Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peuterdiarree

<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 10 Sep 2015 13:34

Peuterdiarree

Hoi allemaal

Heel lang hier niet meer geweest en meegeschreven, maar heb nu wel een vraagje. Heeft er iemand ervaring met peuterdiarree en wat heb je eraan gedaan, waardoor het is opgehouden. Nu al bijna 2 jaar onrust bij M en van reflex, naar koemelkallergie en eigenlijk al die tijd ook al diarree. Nu is in het vorige ontlasting onderzoek een parasiet gevonden, dus dachten de oorzaak te hebben alleen blijft de diarree maar doorgaan.
Binnenkort weer naar de kinderarts, maar ik ben ondertussen de was en alle poepbroeken wel zat en dan heb ik nog niet eens over het wegvreten van mij mannekes billen.

Hopelijk herkent iemand het?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:08

Bericht 10 Sep 2015 13:51

Re: Peuterdiarree

Hoi,
Wat vervelend voor hem en voor jou!

Ik neem aan dat je het vast gedaan hebt, maar heb je goed gekeken naar zijn voeding wat hij op een dag binnenkrijgt.
Bij mijn dochter vermijd ik ook een aantal dingen omdat ik weet dat ze daar flink de dunne van krijgt.
Zij kan ook niet tegen (teveel) melkproducten, maar ook appeldiksap gaat ze van aan de dunne. Die exotische dikzak kan ze dan bijv weer wel tegen.
Misschien dus proberen om bijvoorbeeld iedere week een bepaald product weg te laten uit zijn. Voeding om te kijken od het beter gaat.

Voor de billen heb je bij de kruidvat billetjescreme met panthenol, dat werkt ook super goed! Elke verschoning smeren en een stuk goedkoper dan bepanthen.
Succes ermee!
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 10 Sep 2015 20:15

Re: Peuterdiarree

Hoi Sugar

Ik heb inderdaad al wat op de voeding gelet, zo dronk M ook heel veel en ook veel diksap appel, dus hij krijgt al minder drinken. Verder krijgt hij nu nog sojamelk i.v.m de koemelkallergie. Verder fruit en vezels letten we goed op, maar ik vind het nog lastig. Bedankt voor de tip van de creme. Smeren nu vooral met sudo
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 10 Sep 2015 22:26

Re: Peuterdiarree

Is hij al getest op glutenallergie?
M:21072011
J :08012014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron