeilijk om te vinden. Typ maar eens de woorden duurzaam/eco en kinderkleding in op Google en je vind een oneindige lijst merken en webshops. Je kan van ieder merk afzonderlijk opzoeken waar en hoe de kleding precies word gefabriceerd, hoe het gemaakt wordt, waar, door wie, etc.

http://www.favouritethings.nl/merken-kinderkleding

Ik vind Scandinavische kleding ook vaak erg mooi:
http://www.favouritethings.nl/scandinav ... derkleding


Klets je niet gewoon uit je nek en heb je eigenlijk (bijna) niks hiervan in de kast liggen? Waardoor je logischerwijs ook de merken niet 1,2,3 kunt opnoemen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem125

Bericht 11 Sep 2015 22:06

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Ik kijk niet zozeer naar merken in webshops, omdat alles vaak bij elkaar verzameld staat. Ik kijk dan gewoon naar de kleding die ik het leukst vind. Het valt mij wel op dat ik vaak kies voor Scandinavische merken, maar het is niet dat ik van 1 merk altijd alles koop en de rest niet. Jeetje, wat een argwaan ook weer, haha!
<<

Anoniem137

Bericht 11 Sep 2015 22:11

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Het lijkt mij, als je zo pro-duurzaam en pro eerlijke merken bent, dat je zou staan te springen die merken te promoten. Zeker als anderen er specifiek naar vragen omdat ze het ook willen kopen voor hun kinderen.
<<

Anoniem125

Bericht 11 Sep 2015 22:29

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Nee hoor, de merken zelf maken me geen donder uit. Je hebt zoveel tegenwoordig dat ik nou niet bepaald sta te springen om een van die merken te promoten. Het gaat me er ook niet om welk label erop staat, maar wel om de manier waarop het is gefabriceerd. Of dat danvan SmaFolk, Maxomorra of AlbaBaby is boeit me niet zoveel. Ik kijk meestal hier http://www.favouritethings.nl/kinderkleding.html en zoek dan op maat en het soort kleding dat ik nodig heb en het seizoen en dus niet op merk.
<<

Anoniem127

Bericht 11 Sep 2015 22:42

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Tegenwoordig krijg ik best veel leuke kleding, dus niet zo heel veel meer. Voor de jongste twee heb ik sowieso meestal nog genoeg over van de oudste. Per jaar koop ik voor hun hoogstens een aantal broeken, maillots en leggings.

Voor de oudste koop ik denk ik vijf spijkerbroeken, twee zomerjurken en vijf shirts.

En schoenen trouwens: twee a drie paar per kind per jaar, schat ik.
<<

Anoniem151

Bericht 12 Sep 2015 06:51

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Keet. schreef:Het lijkt mij, als je zo pro-duurzaam en pro eerlijke merken bent, dat je zou staan te springen die merken te promoten. Zeker als anderen er specifiek naar vragen omdat ze het ook willen kopen voor hun kinderen.


Het lag er natuurlijk wel dik bovenop dat het geen serieuze interesse was en het alleen maar om nougat ging
<<

Anoniem154

Bericht 12 Sep 2015 07:17

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Gezellig weer...zelfs als er niemand wordt beledigt, gaan jullie los.
Zo moeilijk lijkt mij het googlen niet.
<<

Patsy

Bericht 12 Sep 2015 08:29

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Nougat schreef:Die link van Blue Phone is een goede, daar staan heel veel merken verzameld. Het is echt niet moeilijk om te vinden. Typ maar eens de woorden duurzaam/eco en kinderkleding in op Google en je vind een oneindige lijst merken en webshops. Je kan van ieder merk afzonderlijk opzoeken waar en hoe de kleding precies word gefabriceerd, hoe het gemaakt wordt, waar, door wie, etc.

http://www.favouritethings.nl/merken-kinderkleding

Ik vind Scandinavische kleding ook vaak erg mooi:
http://www.favouritethings.nl/scandinav ... derkleding


Dankjewel.
Mijn Google-skills zijn niet zo geweldig blijkbaar.
<<

Anoniem272

Bericht 12 Sep 2015 17:23

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Hier voornamelijk tweedehands. Elk seizoen nieuwe kleren kopen vind ik echt onzin. De kinderen passen hun shirtjes uit de lente nu ook nog prima. Toen waren de mouwen nog ietsje te lang, nu ietsje aan de korte kant. Ach.

Misschien wordt het anders als ze groter zijn en de kinderen op school ook meer met kleding bezig zijn.
T. vindt het nu het meest belangrijk dat het lekker zit. En hij is altijd blij dat zijn kleren vies mogen worden van mij. Laat hem maar lekker spelen :)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 12 Sep 2015 19:17

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Oh maar ik koop kleding omdat ik dat leuk vind, of het nu duur is of niet. Maar kleren mogen van mij al-tijd smerig worden, het blijven kinderen. Risico van het vak denk ik dan maar.
<<

Tommie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 11 Mrt 2014 19:57

Bericht 12 Sep 2015 20:08

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Handig topic, ik ben nog een beetje zoekende naar hoeveel ik moet kopen. De tip om setjes te komen vind ik een goede, ik heb nu ook een aantal dingen die niet goed matchen en dus blijven liggen.

Een andere vraag voor jullie: waar vind ik niet al te dure kleding voor lange, smalle baby's? Vanaf maat 56. Hema, H&M vind ik zo groot en wijd allemaal, ziet er niet uit bij onze dochter.
<<

Pitty

Bericht 12 Sep 2015 20:27

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Tommie schreef:Handig topic, ik ben nog een beetje zoekende naar hoeveel ik moet kopen. De tip om setjes te komen vind ik een goede, ik heb nu ook een aantal dingen die niet goed matchen en dus blijven liggen.

Een andere vraag voor jullie: waar vind ik niet al te dure kleding voor lange, smalle baby's? Vanaf maat 56. Hema, H&M vind ik zo groot en wijd allemaal, ziet er niet uit bij onze dochter.


Ik heb supermooie longsleeves van Name-it en Esprit. Zitten heel mooi slank!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Sep 2015 20:32

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Ik doe om te checken altijd wat Marni (?) Doet voor de vakantie. Allemaal setjes maken en foto's ervan zodat ik weet wat leuk staat en ik gelijk het goeie pak als er iets van een combi vies is.
R. 2013
D. 2016
<<

Pitty

Bericht 12 Sep 2015 20:32

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

On topic:

De kinderen hebben hier standaard 1 wollen hemd. Ik ben echt fan van merinowol. Lekker zacht, warm en je hoeft het niet vaak te wassen (1x in de maand doe ik dat altijd)

En verder, de jongens hebben hier een stuk of 5 lange broeken, 5 longsleeves, 5 t-shirts, 2 of 3 dikke capuchontruien en 1 of 2 bloesjes.

DL1 heeft nu denk ik 3 longsleeves, 5 lange broeken, 2 jurkjes met legging, 1 colbertje, 1 tuinbroek met shirt en voor haar verjaardag krijgt ze nog een setje van Z8. O ja, en nog een dikke capuchontrui.

DL2 draagt voornamelijk jumpsuits.
<<

Pitty

Bericht 12 Sep 2015 20:33

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Spencer schreef:Ik doe om te checken altijd wat Marni (?) Doet voor de vakantie. Allemaal setjes maken en foto's ervan zodat ik weet wat leuk staat en ik gelijk het goeie pak als er iets van een combi vies is.


O, dat doe ik ook voor de vakantie. Alle korte broeken op bed, shirt erop en dan heb ik mooi 5 setjes bij elkaar die ik meeneem. Dan weet ik ook dat ik na dag 3 moet wassen.
<<

Anoniem151

Bericht 12 Sep 2015 20:35

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Pitty schreef:
Tommie schreef:Handig topic, ik ben nog een beetje zoekende naar hoeveel ik moet kopen. De tip om setjes te komen vind ik een goede, ik heb nu ook een aantal dingen die niet goed matchen en dus blijven liggen.

Een andere vraag voor jullie: waar vind ik niet al te dure kleding voor lange, smalle baby's? Vanaf maat 56. Hema, H&M vind ik zo groot en wijd allemaal, ziet er niet uit bij onze dochter.


Ik heb supermooie longsleeves van Name-it en Esprit. Zitten heel mooi slank!


Noppies ook :)
Ik vind het alleen niet goedkoop, dus koop het op mp
<<

Patsy

Bericht 12 Sep 2015 21:03

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Blue Phone schreef:
Pitty schreef:
Tommie schreef:Handig topic, ik ben nog een beetje zoekende naar hoeveel ik moet kopen. De tip om setjes te komen vind ik een goede, ik heb nu ook een aantal dingen die niet goed matchen en dus blijven liggen.

Een andere vraag voor jullie: waar vind ik niet al te dure kleding voor lange, smalle baby's? Vanaf maat 56. Hema, H&M vind ik zo groot en wijd allemaal, ziet er niet uit bij onze dochter.


Ik heb supermooie longsleeves van Name-it en Esprit. Zitten heel mooi slank!


Noppies ook :)
Ik vind het alleen niet goedkoop, dus koop het op mp


En de meeste modellen van Lief!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 12 Sep 2015 22:39

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Ik vind Lief! juist breed vallen en vrij groot.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 12 Sep 2015 22:57

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Dirkje valt heel erg smal.
<<

Patsy

Bericht 13 Sep 2015 08:06

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Isabel_ schreef:Ik vind Lief! juist breed vallen en vrij groot.

Ik heb een aantal shirts die breed vallen, van eerdere collecties. Maar van de collectie van afgelopen zomer (met het kampeer en insecten thema) vind ik de shirts die ik tot nu toe heb gekocht smal en lang vallen.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 13 Sep 2015 08:09

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

De broeken/ legging van zeeman vielen hier ook goed lang en smal.

Lief varieert per artikel
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 13 Sep 2015 20:00

Re: Hoeveel kleding schaffen jullie aan per seizoen?

Ik schaf te veel aan haha maar ben blij dat ik het vaker voorbij zie komen.

Ik koop vaak niet direct kant en klare setjes maar stel vaak zelf setjes samen.
Er hangen diverse merken in de kast maar ook goedkope dingen.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira